HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#751 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 14. 09:38

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 12. 12. 23:17

A játékmotor önmagában nem határozza meg a játékot, elég arra gondolni, hogy unreal engine-el anno még pinball játék is készült. Pont az a baj, hogy csak a motort fejleszti mindenki pedig azt kéne hagyni ahogy van, és a tartalomra koncentrálni. A többéves crysis motor az összes grafikai igényemet kielégítené, mégis azóta is mindenki kendácsolja a saját motorjait meg fejleszt ezen a téren, pedig ha azt a rengeteg pénzt arra tolták volna el, hogy tartalmas játékokat csináljanak...


A motor sincs ingyen...
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#752 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 14. 09:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Diopapa - Dátum: 2010. 12. 14. 09:38

A motor sincs ingyen...

És? Nem értem mit akarsz ezzel mondani. Pont ez a baj, hogy nincs ingyen, az annak a fejlesztésére tolt erőforrás a játék többi részétől vonják el.

Szerkesztette: Mumia 2010. 12. 14. 09:51 -kor


#753 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 14. 09:53

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 12. 14. 09:50

És? Nem értem mit akarsz ezzel mondani. Pont ez a baj, hogy nincs ingyen, az annak a fejlesztésére tolt erőforrás a játék többi részétől vonják el.


Akkor lassan: Lehet, hogy olcsóbb fejleszteni egy akármilyen motort, mint licencelni pl az UE3-at, vagy nem akkora a különbség pénzben, hogy az esetleges licence-korlátozások miatt megérje pepecslni pl. Ezt akartam ezzel mondani.. :p
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#754 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 14. 10:40

Akkor még lassabban: Ki mondta, hogy licenszelni kell bármit is? Nem a licenszelés/nem licenszelésről volt szó, hanem arról, hogy mindenki elkezdi rögtön továbbfejleszteni a motort, a Z kategóriás budget fejlesztőket kivéve, függetlenül attól, hogy az licenszelt vagy saját. A crytek is ahelyett, hogy új motort gyárt, mikor a régihez is még csak most kezd elterjedni a hardver amivel ki lehet használni maximálisan, inkább csinálna egy tartalmas játékot a régi cryengine-el.

Szerkesztette: Mumia 2010. 12. 14. 10:40 -kor


#755 Felhasználó inaktív   Stack 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.458
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 24. 09:25

Én most fejeztem be a Hellgate London. Jó kis játék volt, pörgős változatos, néha megapő dolgokkal amit ez ember nem vár egy RPG-től.
Csak a végét nem értem.

***SPOILER***


Most a Murmur lett ez új főgonosz, vagy mi? Nem igazán lett lezárva dolog.
I am a Jedi Knight and the Force is strong with me.

#756 Felhasználó inaktív   Gunner23 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 869
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 24. 12:45

Star Wars The Force Unleashed II - Jól indult, eleinte nem is értettem miért húzta le mindenki, majd jött a megvilágosodás... SPOILERVESZÉLY!
-A fénykard testreszabás teljesen el van rontva - az energiakristály nem ad színt és fordítva sem. Ezt már csak azért sem értem mert az 1-ben jól volt megcsinálva.
-Három pálya? Ezt hogy gondolták?
-kb 4 óra alatt vittem végig mediumon ebből durván 1,5/2 óra volt a szenvedés a boss-okkal főleg a másodikkal.
-A Vader elleni végső megmérettetés egy vicc, MAXIMUM 1cm-nyi (!) életemet vitte le. Jóformán vissza se ütött Csak állt mint egy f*sz és oltogatott hogy milyen gyenge vagyok hozzá képest. Hát tényleg nincs háromrétegű életcsíkom de legalább tudom mozgatni a karomat és nem csak a pofámat... Be lehet szólni hogy akkor ne mediumon vigyem végig, de ha egy alattomos kis sz*r robotpók annyi életemet viszi le egy rám ugrással mint Lord Vader összesen fél óra alatt akkor ott valami nagyon nem stimmel.
-Tulajdonképpen az egész játékban semmi újítás nincs! a két fénykard kombói ebből állnak: balklikk...PONT
-Összeségében a játék egy nulla az első részhez képest! És ez nem túlzás! Rövidebb. Gagyibb a sztori. Kiegyensúlyozatlan nehézség. Monoton játékmenet. Sajnos még az öreg "zöld manó" is csak reklámfogás hogy minél többen vegyék meg a játékot, a szerepe NULLA!
-Két pozitívumot tudok felhozni a gamma mellett: A grafika kifejezetten szép bár ezen a téren kellett a legkevésbé aggódni ugyanis már anno az 1-nek is gyönyörű látványvilága volt. A másik a hamisítatlan Star Wars hangulat. Ha ez utóbbi nem lenne meg, vétek lenne ezzel a produktummal szennyezni a Star Wars nevet.
Nagyon ajánlom hogy a fejlesztők összekapják magukat és csinálnak egy tisztességes BEFEJEZÉST végre. Már eleve a második részt se kellet volna megcsinálni ilyen felfogással. Az egésznek az volt a lényege a pénzlehúzás mellett, hogy a főhős nem maradhat halott. Mert akkor az egész világ melankóliába borulna! Egyszer hagyná abba valaki a csúcson, nemes és méltó befejezéssel(halállal)! De sajnos ezt nem tehetik meg, mert a célközönség 90%-a képtelen lenne ezt feldolgozni...
Ezek után nagyok az elvárások a 3. részre nézve, de ha megcsinálják legalább olyanra mint az 1-et, minden tiszteletem az övék lenne mert TÉNYLEG a sz*r-ból hoznák vissza a sorozatot...
Értékelésem: 10/5 - ebből 1 pont a hangulat és 4 pont az hogy hasonlít az első részre...
Boldog Karácsonyt Mindenkinek! Remélem senkinek se a TFU2-őt hozza a Jézuska ;)

Szerkesztette: Gunner23 2010. 12. 24. 12:48 -kor

Gunner For Life KépVictoria Concordia Crescit

KEDVES HÉTFŐ.
BASZD MEG.
ÜDVÖZLETTEL, A VILÁG.
humoros.blog.hu

Konfig: GPU: Gigabyte GTX 460 Super Overclock, CPU: Intel i5 760, Alaplap: Gigabyte GA H55-M UD3-H, PSU: Corsair TX650W, HDD: Seagate Barracuda.12, 500GB, SSD: ADATA S599 64GB, RAM: Kingmax Hercules 2200MHz 4GB kit, OS: Windows 7 Home Premium 64bit

#757 Felhasználó inaktív   NECROSMOKE 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 25. 18:43

A Dead Space 2 demót.Nagyon tetszett.Bevalom egy-egy helyen a frász jött rám.Ugy futottam,hogy a necromorph vagy mi a túrók elöl,hogy az na...oszt elő a plazmavágót s kenyed ecsém.fröcsögött a vér rendesen,igaz én is behaltam vagy 15x :laugh: .De jó férfagyasztó gémnek igérkezik.
PlayStation 3(FAT 80GB )-->>KILLZONE 2 EDITION

Kép

ÉN VAGYOK A LEGKEMÉNYEBB!!! HEHEHEHE(csak vicceltem)
JUST CALL ME-->SMOKE<--
HIÁNYZIK A RÉGI GAMEKAPOCS!!!

#758 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 25. 21:15

VTM - Bloodlines

- most egymás után kétszer is végigjátszottam hiszen ez egy RPG és így elég sok az out-ja, ezzel együtt ez már minimum a 20 végigjátszásom volt annyira magával ragad ez a világ (White Wolf féle World of Darkness)

- remek karakterfejlődés
- döntések, 6 féle befejezés
- elképesztő hangulat
- 7 választható klán
- kellemes harcrendszer
- hosszú

- mivel ez egy 2004-es játék ezért grafikában már nincs a toppon pedig Source motoros
- bugos (volt) de a 7.2-es patch-csel már elég korrekt
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#759 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 10:36

Mass Effect (2008)

Kép

Már korábban végigjátszottam a Mass Effect-et, de nem emlékszem, hogy írtam e róla ide, és mivel szuper új forummotor nem támogatja az egész téma egy oldalon való megjelenítését most nem fogom oldalanként átnyálazni a témát, hogy írtam e már róla, így elnézést ha esetleg ismtétlem magamat.

A Mass Effect eléggé öszvér játék, rpg is meg nem is, akciójáték is meg nem is, kalandjáték is meg nem is. Ennek köszönheti sikeressegét, de ugyanakkor ezért lehet az, hogy az egyes stílusokat kedvelő hardcore játékosok nem annyira kedvelik, mert bár rpg elemek vannak benne ezek nem annyira hangsúlyosak mint egy oblivionban pl. Arra viszont elég ennyi rpg elem, hogy az akciójátékfanokat eltántorítsa. Mivel a kalandjátékok mára szinte teljesen kihaltak, ill abszolut rétegmúfaj lett, itt sok játékost nem veszít. Kalandjátékként megmosolyogtató lenne hiszen nincs túl sok fejtörő benne, gyakorlatilag semmi.

A legnagyobb érdeme a játéknak az, hogy magával ránt a hangulata és nagyon bele lehet feledkezni, bele tudod élni magad a történetbe. Nincsenek dizájneri szarvashibák, amik kizökkentenének. Ha egyszer elkezded abbahagyhatatlan, ennek is köszönhető hogy én most ~3 nap alatt játszottam végig. A történet, a karakterek, a voice acting mind hozzájárulnak hogy felejthetetlen játék legyen, az évtized (2001-2010) legnagyobb dobása.

De minden éremnek van másik oldala is, és mivel tökéletes játék nincs ebben is vannak hibák, ill hiányosságok.

Ezek közül a legzavaróbb az inventory rendszer, a játékban ezermillióféle fegyver, mod és lőszer van, egy küldetés alatt legalább 50 különféle tárgyat találni, viszont 150-es limitje van az inventorynak, ha betelik, csak egyesével tudod őket kidobálni, ráadásul kategóriánként külön, arról nem beszélve, hogy mindig az éppen használt tárgyra ugrik a kurzor egy törlés után, így ha véletlenül rányomsz kétszer az omni-gel gombra azt fogja kidobni amit éppen használsz és felrobban a fejed az idegtől. A játék során legalább 5x kellett megállnom és negyed órát szenvedni az inventiry kitakarításával. Nem értem, hogy a tesztelőknek miért nem tűnt fel, hogy ez a rendszer teljességgel kezelhetetlen és átláthatatlan. És azt se lehet, hogy nem foglalkozol az inventoryval és fel se szeded a tárgyakat, az első végigjátszásnál elkövettem ezt a hibát, az eredménye az lett, hogy a játék végén is csíra fegyvereim voltak nekem is meg a társaimnak is, így kb 5x nehezebb volt a játék, ami mondjuk nem feltétlenül baj, mivel mostani végigjátszásban odafigyeltem a fegyverekre meg jól osztottam ki a sklillpontokat is, így a végén a főboss elintézése is 10mp volt, ami nem feltétlenül jó mert hangulatölő ha a játék túl könnyű.

Másik legnagyobb probléma a copy&paste eljárással készített pályák, szinte az összes bolygóraleszállós pálya 3 sablonból építkezik, nagyon lehangoló. És az építkezést nem úgy kell érteni, hogy textúrákat újrafelhasználnak, hanem az egész map 1:1-ben ugyanaz legfeljebb a tárgyak vannak kicsit másképp elhelyezve.

Bolygóra leszálláshoz kapcsolódik még az is, hogy az összes ilyen bolygó kopár, semmi tereptárgy semmi növényzet nincsen sehol a fő küldetéshez kapcsolódó pályák kivételével.

A végigjátszás kb 20 órába került úgy, hogy minden achievementet megcsináltam, és ebben már benne volt a bring down the sky dlc is (aminek szerencséje, hogy ingyenes mert majdnem nulla amit nyújt)



+
  • Hangulat
  • Addiktív
  • Történet
  • Karakterek
  • Grafika
  • Játékmenet


-
  • CTRL-C CTRL-V pályák
  • inventory rendszer
  • az eleje, amíg először el nem hagyod a citadelt eléggé unalmas, ez sokakat el is tántoríthat a további játéktól


Azt kell mondjam, hogy még nincs olyan közel a tökéleteshez ez a játék, amennyire lehetne, de mindenképpen jó úton indult el ezzel az első résszel.

9/10

#760 Felhasználó inaktív   lutri 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 344
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 11:32

Left 4 Dead 2
Mivel elment a netem itthon ezért végig vittem gép által vezérelt coop partnerekkel.És meg kell mondjam hogy jó volt.Nem is olyan buták mint amire számítottam.Megcsináltam a Dark Carnival-os Acsikat:DMivel ezek aztán nem rohantak sehova:D

Red Dead Redemption
Év játéka.Nekem is.Minden porcikája remekmű:D csak a cimmel nem tudta még kibékülni...

Dead Rising 2
Nem volt rossz.Habár voltak benne nagyon idegesítő részek.Például a marha hosszú töltési idők. Illetve az hogy majdnem mindent időre kellett megcsinálni. Ettől függetlenül nemvolt rossz:D

Call of Duty:World at War
Ez az egyetlen Cod ami kimaradt ez életemböl.És hozza ugyanazt a szinvonalat amit az össze többi.FELEJTHETETLEN.
 

#761 Felhasználó inaktív   NECROSMOKE 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 13:03

Üzenet megtekintéseIdézet: lutri - Dátum: 2010. 12. 29. 12:32

Left 4 Dead 2
Mivel elment a netem itthon ezért végig vittem gép által vezérelt coop partnerekkel.És meg kell mondjam hogy jó volt.Nem is olyan buták mint amire számítottam.Megcsináltam a Dark Carnival-os Acsikat:DMivel ezek aztán nem rohantak sehova:D

Red Dead Redemption
Év játéka.Nekem is.Minden porcikája remekmű:D csak a cimmel nem tudta még kibékülni...

Dead Rising 2
Nem volt rossz.Habár voltak benne nagyon idegesítő részek.Például a marha hosszú töltési idők. Illetve az hogy majdnem mindent időre kellett megcsinálni. Ettől függetlenül nemvolt rossz:D

Call of Duty:World at War
Ez az egyetlen Cod ami kimaradt ez életemböl.És hozza ugyanazt a szinvonalat amit az össze többi.FELEJTHETETLEN.

Azt elárulnád,hogy a RDR-ben miért van bajod a címmel?
PlayStation 3(FAT 80GB )-->>KILLZONE 2 EDITION

Kép

ÉN VAGYOK A LEGKEMÉNYEBB!!! HEHEHEHE(csak vicceltem)
JUST CALL ME-->SMOKE<--
HIÁNYZIK A RÉGI GAMEKAPOCS!!!

#762 Felhasználó inaktív   lutri 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 344
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 13:08

Üzenet megtekintéseIdézet: NECROSMOKE - Dátum: 2010. 12. 29. 12:03

Azt elárulnád,hogy a RDR-ben miért van bajod a címmel?

Red Dead Redemption=Vörös Halott Megváltás. Miért nem Kék Élő Kárhozat?:O
 

#763 Felhasználó inaktív   NECROSMOKE 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 13:28

Üzenet megtekintéseIdézet: lutri - Dátum: 2010. 12. 29. 14:08

Red Dead Redemption=Vörös Halott Megváltás. Miért nem Kék Élő Kárhozat?:O

Az első résznek is ez a vörös halott cím volt adva.Csak ott még a végére hozzá volt téva a Revolver,vagyis vörös hallot revolver.De ez a cím talán takar is valamit,vagy kitudja?talán a vadnyugatra is értheti ezt a címet amikor a nap nyugszik le akkor az ég vörös vagy valaminilyesmi.
PlayStation 3(FAT 80GB )-->>KILLZONE 2 EDITION

Kép

ÉN VAGYOK A LEGKEMÉNYEBB!!! HEHEHEHE(csak vicceltem)
JUST CALL ME-->SMOKE<--
HIÁNYZIK A RÉGI GAMEKAPOCS!!!

#764 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 14:27

Szokásomhoz híven következik az év összefoglalója, szóval az én játékévem.

Mit játszottam az idén? (vol. 4)

Idén sok játékot próbáltam ki, inkább az előző évekből.Viszont 2010-ben a korábbi évekhez képest csökkent a végigvitt játékaim száma, sokat hagytam abba különböző okok miatt.
A hosszú szerepjátékokat ebben az évben inkább hanyagoltam, nem volt már türelmem hozzájuk.
Mivel több játékot nem próbálok ki, megszületett a végső lista.

Folyamatban van:
-Spider-Man - Shattered Dimensions: nem nagy szám, el leszek vele az év végéig, de végig nem viszem, az biztos

Nem játszottam komolyan a következőkkel:
Fate/stay night; Pyroblazer; NASCAR Heat; pár dosos játék; Westbang 1.2; Re-Volt; The Witcher - Enhanced Edition (két bónusz küldetés); Carnivores - Ice Age; Tetris játék és egyéb mobilon; Flash játékok neten; Chopper Battle; Pacific Fighters

Abbahagytam, mert
-nem igazán bírtam vagy egyenesen megutáltam: Hellforces; Dark Void; Dreamkiller; Wanted - Weapons of Fate; Knights of the Temple; Catwoman; Agatha Christie - Nyaraló gyilkosok; PRISM - Guard Shield v3; Serious Sam - The First Encounter (HD); Conflict – Vietnam; American McGee Presents - Bad Day L.A.; Soldier of Fortune 2 - Double Helix; Turok; Turning Point - Fall of Liberty; Transformers - The Game; Star Wars - The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition; Up; Prince of Persia (2008)
-unalmasnak tartom (vagy meguntam egy idő után): Twin Sector; Gunman Chronicles; SiN Episodes – Emergence; Switchball; Syberia; WALL-E; Lucidity; Vertigo; Still Life
-bugba ütköztem: Bionic Commando; The Royal Marines Commando (???); The Da Vinci Code; The Elder Scrolls 4 – Oblivion
-épp elég volt belőle: Fahrenheit (3 éve már végigjátszottam); Prison Break - The Conspiracy; 80 Days; Lost Planet - Extreme Condition; Duke Nukem 3D High Resolution 2006; Assassin's Creed; Hitman - Codename 47
-később szeretném folytatni: Amnesia - The Dark Descent; Metro 2033
-felidegesített: Call of Juarez - Bound in Blood; Rise of the Argonauts; Nibiru - Age of Secrets
-...: Ghostbusters - The Video Game; The Path; Tag - The Power of Paint; Bolt; Barista 1 és 2; Pilot Light

Végigvittem:
-Cryostasis - Sleep of Reason: csak pár pálya maradt belőle az év elejére, de az utolsó pályák nélkül is ez volt számomra 2009 legjobb játékélménye a fantasztikus hangulata, sztorija, grafikája miatt
-a következő játékokat ugyan végigvittem, de nem igazán élveztem: Tom Clancy's Splinter Cell – Conviction (sorozat legalja); Call of Duty - Modern Warfare 2; Crysis – Warhead; Blood Stone 007; Grotto King (kb. 20 perces játék)
-bepótoltam év elején a Max Payne sorozatot (1+2. rész), jó volt, de nem kiemelkedő
-a Mass Effect 1 és 2-t is végigtoltam, az elsőt két részletben, a második sokkal jobban tetszett (jó játék)
-Overlord: egyedi játékmenet, hangulat, jó szórakozás volt
-Singularity: hangulatos FPS, viszonylag jó és érdekes sztorival, én élveztem
-SAW: profi játék, mestermű
-Resident Evil 5: nincs a 4 szintjén, de így is kiváló, hangulatos, felejthetetlen
-Citizen Abel - Gravity Bone: egy mini játék, de nagyon élvezetes
-Batman - Arkham Asylum: ez is mestermű, nagyon az én ízlésemre szabták ezt a játékot
-G-Force: nagy meglepetés volt, tetszett
-Dark Sector: tavasz végén kezdtem bele, egy kicsit toltam, de nem tetszett, ősszel mikor újból előszedtem már sokkal jobban rá tudtam hangolódni, ez is tetszett

Összegzés:

-2010-ben a legjobb játékélményt nyújtották (Top 5):
1. SAW
2. Resident Evil 5
3. Batman - Arkham Asylum
4. Mass Effect 2
5. Nibiru - Age of Secrets

-2010-ben a legrosszabb játékélményt nyújtották (Top5):
1. Fate/stay night (tulajdonképpen nem is játék)
2. Dark Void
3. Turning Point - Fall of Liberty
4. Turok
5. Crysis – Warhead

Összesen az évben 81 játékot próbáltam ki, közülük csak 18-at fejeztem be.
Qwerty4

#765 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 15:06

Nem gyengén nyomod :D
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#766 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 12. 29. 15:17

Legszívesebben 2-szer ennyit próbáltam volna ki, csak arra már nem futja az időből. :laugh:
De nem kell megijedni, vagy fele 10 perc - 1 órát, ha a gépen volt.És 5-6 hónapig nem is játszottam rendszeresen.Szóval nem hajszolom magam agyon. :)
Qwerty4

#767 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 01. 01. 22:05

Kivittem ezt a Batman: AA játékot. Nagyon faintos volt. Különösen a rejtvények tetszettek, meg is fejtettem mindet. Arkham szellemét is érdekes volt megtalálni.
Vegye meg mindenki, nekem minden eleme tetszett. Negatívumot nem nagyon tudok mondani.

Szerkesztette: Abu85 2011. 01. 01. 22:08 -kor

Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#768 Felhasználó inaktív   d15a5t3r 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 816
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 01. 02. 12:04

Fallout 3 GOTY Edition

Rendkívül addiktív játék volt. Ha 1szer leültem elé, nehezen hagytam abba. Az alapjátékot már végigjátszottam annó, de kíváncsi voltam a kiegészítőkre.
Operation Anchorage: Csak XP gyűjtésre volt jó, semmi másra. Na jó, a Kínai Álcázó Ruha és a Gauss Gun fain "nyeremény volt"
Mothership Zeta: Szintén csak XP gyűjtésre volt jó, semmi extra.
The Pitt: Hangulatos, nyomasztó, sőt néhol paráztató! Ez már jobb volt!
Point Lookout: A kiegészítők legjobbja! Eszméletlen hangulata van! Elvont, groteszk, mint egy Texasi Láncfűrészes film :D
Broken Steel: Mire idáig eljuttottam untam a játékot. :( Csupa hent, semmi más.

Egyhuzamban nem jó végigjátszani ezt a grandiózus játékot szvsz. Kell hagyni időt, hogy ülepedjenek a dolgok.
Egy biztos, tuti végig fogom majd játszani 1szer, mert rengetek a lehetőség benne.

#769 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 01. 02. 16:41

Spider-Man - Shattered Dimensions (2010)

Örülök, hogy nem adtam fel az elején, mert az első pályát kimondottan unalmasnak és még undorítónak (grafikailag) is találtam.Borzasztó módon nem jött be.Ezért is írtam az év végi összegzésemben, hogy biztos nem fogom kijátszani (csak az első pálya alapján, mikor írtam még ott tartottam).
Azután azért jöttek jócskán szép és izgalmas pályák, főleg a 2099-eseket és a noirt élveztem.A kedvencem pedig a Pain Factoros tengeri show volt.
14 pályából áll a játék, végigjátszása 6 napba telt, alapvetően nem siettem, csak a vége felé.Év elején megerőltettem magam, csak kár, hogy így átment már darálásba az egész, vagyis daráltam a pályákat, nem nyugisan csináltam.

Pozitívumok:
-alapvetően jó a grafikai megvalósítás
-játékmenet
-4 dimenzió, 4 féle hangulat
-2099, noir, Pain Factor (kedvencek)
-beszólások, dumák (a legelején ez sem tetszett, de megszerettem)
-tűrhető sztori, élvezhető videókkal
-az irányítás, mentés korrekt
-boss harcok
-hangok, zenék
-kombók, mozdulatok, stb.

Negatívumok:
-nagyon rossz kezdés (Kraven páyája)
-ugyan 4 féle dimenzió van, de a játékmenetre így is rá lehet unni
-script és egyéb bugok
-Pókember néha még a levegőbe is tud kapaszkodni hálójával, furcsa
-kicsit túl sok volt
-Batman AA-tól való nyúlások primitívebben való megjelenése

Szóval megvan a maga hangulata ennek a játéknak, érdemes kipróbálni.De világmegváltó dolgok természetesen nincsenek benne, semmi.

Értékelés:8.4/10
Qwerty4

#770 Felhasználó inaktív   INT21H 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.085
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 01. 07. 14:35

Dark Messiah of Might and Magic

Pro:
- Nagyon ötletes a közelharc megvalósítása. Ilyen jót még nem láttam FPS-ben
- Korához képest jó grafika, hangulatos környezet (és Xana!)
- Jó szinkronhangok
- Ehhez képest gyors
- Kifejezett jó pályatervezés
- RPG elemek, többszöri végigjátszhatóság
- Lehet rugdosni


Kontra:
- A multit nem próbáltam, de állítólag elég tré
- Néha rémesen buták az ellenfelek, NPC-k, pedig egyébként ügyesek
- Kicsit bugos a "body awareness" része. Gyakran olyan ütések találtak el, ami látszólag még elég messze voltak. Vagy a "semmiért" lecsúsztam egy párkányról.
- Vannak helyszínek, ahol csak ömlenek az ellenfelek, és erre semmi nem figyelmeztet
- A story nekem egy kicsit sablonos
- Ha nem találsz meg bizonyos tárgyakat, akkor nehéz
- Rohadt ghoul-ok
"Hanyatló kultúránknak az egyik legkórosabb eleme a járandósági felfogás (entitlement culture) ami szerint az állampolgárnak jár minden, az is, amiért soha életében nem fizetett."

"I meditate diligently every morning. The subjects are life and love. I quit after 3 seconds."

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó