Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. márc. 2., szerda - 1:03
hasonloan müködik a dma mint a ps2 esetében, kiadsz egy parancsot hogy a memböl hozzon adatot, aztán majd behozza valamikor, de addig más adatokon dolgozgatsz
sajna emiatt 2-3-4 részre fel kell osztania 256 KB-ot , mert mig az egyik puffert irja,olvassa, a másikon dolgozik, és estleg még munkaterület is kell, na meg a codenak is kell hely
szoval kb 64 KB-os csomagokat lehet max feldolgozni ugy hogy maxon müködjön a vectorproci
tehát ez nem cache, a nagy latency-k miatt amugy sem lenne jo arra
aztán még van olyan lehetöség hogy a dma egyböl a regiszterekbe nyomja az adatot , ez nemtudom mire jo, talán ha másik vectorprocibol jön az adat ott nincs nagy latency, meg tud csatornat is olvasni tehát az adat nem kerül sehova csak akkor jön a következö ha kiolvasod az elözöt
még minden nekem se tiszta, pár ábrábol nem lehet mindent megtudni....
ez a cache nélküli megoldás elég favágonak tünik nekem, hiába van nagy teljesitménye a procinak, nem minden feladatra jo, és nehéz is néha csomagokra bontani az adatokat
a m$ megoldása valahogy jobban tetszik , pedig az nagy szo mert sony fan vagyok

ez az xbox2 blockvázlata:

mondjuk itt meg a cpu állhat be , tul távol van a memoria töle, gondolom nagy is a késleltetése
Szerkesztette: vers 2005. 03. 02. 02:57 -kor