HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly

#527 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 30. 10:35

én akarooook, mééég, többet :D

ki kéne találni vmi nehezítést vagy megkötést :)

a jutalom elég durva, de az igazat megvallva jobban örültem volna egy újabb unlocked lehetőségnek (pl. egy "Painkiller" nehézségi fokozatnak :D ) vgay ha a kártyáknál maradunk, akkor hogy minden arany kártya ezüstté váljon vagy több ezüstöt lehessen használni, bár már ez is üt eléggé mindent... :)

egyébként már eszembe is jutott egy kis "nehezítő".

train station kártyakritérium teljesítése soul catcher kártyával a zsebedben, ahogy véletlen először próbáltam, hehehehe  :bolond:  :]

de gonosz vagyok :D

#528 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 30. 15:59

Sziasztok Mesterek! :respect:

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2004. okt. 30., szombat - 0:39

Van még egy fontos dolog, amit tudnotok kell: ha kezdtek egy új SP-játékot, akkor ez a lehetőség ÁTMENETILEG elveszik! Nem tudom, hogy ez bug vagy pedig szándékos...

Pontosan erre gondoltam, amikor azt írtam, "majd tárgyalunk" még a dologról.

A jutalomüzenet láttán én is örültem mint állat, és szó szerint az futott át rajtam, amit mondasz Sys... igen ezt megérdemeltük :). Még egyszer minden pokolfajzatnak a rút képébe röhögni, úgy hogy egy karcolást sem tudnak rajtad ejteni :D. Aztán kezdtem volna újra a játékot (természetesen Traumán), persze a kártyák átkonfigurálásával: a "haszontalan" Mercy-t kidobtam, helyette mindegymit beraktam, aztán let's hent. De mikor másodjára próbáltam aktiválni, csak pirosan villogott a szett, jelezvén, hogy ellőttem az arra a pályára jutó adagot :confused:. Hát mit mondjak... alig bírtam visszafogni magam, mert nagyon bosszantott a jelenség, de szerencsére nem értem rá nagyon játszani és emiatt rágódni a dolgon. Meg aztán tudtam, hogy Doomerben is bízhatok a gyors befejezést illetően. :)

Szóval csak átmeneti? Nagyon helyes. Érzek még magamban erőt egy-két végigjátszásra Trauma fokozaton. :D

Még egyszer nagyon-nagyon köszönöm a segítséget Nektek és minden fórumozónak, akiknek a hozzászólásaiból tippeket és erőt merítettem, és közvetve hálás vagyok a kinti hardcore-pk-soknak is. :respect:

#529 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 30. 16:24

Doomer, mondok neked nehezítést, ami ráadásul mérhető is... én is kacérkodom a gondolattal, hogy belevágok:

1. Collect all Souls (ez sajnos nem megy Traumán) - némelyik pályán elég nehéz lesz
2. Collect all Golds - mission impossible? :Đ

#530 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 30. 17:55

Idézet: peti2mtag - Dátum: 2004. okt. 30., szombat - 17:24

Doomer, mondok neked nehezítést, ami ráadásul mérhető is... én is kacérkodom a gondolattal, hogy belevágok:

1. Collect all Souls (ez sajnos nem megy Traumán) - némelyik pályán elég nehéz lesz
2. Collect all Golds - mission impossible? :Đ

te, ez nem is rossz, belevágok. jöttök akkor ti is? :D

akkor irány nightmare... mondjuk néhány pályán érdekes lesz. ha túl magasan/messze vannak népek, akkor... meg kell őket rántani PK-val :D

"Speed activated."
"Soul keeper activated."
"Soul catcher activated."


go, go, go!!! :drocker:

#531 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 30. 18:57

izé... van egy kis gond :think:

kipróbáltam mindkettőt. a soul még megy, 150/150-el végeztem cemeteryn.

DE.

gold szempontjából úgy látom bugos már rögtön az első pálya... 386/388-al sikerült végezni úgy, hogy mindent egyesével lőttem szét, megszereztem a lángoló, majd felrobbanó hordókból eső aranyakat is. és fullos object destroyed mellett lett ennyi :reklamacio: szal ez nem fog menni...

mellesleg a soul-lal ellentétben nem is látod, hogy elhagytál-e valamit, csak a pálya végén. meghát kéne hozzá az összes fránya holy item... megint :Đ

úgyhogy maradok sima soul challenge-nél ;)

szerk: nem kell 5 star a "végtelen aranykártya használati engedélyhez" :D nekem beadta pálya végén, pedig 3/5-ös volt csak :)

Szerkesztette: DOOMER 2004. 10. 30. 19:02 -kor


#532 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 30. 22:06

na a cathedralon meghalt a tudományom...  :burr:

van az a rész, ahol 4 dobóbaltás csuklyás áll fent egy platformon, akik meghalnak, miután eldobták a baltájukat. az a probléma, hogy a lelkük is ott marad fent, és azt még soul catcherrel és speedes nekifutással sem tudom elérni :( próbáltam confuse-ot is, de meglátják egymást és onnantól már mindegy...

szal ennyit a soul challengeről. gondolom nem véletlenül nem került be a csillagosok közé :)

#533 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 31. 13:39

Na én megcsináltam a Cemetery-t fullosra:
Kép

Nem mindegy milyen sorrendben töröd össze az objecteket. Először úgy akartam végigmenni, hogy megölök mindenkit, miközben ügyelek, nehogy valamit összetörjek. Ez azért nem jön össze, mert a vége felé, amikor a nagy templomhoz érsz, akkor négy égő hordót fognak fentről rádhajítani, amelyek nagy valószínűséggel pár koporsót is szétzúznak. Közben meg jön a rengeteg csontváz, úgyhogy a nagy kavarodásban elég nehéz begyűjteni az aranypénzeket.

A javasolt módszer, amit én is alkalmaztam, a következő. Visszatöltöd azt a korábbi checkpoint-ot, amikor szintén a templom mellett haladsz el, és lerombolod az összes koporsót meg azt az egy-két kővázát, ami még áldozatul eshet, és persze bezsebeled az aranyakat. Ha legközelebb jössz, koncentrálj az égő hordókra, mert mindegyikben van egy-egy érme. Utána már nyugodtan foglalkozhatsz az ellenséggel. :)

A 388 arany a következőképpen jön ki, figyelembe véve, hogy minden egyes érme 2 aranyat ér, minden hordó 1 érmét (2 aranyat), a koporsavak és vázák pedig 2 érmét (4 aranyat) rejtenek.

- 6 hordó (4 égő + a 2 "trükkös") : 12 arany
- 69 egyéb lerombolható tárgy : 276 arany
- 1 db Holy Item : 100 arany

Ez összesen 12 + 276 + 100 = 388 Golds.

#534 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 31. 16:41

nálam 3 égő hordó volt csak...  :think:

#535 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 10. 31. 19:19

...a voice from the darkness.....

Mivel tegnapról mára virradóra megint végigmentem a Traumán, tettem pár érdekes felfedezést...

1. Nem is kell mind az öt csillag a jutalom újra-aktiválásához: a "Cemetery"-n volt kettőm, s a végén szépen újra megkaptam az üzenetet... :)

2. Az "Opera"-helyszínen a legelső Secret megszerzésére találtam egy pofonegyszerű megoldást: nem kell a kukákkal játszadozni! Egy kukát kell odatolni ahhoz az obejktumhoz (tulajdonképpen mi is az?), amelyiken a Shotgun van, majd a kukáról felugrani rá, egy kicsit bunnyhoppolni rajta, és ha jól jön ki a lépés, akkor simán át lehet ugrani a kerítés felett, a másik oldalra! Kipróbáltam kétszer is, és gond nélkül megy. Érik már egy videó ezekről, mivel máshol is találtam még apró könnyítéseket...

3. Kipróbáltam Doomer módszerét a "Train Station"-ön, az automatával kapcsolatban. Tényleg működik, és nem is annyira vészes. Óvatosnak kell lenni, de simán ment, nem kellett visszatöltenem meg ilyesmik...  :up:

Valamint teljesen a vicc kedvéért megcsináltam megint a "Forest"-titkokat, hadd legyen meg ott is megint az 5 csillag megint (kb. 50 perc lett a játékidő, s persze visszatöltenem kellett az első titoknál)... :D

Peti, szerintem is klassz a jutalom..annak idején én már tudtam róla (lelőtték a poént a PK-Fórumon, igaz, visszafelé írták le a szöveget), de csupán a maximális Statisztikák miatt is inspirált a kihívás. Viszont egy baj van vele (mármint a jutalommal): kicsit lustává is teszi az embert. Például nálam is rengeteg idő a visszatöltés, és ha véletlenül - mondjuk egy eltévedt gránát miatt - túl "leamortizálnak", akkor inkább egy ideig mindig benyomkodom az "E"-t, és a képükbe röhögök... ;) Viszont mivel már sokszor végigvittem így, és egy ideje azt vettem észre, hogy már egyáltalán nincs is szükségem a kártyákra: a múltkor megvolt így pl. a "Military Base" (a végén a tankos hangár igen "fincsi" Traumán), most meg pl. a Guardian (bár ez nem nagy dolog)..igaz, 150-es nálam mindig a kezdő HP...

A mostani kihívások... Odakint is szóba kerültek ezek. Elég kemény dió helyenként, ha egyáltalán meg lehet csinálni...  :think: Például a "The Palace"-en van két lerombolható objektum olyan helyeken, amiket nem lehet elérni... Habár..visszavonom: a levegőbe repülő hordók miatt!  :p Hmm, mégis elgondolkodtató a kihívás... Amúgy ki lehetne játszani könnyedén az egyik ezüstkártyával (dupla aranyat találunk mindenben), de azzal csak magunkat csapnánk be (hiszen visszaosztva kettővel kijön a valós eredmény)... :) A "lelkes" kihívás is jó lenne, de az is elég kétesélyes, főleg olvasva Doomer tegnapi tapasztalatait...

Én most ezekben nem veszek részt: kevés az időm, és most csak arra futja, hogy végigszaladjak még egyszer Nightmare-en. Azért valószínűleg néhány helyen próbálkozni fogok, mert érzek motivációt rá... :) De én már inkább a BOOH-t várom..már csak alig pár hét, és játszhatunk azzal is...  :up:

Jut eszembe, Doomer, az égő hordókról: néha van, hogy "melléesnek". Úgy értem, hogy elérhetetlen helyekre repülnek. Jó példa erre a "Snowy Bridge": ahol a pengevetőt felveszed, négy kannát/hordót (vagy mik azok?) "löknek le" fentről, de nálam igen gyakran lezuhan az alsó hídra egy vagy kettő. Ha visszatöltünk, akkor viszont lehet, hogy legközelebb szerencsénk lesz, és mind a négy oda esik, ahol el is lehet őket érni...

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 10. 31. 19:23 -kor


#536 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 31. 19:41

Idézet

1. Nem is kell mind az öt csillag a jutalom újra-aktiválásához: a "Cemetery"-n volt kettőm, s a végén szépen újra megkaptam az üzenetet...


megelőztelek :D :D

Idézet

3. Kipróbáltam Doomer módszerét a "Train Station"-ön, az automatával kapcsolatban. Tényleg működik, és nem is annyira vészes. Óvatosnak kell lenni, de simán ment, nem kellett visszatöltenem meg ilyesmik...


mostmár akkor hivatalosan is ez lesz a DOOMER-féle módszer? jessz, valamit rólam is elneveztek :) :) :)

apropó catacombs lélek szempontjából +1-el végeztem. nem értettem mi van, aztán rájöttem, hogyha a "lefejezett" és sétáló majd összeeső zombik hulláját molesztáljuk PK-el akkor néha két lelket is kapunk belőle... fura :think:

a cathedralon még erősen gondolkodom... PK-el nem lehet lerántani őket, mert széteesnek tőle. gránátos karóval próbáltam meg őket lerepíteni, de mind a négyet nem lehet... még a speed/triple hasten gondolkodom, lehet sikerülne körbemenni a szegélyen, mielőtt eltűnnének a lelkek... :mad2:

#537 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 10. 31. 20:40

ollé :D

cathedral soul/gold check :D :up:

speed + tripla haste, és valóban sokkal több idő maradt a lelkek felszedéséhez. lényegében 16x gyorsabb lettem náluk :D azért nemgyenge bullettime effekt a levegőben elkapdosni a repülő aranyakat :D

call me Neo  :matrix:

ezt tudom ajánlani az aranyak felszedéséhez is, de csak óvatosan, mert olyan gyors leszel, hogy aminek nekimész az azonnal felrobban/elrepül a francba :D :D :D

#538 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 01. 05:10

...a voice from the darkness.....

Hát, most úgy néz ki, hogy ezek a dolgok eléggé kivitelezhetetlenek, és nem mi tehetünk erről. A gold-kihívással most nem foglalkoztam, de a lelkessel igen. El is jutottam szépen a "Train Station"-ig, de itt, azt hiszem, megáll a tudomány: 16/16 után nincs tovább. Ugyanis ahogy belépünk a vonatos csarnokba, ahol a rakétavetőt is megkapjuk, a kill-számláló szépen elkezd növekedni: 17-18-19, és itt megáll. Történik mindez úgy, hogy egyet sem lövök, és úgy, hogy lélek sem marad utánuk! Lelassítottam az egészet "Double Haste"-tel, befutottam az egész terepet, de sehol nem találtam lelket, de még hullákat sem. Olyan, mintha csak úgy eltűnnének, a program meg ugye számolja őket. Szóval itt nem lehet a 266-ot elérni, csak legfeljebb 263 lehetne, ha a továbbiakban már nem lenne gond..de attól félek, lesz... Egyelőre még ezt sem adtam fel, de valószínűleg hamarosan sor kerül rá: ahogy belépek oda, azonnal bejön ez a plusz három, lelkek nélkül, és én semmit sem tudok tenni..már vagy tizenötször visszanéztem, ugyanazzal az eredménnyel... Mindenesetre megvárom a Ti tapasztalataitokat is, hátha...  :rolleyes: A fene egye meg, egy kissé csalódott vagyok...  :(

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

#539 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 08:18

Rám nem érdemes várni, mert továbbra is kb. 1 pálya/nap sebességgel haladok. (Sajnos melózni is kell néha :o). Tegnap még csak az Atrium Complex-nél tartottam, ma a Catacombs van soron. A "lassúságom" persze részben abból fakad, hogy képtelen vagyok leszokni a Speed+3xHaste+Pain használatról. :doom: :D :D. Az aranygyűjtésnek úgy tűnik szinte nincs felső határa. Az Atriumon +1340 aranyat szedtem össze a gazfickók kizsebelésével (vagy inkább kizsigerelésével ;)), és ez még messze nem a maximum, ha az ellenfelek számát nézzük.

#540 Felhasználó inaktív   laragirl83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.963
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 08:45

én most szenvedek a Pokolban Lucifer megfektetésén, Insomnia fokozaton :D :respect:  :up:
ASUS P6T Deluxe V2 * INTEL CORE I7 920 "D0" * SCYTHE MUGEN2 * 3x1GB MUSHKIN XP3 CL7 * GAINWARD GTX570 PHANTOM * CORSAIR VX550 * COOLERMASTER HAF922 * SAMSUNG BX2450 24"

#541 Felhasználó inaktív   HavocS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.749
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 09:22

helyes :) én nem jutottam nightmaren prisonon túl :p
|Asus P5B|C2D E6300@7x430|2x1GB DDR2|Asus ATi HD3870|

#542 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 11:41

na elakadtam...

a bridge pályán hogy szereztétek meg azoknak a nindzsáknak a lelkeit, akik kintről, a konténerek tetejéről hajigálnak, miközben te meg egy zárt folyosón vagy és ablakokon tudzs csak kilőni? mert onnan addig nem lehet kijönni, amíg meg nem ölöd őket, de a folyosó meg szakaszosan nyílik csak, szal a haste sem segít...

#543 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 01. 13:09

...a voice from the darkness.....

Doomer, a "Snowy Bridge" az egy szép kihívás volt..most lőjem le a poént...? ;) Már kezdtem barátkozni a gondolattal, hogy fel kéne adni, de ugyanakkor szinte semmi sem lehetetlen, és találtam megoldásokat... Igaz, ráment egy kis időm...

Az első szakasz nindzsáját akár egy sima "Haste"-tel is meg lehet szerezni. Az utána következő szakasz viszont probléma... Tényleg nem lehet kijutni, és be sem: sikerült elérnem, hogy kint maradhassak (ki lehet szökni, amikor csukódik az ajtó), ám akkor meg visszajutni nem lehet, így ez nem járható út...

A megoldás "bagatel egyszerű": tudni kell hozzá, hogy a nindzsákat is Magadhoz tudod rántani a PK-fegyverrel! Ez rémlett még korábbról, így most nem is értettem, hogy miért esnek szét: az első lövést kibírják, a másodikra meg darabokra hullanak - ez az alapprobléma... Azonban..ha egy kicsit megsérted őket, és úgy használod a PK-t, akkor még annyira jó marad az állaguk, hogy meghalnak ugyan, de nem esnek szét! S innen a megoldás...  :cool:

Először megsebzem őket a pengevetővel, de csak egyetlen csillagot lövök ki. Ezután fogom a PK-t, és lerántom őket onnan... S általában annyira közel esnek, hogy a lelküket be lehet szívni. Ám néha van, hogy fent ragadnak, vagy nem esnek elég közel, és ilyenkor vissza kell tölteni. Én minden nindzsánál külön-külön állást mentettem...

Kíváncsian várom, hogy a "Train Station"-re meg Te mit mondasz majd... :)

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

#544 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 16:17

nyah van egy szééép problémám... swampet nem tudom megcsinálni, mert nem látom azt a sárgólemet :D (meg a mocsárt, és a buborékokat se)

valszeg a kártyám nem bírja megjeleníteni, vagy nemtom, vagy az új DX 9.0c szal arra kérnék titeket, hogy valaki töltse le a savet, ölje meg nekem ezt a dögöt és küldje vissza a következő pálya autosave-t. köszi :)

doomer.uw.hu/107.zip

#545 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 17:52

Megint meggyűlt a bajom a Catacombs-al. Pont a legvégén addig ügyeskedtem a szakadék felett, hogy sikítva kizuhantam a valóságból. Ezután viszont nem tudtam egyetlen mentett állást sem visszatölteni, mert a program hibaüzenet nélkül folyton kidobott. Kénytelen voltam újrakezdeni. Ugyanígy jártam néhány hónappal ezelőtt, amikor legelőször játszottam, pedig azóta újabb verzió van fent (1.3.1).

Egyelőre én is abbahagyom az aranygyűjtést, és csak a lelkekre összpontosítok. Amúgy 117(!!) Soult szedtem össze a lehetséges 112-ből :think:. Valami nem stimmel ezzel a pályával. :)

#546 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 01. 18:34

Hát megcsináltam, de egy árnyalatnyit szomorú vagyok. 1:22 alatt leterítettem a mocsárfejűt, de a best scores még mindig 3:06-ot ír ki. És leromboltam egy objectet, de ne kérdezd hogyan. :D

Train Station autosave Doomer részére

Ja a kártyákat nézd át, mert saját dolgom megkönnyítése érdekében egy kicsit átrendeztem őket. :)

Téma megosztása:


  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó