HWSW Informatikai Kerekasztal: Garancia tapasztalatok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Garancia tapasztalatok átvert illetve elégedett vevők! Értékeld a témát: -----

#501 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 30. 21:41

Most szembesültem azzal a ténnyel, hogy a nagynevű DELL cégnél úgy működik a garancia, hogy nem is működik. Hiába garanciális a géped, hivatalos DELL szervízben közölték, hogy ugyanúgy fizetni kell a munkadíjat, mintha semmi sem lenne a gépre.

És ezt hogy, kérdem én? Ezt megtehetik?

#502 Felhasználó inaktív   Netmaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 30. 22:48

Ez most kérdés volt?

#503 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 07. 01. 00:42

Idézet: Mumia - Dátum: 2006. jún. 30., péntek - 22:41

Most szembesültem azzal a ténnyel, hogy a nagynevű DELL cégnél úgy működik a garancia, hogy

ugyanúgy fizetni kell a munkadíjat,

Akkor meséld el bővebben, mert most szoktam rá a Dellre, oszt userek pénzéből már vagy 5milliót odaadtam, mert 3 év helyszíni garancia, meg ilyenek. Nem úgy vettél valamit a kiskerben, hogy 1+2 év gari, vagy hasonló aprróbetűs, miszerint az anyagot mondjuk meg kell venned, de a service ingyen van, vagy hasonló?
Make love not Wor.

#504 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 01. 08:56

A gép nem magyarországon vásárolt, hanem 2004-ben külföldön, Dell GOLD supporttal. Ami elviekben 3 év helyszíni garanciát jelent egész európában. Úgy látszik ez alól csak kishazánk a kivétel, mert itt közölték velem, hogy csak a cserealkatrészért nem kell fizetni, de a munkadíjat (és ha kiszállást kérek, akkor a kiszállási díjat) meg kell fizetni.

#505 Felhasználó inaktív   nyunyu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.070
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 01. 09:48

Masik Dell szerviz?

Ha az sem megy, akkor irsz az europai kozpontnak, hogy mi a magyar allaspont.

#506 Felhasználó inaktív   Jam. 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.193
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 25. 18:53

A héten történt meg velem, hogy vissza vittem egy VGA-t, amit márciusban vettem az Aqua-ban pontosabban kaptam, mivel előtte is garin volt és cserélték, sőt ez a kártya már a 3. volt ugyanarra a számlára mivel már korábban is bedöglött két ilyen.Gondolom nem is kell mondanom a kártya márkája inno. Az elsőnek kb. fél év után kezdett el szemetelni a képe, a másodiknak már egyből, ahogy a boltból elhoztam és ennek pedig szintén olyan fél év kellett, hogy beadja a kulcsot és elkezdjen szemetelni és ezen is szarrá ment a tv-out. Szóval vissza vittem ezt a kártyát.A szervízes srác ránézett majd mondta, hogy átveszik gariba és bevizsgálják (természetesen ő is látta, hogy a kártyának már a 3. cseréje következne), aztán gondolt egyet és hátra ment a kártyával a kezében, a szervíz részhez ahová nem lehet belátni.Lehetett hallani, hogy valamit sugdolózik az egyik kollégával és  kb. 1 perc után vissza jött. Mutatja a kártyát és rámutat nekem egy kb. 2-3mm-es SMD-re és mondja, hogy el van égve és ezért nem veszik vissza, mivel így a nagyker is vissza küldené nekik.Mondja, hogy valószínüleg azért égett el, mivel én úgy kötöttem rá a tv-t, hogy az be volt kapcsolva (megjegyezném, hogy én ilyenre nem emlékszem, csak arra, hogy mikor megvettem össze kötöttem a tv-vel, működött fél évet, majd egyik napról a másikra nem akart többet működni a kimenet). Szóval erre megkérdezem a sráctól: "akkor ez kuka?" , mire a srác mondja, hogy tulajdonképpen igen, esetleg a fogyasztóvédelemhez még fordulhatok.

Szóval akkor ezt bebuktam? Mert én nagyon úgy érzem, hogy ők csak egy okot kerestek, mivel nem akarták még1x kicserélni a kártyát.Nekem gyanús ez az egész, hogy egy 6 Ft-os SMD miatt, nem vesznek vissza egy 40000Ft értékű kártyát. :(((
MSI GX701

#507 Felhasználó inaktív   Omega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 47.832
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 25. 23:18

Idézet

Szóval erre megkérdezem a sráctól: "akkor ez kuka?"


Inkább akkor kellett volna ezt:

Idézet

mikor megvettem össze kötöttem a tv-vel, működött fél évet, majd egyik napról a másikra nem akart többet működni a kimenet


#508 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 26. 22:45

Idézet: Mumia - Dátum: 2006. júl. 1., szombat - 8:56

A gép nem magyarországon vásárolt, hanem 2004-ben külföldön, Dell GOLD supporttal. Ami elviekben 3 év helyszíni garanciát jelent egész európában. Úgy látszik ez alól csak kishazánk a kivétel, mert itt közölték velem, hogy csak a cserealkatrészért nem kell fizetni, de a munkadíjat (és ha kiszállást kérek, akkor a kiszállási díjat) meg kell fizetni.

Ez GOLD support nélkül is így van.

+

Idézet

Gold Technical Support
.. International Service. Only offered in designated covered countries.


na most hungary az nem

Szerkesztette: pgyafi 2006. 11. 26. 22:49 -kor


#509 Felhasználó inaktív   AndrasiLaszlo 

  • Újonc
  • Pipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 3
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 29. 22:48

Hello, egyik kollégámnak akadt gondja egy maxtor vinyóval, amit én vettem neki a mellettünk lévő nagykerben (Unitelcity). Kb 2 hét múlva behozta a gépét, hogy nem működik. Nézegettem, és tényleg nem kapcsolt be, lehúzom a vinyót, akkor ment. Na mondom megnézem az én gépemben, rádugtam secondary-nak, amikor bekapcsoltam szépen elfüstölt (szerencsére a gépemnek nem lett baja). Na mondom átviszem, kb 20 méterre van a bolt. Erre a szervízben közli a fickó, hogy ez fizikai sérülés, de majd visszaküldi a gyártóhoz, ott megnézik, de nem bizti hogy cserélik. (kérdem én, mitől veszik el a gari, ha zárlatos a sz*r vinyójuk, a sony akkukat is kicserélték nyugaton, végül is nem egy kalapáccsal vertem szét) Ilyenkor mi van? Nem nekik kéne bizonyítani, hogy nem rendeltetésszerűen használtam? Szerintem simán meg lehet mondani valamiről, hogy belülről kifelé égett e ki.

(Mondjuk elég szemét egy banda, már volt 1-2 rossz tapasztalatom, csak ne lenne olyan közel. Mert nálunk minden sürgősen szokott kelleni :-). Egyszer vettünk ott egy Asus notebook-ot, az is hirtelen kellett, úgy mentünk be, hogy milyen van raktáron, mondott egyet, az ára is elfogadható volt. Azért megkérdeztem, van-e hozzá oprendszer, mégis csak céges, csajszi mondja, hogy persze, természetesen nem volt :-(.
Aztán még az is kiderült, hogy nincs rajta infra, pedig a honlapon az volt, hogy van. Visszavittem, erre közölték, hogy a honlapjuk csak tájékoztató jellegű, mért nem néztem meg az asus honlapján.
Másik: abit alaplap, hozzá vettem egy semptron procit (akkor jött be), alaplap dobozán szép nagy matrica, hogy támogatja. Mondanom sem kell, hogy nem működött, visszavittem. Erre monja a fószer, hogy csak a legujabb bios-al megy, megkérdeztem, akkor mért nem az van rajta, válasz nincs idejük mindegyikre felrakni. Felraktam, persze úgy sem volt jó, visszaviszem, erre hogy nem érvényes a gari mert biost frissítettem ??? Na mind1 kellett a gép, úgyhogy vettem egy asrock alaplapot, azzal elsőre ment. Az abittal meg egy másik semptron proci simán ment.)

Bocs, ez egy kicsit hosszú lett.

Laci 

#510 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 11. 29. 23:03

Idézet: AndrasiLaszlo - Dátum: 2006. nov. 29., szerda - 22:48

Mondanom sem kell, hogy nem működött, visszavittem. Erre monja a fószer, hogy csak a legujabb bios-al megy, megkérdeztem, akkor mért nem az van rajta, válasz nincs idejük mindegyikre felrakni.

Nagyker, meg Hungary. Majd megszokod. Tőlem minden működőképesen, meg legfrisebb biossal megy ki. De szerintem nem is vennél tőlem Asus noteszt, mert egyrészt nem adom el, ha beszarik akkor ne engem fikázzál HWSW-n, másrészt nem éri meg Neked a +30%-ot, inkább megveszed nagykerben, oszt beszopol  :D
Make love not Wor.

#511 Felhasználó inaktív   qnadam 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 33.070
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 29. 23:28

Idézet: AndrasiLaszlo - Dátum: 2006. nov. 29., szerda - 22:48

Másik: abit alaplap, hozzá vettem egy semptron procit (akkor jött be), alaplap dobozán szép nagy matrica, hogy támogatja. Mondanom sem kell, hogy nem működött, visszavittem. Erre monja a fószer, hogy csak a legujabb bios-al megy, megkérdeztem, akkor mért nem az van rajta, válasz nincs idejük mindegyikre felrakni. Felraktam, persze úgy sem volt jó, visszaviszem, erre hogy nem érvényes a gari mert biost frissítettem

kreatív :idea:

lehet, hogy ezen a ponton beleütögettem volna az arcát a pultba :think:
de fikaszínű ma a horizont, a polipok eszegetik a pici lábam
papírhajó vagyok, most esek szét, az egész mégis bazmeg, de szép - Elefánt

#512 Felhasználó inaktív   Jam. 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.193
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 01. 09:05

Szóval ma ismét jártam az aqua-ban. Elmondtam nekik a szöveget, hogy mivel a kártyára garancia van ezért ők lennének kötelesek bebizonyítani, hogy a kártya nálam ment-e tönkre. A szervízesek erre azt válaszolták, hogy: már letelt a 6 hónap, szóval én vagyok köteles bizonyítani. Erre mondom, hogy igen ez szavatosság esetén így lenne, de itt garanciáról beszélünk, jön a válasz: a szavatosság és a garncia átfedi egymást, viszont ha letellik az egy év garancia, akkor utánna van még +1 év szavatosság. Szóval ezt az indokot nem akarták elfogadni és ugyan úgy vissza adták a kártyát. Végül írtunk egy jegyzőkönyvet, amire azt írtam, hogy szeretnék elállni a szerződéstől, ők viszont azt írták, hogy a hiba nem garanciális jellegű, mivel a kártyán égési sérülés található ami garanciavesztéssel jár.

Szóval erre még mit lehet lépni? :think:

Ja, azt el is felejtettem írni, hogy amikor mondtam a szervízesnek, hogy azt írom a jegyzőkönyvre, hogy szeretnék elállni a szerződéstől, akkor nagyon erősködöt, hogy azt írjam inkább, hogy pénz vissza fizetést szeretnék. Én inkább azt írtam amit az előbb említettem, mert nekem ez az egész erősködés, hogy mást írjak, egy kicsit fura volt...  :mad2:
MSI GX701

#513 Felhasználó inaktív   nyunyu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.070
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 01. 13:16

Idézet: Jahno - Dátum: 2006. nov. 29., szerda - 23:03

Nagyker, meg Hungary. Majd megszokod. Tőlem minden működőképesen, meg legfrisebb biossal megy ki. De szerintem nem is vennél tőlem Asus noteszt, mert egyrészt nem adom el, ha beszarik akkor ne engem fikázzál HWSW-n, másrészt nem éri meg Neked a +30%-ot, inkább megveszed nagykerben, oszt beszopol  :D

Asus notebook: fonokom ment volna kiallitani, laptoppal egyutt.
Elozo este rakom ossze a kiallitasos anyagokat a laptopon, egyszercsak beszol, hogy akku mindjart lemerul. Furcsallottam, mert be volt dugva konnektorba, tap kihuz, bedug semmi valtozas.
Aztan fogta magat, puff kikapcsolt.

Reggel szervizbe berohan a doglott toltovel egyutt, hogy beadja, de nem vettek at, mert a laptopot is ott kell hagyni a tappal egyutt.
Ugyhogy vegul vett egy uj tapot +15k-ert, mert megasurgosen kellett neki a laptop, kiallitason arajanlatokat hegeszteni.
Rossz tap szerintem azota is a salgopolcunkon figyel.

#514 Felhasználó inaktív   Pikkolo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.296
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 08. 12:49

Van vkinek ismerőse Panasonic szervízben? Nagyon fontos lenne.

#515 Felhasználó inaktív   hzcs 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 451
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 15. 18:34

Olyankor mi van, ha vettem egy árut, 1 hét múlva visszavittem, kicserélték gariban, majd aznap visszavittem, hogy ez se jó? Mert az egész széria hibás, és hiába adnak nekem megint ugyanolyat, egyszerre mennem kéne a szervízbe, hogy nem jó. Kötelezhetnek arra, hogy vásároljam le náluk a pénzt?

#516 Felhasználó inaktív   Casoli 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.098
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 15. 21:12

Idézet: hzcs - Dátum: 2006. dec. 15., péntek - 18:34

Olyankor mi van, ha vettem egy árut, 1 hét múlva visszavittem, kicserélték gariban, majd aznap visszavittem, hogy ez se jó? Mert az egész széria hibás, és hiába adnak nekem megint ugyanolyat, egyszerre mennem kéne a szervízbe, hogy nem jó. Kötelezhetnek arra, hogy vásároljam le náluk a pénzt?

És biztos hogy az a rossz? Tapasztalatból mondom, sokszor a jó terméket is kicserélik...

#517 Felhasználó inaktív   WEbshark 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.047
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 16. 20:17

van egy nagy magyarországi internetszolgáltató (már volt náluk brandváltás) nevét viselő bolt, ahonnan a párom vette anno a gépét, 2 éve.
Most elkezdett a vinyó rendetlenkedni, 80 as samsung. (ami ugyebár kifutott már és  annyira hibás széria volt, hogy abszolút nem gyártják)
fószer annyit mondott, mivel 3 év a gari kicserélik, de 3 k-t rá kell fizetni, mivel csak 120-as van már csak.

Szerintetek legálisan kér plusz lóvét?
Milyen jogcímen?

#518 Felhasználó inaktív   INT21H 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.085
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 16. 20:29

Idézet: WEbshark - Dátum: 2006. dec. 16., szombat - 21:17

fószer annyit mondott, mivel 3 év a gari kicserélik, de 3 k-t rá kell fizetni, mivel csak 120-as van már csak.

Szerintem ez a "levásároltatás" c.  móka, kicsit másképp fogalmazva.

Adjon ugyanolyat (v. jobbat) vagy pénz vissza. Pont. Nem azért vállalt a cég 3 évet, hogy utána neked kelljen fizetni.
Szvsz Ariadne ugyanezt fogja mondani. :)
"Hanyatló kultúránknak az egyik legkórosabb eleme a járandósági felfogás (entitlement culture) ami szerint az állampolgárnak jár minden, az is, amiért soha életében nem fizetett."

"I meditate diligently every morning. The subjects are life and love. I quit after 3 seconds."

#519 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 16. 22:35

Itt valami nem kerek nekem :) A 80-as samsungot a mai napig kapni /es olyan nagyon nem is tunt problemasnak nekem, legalabbis sokkal-sokkal kevesbe, mint a maxtor diamondmax9-es szeria ;)/. Eppenhogy a 120-as samsung a megszunt termek, nem is tudom honnan keritettek egy olyat /mert ugye nyilvan uj :D/...
Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#520 Felhasználó inaktív   WEbshark 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.047
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 12. 16. 23:52

Idézet: asdf - Dátum: 2006. dec. 16., szombat - 22:35

Itt valami nem kerek nekem :) A 80-as samsungot a mai napig kapni /es olyan nagyon nem is tunt problemasnak nekem, legalabbis sokkal-sokkal kevesbe, mint a maxtor diamondmax9-es szeria ;)/. Eppenhogy a 120-as samsung a megszunt termek, nem is tudom honnan keritettek egy olyat /mert ugye nyilvan uj :D/...

:respect:  :respect:

sorry, igazad van, nekem volt az első samsungom 80as, a döglött széria 120as;
és a rend kedvéért itt figyel a fenti darabon kívül még egy 160as is !

A számlákból azt olvastam , hogy 21 k volt akkor. (Sulinetes cucc)
Most ennyiért, kb egy 300 as kapható!

Mire hivatkozzak azért a rend kedvéért?

Szerkesztette: WEbshark 2006. 12. 16. 23:53 -kor


Téma megosztása:


  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó