Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#892
Elküldve: 2011. 12. 30. 14:37
Na, az, az irányítás volt, amivel leginkább baj volt. Tudom régi játék, annak idején jó lett volna, de most nem volt nagy élmény vele játszani.
Qwerty4
#893
Elküldve: 2011. 12. 30. 18:39
Idézet: Nevl - Dátum: 2011. 12. 21. 10:29
Elder Scrolls V - Skyrim
TESIII-nál kapcsolódtam be a szériába és imádtam... persze akkor még rengeteg időm volt, így nem jelentett gondot a bugos Imp árusnál fél napon keresztül eladogatni a cuccokat, hogy legyen elég pénzem felhúzni minden primary skillt maxra akár trainerrel, akár használattal. Lenyűgözött a hangulat, a hatalmas daedra romok, később a dwemer gépezetek közti szaladgászás, a guild master fokozatok elérése és a hozzájuk tartozó izgalmas questek, majd a hatalmas istenség kinyírása.
Oblivionon már látszott a mainstream game fejlesztés, sokkal több csili-vili, jóval kevesebb "epic" érzés, a nagy térkép megmaradt, de az olyan hibák mint, hogy lineárisan fejlődnek veled a mobok eléggé illúzió rombolók voltak... majd jött ez.
Igazából nem tudom, hogy hová tegyem a játékot, részben nagyon vártam, részben féltem tőle. Bár lehet kicsit vicces, de a sárkányok a kedvenc mitológiai lényeim, így az alap történet nagyon bejött, ugyanakkor féltem tőle, hogy még kommerszebb lesz mint az oblivion volt, hogy a szélesebb rétegeket is elérjék.
Engem nem zavarnak az olyan dolgok, mint, hogy harmadszorra is névtelen idegenként kezdesz útban a bitófára/börtön felé, szerintem jó, ha ilyen "trademark" elemeket megtartanak, de innentől erős lejtmenetbe kapcsolt az egész. Sajna a fő történet elég satnya, nincs benne egy értelmes, izgalmas fordulat sem, egyszer sem éreztem, hogy OMG! vazze ez milyen jó volt.
A történet vezetés lineáris és lassú, cselekedeteid semmilyen hatással nincsenek rá, ill a fő szál teljesítése sincs másra. Semmilyen választási lehetőséget nem kapsz, csináld és kész... persze a világ elpusztítása vs. megmaradása nem sok választási lehetőséget ad, de azért ennél fantáziadúsabb kivitelezést is el tudok képzelni.
Meglehetősen lehangoló volt, hogy Alduin világok pusztítója űbergenyagonoszmegaszemétmindenkitkinyír sári semmiben nem különbözött a többitől. Nem volt nagyobb, nem volt más színe, nem kapott más skint és nem tudott semmit azon túl, hogy leszáll megüt és tüzet fúj (na meg két ütésből meghal...). Az jött át az utolsó 3-4 fő küldetésből, hogy a fejlesztők nem tudnak, nem akarnak "boss harcot szerkeszteni". Miért nincsenek fázisai, miért nem kell kapcsolókhoz, ugró portálokhoz, akármihez szaladgálni, miért nem tud a főboss enragelni, vagy akármi. Szimplán beszabtak fő csatának egy standard sárkányt és légy boldog, hogy végre megölted, odajön Dolph Lundgren kicsit megnyújtott klónja és hazaküld... taps.
Guildeket kivették, helyette megkaptuk a vérszegény kollégiumot, companionoket ill. a dark brotherhood és a thieves guild küldetéseit. Utóbbi kettőt el se kezdtem, ill. a bérgyilkosékat abbahagytam, jópofa meg minden, de a császárt nem akartam kinyírni, ill. nem izgatott a dolog. A companion quest sorozat nem volt rossz, 2-3 jó pillanatot is kapott, a Winterholdi mágusok már más tészta, a gömbös megoldásnál azt hittem valami nagy poén lesz, aztán 3 küldetés és egy meglehetősen kiábrándító főcsata után már Archmage vagy.... oké... Viszont a Labirynthian részt pozitívumként fel kell írni, azt nagyon eltalálták.
Előbbihez kapcsolódva a dungeonok... kaptál egy alapból is hatalmas térképet és kb ezt megduplázták a különböző romokkal, barlangokkal, stb. De kb a 3-4. ilyen után elengedhetetlenül is úgy éreztem, hogy ezt már eggyel többször láttam, mint kellene, így a végére már csak átrohantam a különböző helyeken, nem lopakodtam, csak szétcsaptam mindent azt hello.
Abszolút pozitívumként a Daedra küldetés sorozatot tudom kiemelni, mindegyiknél úgy éreztem, hogy igen, ez az Elder Scrolls.
A végtelenségig írhatnám a különböző élményeket, az ingame gazdaságról, itemkről, skillekről stb, de ezek relatíve standardek az előzőekhez képes.
Összességében darabra mindent megkapsz benne, amit a TES névtől elvársz, de valahogy a játék "lelke" elveszett és ezért mégis úgy éreztem, hogy picit időpazarlás volt az a 60-250 óra, amire végigvittem.
TESIII-nál kapcsolódtam be a szériába és imádtam... persze akkor még rengeteg időm volt, így nem jelentett gondot a bugos Imp árusnál fél napon keresztül eladogatni a cuccokat, hogy legyen elég pénzem felhúzni minden primary skillt maxra akár trainerrel, akár használattal. Lenyűgözött a hangulat, a hatalmas daedra romok, később a dwemer gépezetek közti szaladgászás, a guild master fokozatok elérése és a hozzájuk tartozó izgalmas questek, majd a hatalmas istenség kinyírása.
Oblivionon már látszott a mainstream game fejlesztés, sokkal több csili-vili, jóval kevesebb "epic" érzés, a nagy térkép megmaradt, de az olyan hibák mint, hogy lineárisan fejlődnek veled a mobok eléggé illúzió rombolók voltak... majd jött ez.
Igazából nem tudom, hogy hová tegyem a játékot, részben nagyon vártam, részben féltem tőle. Bár lehet kicsit vicces, de a sárkányok a kedvenc mitológiai lényeim, így az alap történet nagyon bejött, ugyanakkor féltem tőle, hogy még kommerszebb lesz mint az oblivion volt, hogy a szélesebb rétegeket is elérjék.
Engem nem zavarnak az olyan dolgok, mint, hogy harmadszorra is névtelen idegenként kezdesz útban a bitófára/börtön felé, szerintem jó, ha ilyen "trademark" elemeket megtartanak, de innentől erős lejtmenetbe kapcsolt az egész. Sajna a fő történet elég satnya, nincs benne egy értelmes, izgalmas fordulat sem, egyszer sem éreztem, hogy OMG! vazze ez milyen jó volt.
A történet vezetés lineáris és lassú, cselekedeteid semmilyen hatással nincsenek rá, ill a fő szál teljesítése sincs másra. Semmilyen választási lehetőséget nem kapsz, csináld és kész... persze a világ elpusztítása vs. megmaradása nem sok választási lehetőséget ad, de azért ennél fantáziadúsabb kivitelezést is el tudok képzelni.
Meglehetősen lehangoló volt, hogy Alduin világok pusztítója űbergenyagonoszmegaszemétmindenkitkinyír sári semmiben nem különbözött a többitől. Nem volt nagyobb, nem volt más színe, nem kapott más skint és nem tudott semmit azon túl, hogy leszáll megüt és tüzet fúj (na meg két ütésből meghal...). Az jött át az utolsó 3-4 fő küldetésből, hogy a fejlesztők nem tudnak, nem akarnak "boss harcot szerkeszteni". Miért nincsenek fázisai, miért nem kell kapcsolókhoz, ugró portálokhoz, akármihez szaladgálni, miért nem tud a főboss enragelni, vagy akármi. Szimplán beszabtak fő csatának egy standard sárkányt és légy boldog, hogy végre megölted, odajön Dolph Lundgren kicsit megnyújtott klónja és hazaküld... taps.
Guildeket kivették, helyette megkaptuk a vérszegény kollégiumot, companionoket ill. a dark brotherhood és a thieves guild küldetéseit. Utóbbi kettőt el se kezdtem, ill. a bérgyilkosékat abbahagytam, jópofa meg minden, de a császárt nem akartam kinyírni, ill. nem izgatott a dolog. A companion quest sorozat nem volt rossz, 2-3 jó pillanatot is kapott, a Winterholdi mágusok már más tészta, a gömbös megoldásnál azt hittem valami nagy poén lesz, aztán 3 küldetés és egy meglehetősen kiábrándító főcsata után már Archmage vagy.... oké... Viszont a Labirynthian részt pozitívumként fel kell írni, azt nagyon eltalálták.
Előbbihez kapcsolódva a dungeonok... kaptál egy alapból is hatalmas térképet és kb ezt megduplázták a különböző romokkal, barlangokkal, stb. De kb a 3-4. ilyen után elengedhetetlenül is úgy éreztem, hogy ezt már eggyel többször láttam, mint kellene, így a végére már csak átrohantam a különböző helyeken, nem lopakodtam, csak szétcsaptam mindent azt hello.
Abszolút pozitívumként a Daedra küldetés sorozatot tudom kiemelni, mindegyiknél úgy éreztem, hogy igen, ez az Elder Scrolls.
A végtelenségig írhatnám a különböző élményeket, az ingame gazdaságról, itemkről, skillekről stb, de ezek relatíve standardek az előzőekhez képes.
Összességében darabra mindent megkapsz benne, amit a TES névtől elvársz, de valahogy a játék "lelke" elveszett és ezért mégis úgy éreztem, hogy picit időpazarlás volt az a 60-250 óra, amire végigvittem.
TES3-ban is veled fejlődtek már a mobok. Less meg youtube-on egy speedrunt. A többivel egyetértek

National Organization of Men Against Amazonian Masterhood
#894
Elküldve: 2011. 12. 30. 19:08
Am szvsz a Darkest of days sem volt ANNYIRA rossz. Az elején tény hogy túl kellett jutni, de azután már volt jónéhány nagyon hangulatos pálya. Én pl jobban elvoltam vele mint a DNF-el.
Nálam amúgy a 2011-es lista valahogy így néz ki.
Top 5 - A 2011-es év dobogósai:
- 1. Saints Row 3
- 2. Batman Arkham City
- 3. The Witcher 2
- 4. Fable 3
- 5. Dead island
+ különdíjas nálam a Trine 2 és a Limbo mint indie képviselők
Worst 5 - A 2011-es év legnagyobb csalódásai:
- 1. Flatout 3 (ennek megajánlom a minden idők legrosszabb folytatása címet)
- 2. Shadow Harvest
- 3. Duke Nukem Forever
- 4. Postal 3
- 5. Serious Sam BFE
szerk: Basszus a Portal 2 meg a Dead Space 2 kimaradt. Most már nem írom be őket, de ezek is nagyon tetszettek.
Nálam amúgy a 2011-es lista valahogy így néz ki.
Top 5 - A 2011-es év dobogósai:
- 1. Saints Row 3
- 2. Batman Arkham City
- 3. The Witcher 2
- 4. Fable 3
- 5. Dead island
+ különdíjas nálam a Trine 2 és a Limbo mint indie képviselők

Worst 5 - A 2011-es év legnagyobb csalódásai:
- 1. Flatout 3 (ennek megajánlom a minden idők legrosszabb folytatása címet)
- 2. Shadow Harvest
- 3. Duke Nukem Forever
- 4. Postal 3
- 5. Serious Sam BFE
szerk: Basszus a Portal 2 meg a Dead Space 2 kimaradt. Most már nem írom be őket, de ezek is nagyon tetszettek.
Szerkesztette: M@Xtreme 2011. 12. 30. 19:33 -kor
#895
Elküldve: 2011. 12. 30. 21:20
akkor már én is 
1. Witcher 2
2. Assassin's Creed: Revelations
3. Skyrim
4. Deus Ex 3
5. Fable 3

1. Witcher 2
2. Assassin's Creed: Revelations
3. Skyrim
4. Deus Ex 3
5. Fable 3
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#896
Elküldve: 2011. 12. 30. 22:00
Szép évünk volt. Bár nem bántam volna ha idén jelent volna meg az új Bioshock.
1. Portal 2
2. TES V: Skyrim
3. The Witcher 2
4. Arkham City
5. DoW II: Retribution
Legeslegeslegeslegeslegeslegeslegeslegeslegnagyobb csalódás:
Crysis 2

1. Portal 2
2. TES V: Skyrim
3. The Witcher 2
4. Arkham City
5. DoW II: Retribution
Legeslegeslegeslegeslegeslegeslegeslegeslegnagyobb csalódás:
Crysis 2
#897
Elküldve: 2011. 12. 30. 22:04
tetszenek ezek a listák.nekem aki csak messziről követi az eseményeket a game világban,jó támpont.
#898
Elküldve: 2011. 12. 31. 14:41
Dobok én is egy ilyen kis listát, bár ismertetőt egyikről sem írtam, de mindig megfogadom, hogy fogok, aztán mégsem 
Nem állítok sorrendet, mert nehéz és sok esetben lehet igazságtalan is lenne
Ütős darabok:
+Skyrim (Steam log szerint közel 200 órányi játék után)
+Portal 2 (coop nagyon sokat dobott az amúgyis szórakoztató játékon)
+Bulletstorm (egyszerű mész aztán lősz egy pár extra szórakoztató elemmel, meg ugye killek pontozásával)
+Witcher2 (bár nem vittem még végig, valamiért félbeszakadt)
+Orcs must die! (amikor megláttam annó, mondom mijezaszar? aztán most a holiday salen láttam 1-2 videót egész megtetszett, megvettem és félelmetesen jó játék
)
+Limbo
+Magicka(annak ellenére, hogy a bugjai iszonyú idegesítőek nagyon ötletes cucc)
Elmegy kategória:
+Rage (igazából a játékmenetet leszámítva év csalódása lenne, minigamek szarok, sztori rövid, ennek ellenére értelmetlen és félkész szaga van, a befejezés szánalmas, 7 év után ez kevés John...)
+DNF (elvoltam vele, de nem nyűgözött le, GTn ő lett az év csalódása)
+Crysis2 (szinte ugyanaz igaz rá, mint a Ragere, bár a sztori itt picit erősebb, cserébe a játékmenet szerintem rosszabb)
+Dragon Age2 (ezt sem vittem végig még, de amit láttam az alapján elég gyengus, ha év csalódását kéne megjelölni lehet ő lenne az)
Amik idén kimaradtak, de pótolom jövőre: From Dust, AC: Revelations, Batman Arkham City, Dead Island, Trine 2, Gears of War 3

Nem állítok sorrendet, mert nehéz és sok esetben lehet igazságtalan is lenne

Ütős darabok:
+Skyrim (Steam log szerint közel 200 órányi játék után)
+Portal 2 (coop nagyon sokat dobott az amúgyis szórakoztató játékon)
+Bulletstorm (egyszerű mész aztán lősz egy pár extra szórakoztató elemmel, meg ugye killek pontozásával)
+Witcher2 (bár nem vittem még végig, valamiért félbeszakadt)
+Orcs must die! (amikor megláttam annó, mondom mijezaszar? aztán most a holiday salen láttam 1-2 videót egész megtetszett, megvettem és félelmetesen jó játék

+Limbo
+Magicka(annak ellenére, hogy a bugjai iszonyú idegesítőek nagyon ötletes cucc)
Elmegy kategória:
+Rage (igazából a játékmenetet leszámítva év csalódása lenne, minigamek szarok, sztori rövid, ennek ellenére értelmetlen és félkész szaga van, a befejezés szánalmas, 7 év után ez kevés John...)
+DNF (elvoltam vele, de nem nyűgözött le, GTn ő lett az év csalódása)
+Crysis2 (szinte ugyanaz igaz rá, mint a Ragere, bár a sztori itt picit erősebb, cserébe a játékmenet szerintem rosszabb)
+Dragon Age2 (ezt sem vittem végig még, de amit láttam az alapján elég gyengus, ha év csalódását kéne megjelölni lehet ő lenne az)
Amik idén kimaradtak, de pótolom jövőre: From Dust, AC: Revelations, Batman Arkham City, Dead Island, Trine 2, Gears of War 3
Szerkesztette: BoGab 2011. 12. 31. 14:42 -kor
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!
#899
Elküldve: 2011. 12. 31. 16:59
Az én idei listám:
Xbox 360 + Xbox Live Arcade: Fable III, Assassin's Creed: Brotherhood, Zombie Apocalypse, BioShock 2, Bulletstorm, L.A. Noire, Dead Space 2, Dirt 3, Shadow Complex, Metro 2033, Mafia II, Toy Soldiers: Cold War, Stacking, Halo 3: ODST, LIMBO, ilomilo, Bionic Commando Rearmed 2, Beyond Good & Evil HD, Bayonetta, Medal of Honor, Batman: Arkham City, Call of Duty: Modern Warfare 3, Assassin's Creed: Revelations, Gears of War 3, Dante's Inferno
Folyamatban: Borderlands, The Elder Scrolls V: Skyrim
PC: Battlefield 3, F.3.A.R., Need for Speed: The Run, Saints Row The Third, Crysis 2, Dragon Age II, Fallout New Vegas
Folyamatban: The Witcher 2
TOP 5 2011:
1. Gears of War 3
2. Batman: Arkham City
3. L.A. Noire
4. Dead Space 2
5. ilomilo (
)
Xbox 360 + Xbox Live Arcade: Fable III, Assassin's Creed: Brotherhood, Zombie Apocalypse, BioShock 2, Bulletstorm, L.A. Noire, Dead Space 2, Dirt 3, Shadow Complex, Metro 2033, Mafia II, Toy Soldiers: Cold War, Stacking, Halo 3: ODST, LIMBO, ilomilo, Bionic Commando Rearmed 2, Beyond Good & Evil HD, Bayonetta, Medal of Honor, Batman: Arkham City, Call of Duty: Modern Warfare 3, Assassin's Creed: Revelations, Gears of War 3, Dante's Inferno
Folyamatban: Borderlands, The Elder Scrolls V: Skyrim
PC: Battlefield 3, F.3.A.R., Need for Speed: The Run, Saints Row The Third, Crysis 2, Dragon Age II, Fallout New Vegas
Folyamatban: The Witcher 2
TOP 5 2011:
1. Gears of War 3
2. Batman: Arkham City
3. L.A. Noire
4. Dead Space 2
5. ilomilo (

twitter: http://twitter.com/galbalazs87

#900
Elküldve: 2012. 01. 01. 00:46
Akkor már én is... 
Amiket végigjátszottam:
Crysis 2 ~ ütős audiovizuál, robbanások, élvezetes játékmenet. multija elég vérszegény lett, gyenge hit detection és gyenge CoD & Halo keverék 8/10
F.3.A.R. ~ remek hangulat és lövésmechanizmus. multival el lehet szórakozni egy ideig, eléggé unikumnak számítanak a játékmódok. single player picivel átlagon felüli 7,5/10
Portal 2 ~ kreativitás, történet, dialógusok, szinkron, mindegyik mesteri ebben a játékban. picit túlértékeltnek érzem, (96) meghát több tartalmat is pakolhattak volna bele (pl challenge mapok) 9/10
Modern Warfare 3 ~ egészen tetszett, tele hálivudi jelenetekkel, Michael Bay-stílusú robbanásokkal.. de ennyiben ki is merül, grafikailag nincs a toppon, és a fizika is előre scriptelt... a befejezés viszont nagyon epik volt 7/10
Elkezdtem, de be nem fejeztem (még)
Dead Space 2 ~ grafikailag még mindig az egyik legjobb horror játék... de sajnos ez nekem kevés 2011-ben. Gyakorlatilag megkaptam az elődjét, kevesebb horror elemmel... brutálisak a fegyverek, a kivégzések, és szörnyek, de végére már eléggé beleuntam. A multi eléggé erőltetett. 5/10
Dragon Age 2 ~ minden szempontból degradálódott elődjétől... nem rossz játék, de egy idő után már monotonná válik Kirkwall.... 6/10
Deus Ex: Human Revolution ~ ez egy fenomenális játék, grafikailag persze nincs a toppon, de egy igazi unikum az biztos. hihetetlen hogy minden apró döntés hogy változtatja a történéseket, és az audio részlege a játéknak (soundtrack, szinkron) zseniális. Az AI-n csiszolhattak volna egy picit. 9,2/10
Assassins's Creed Brotherhood ~ ugyan az a problémám mint az előzőekkel, borzasztóan monoton. főleg a harmadik alkalommal. egyszerűen nem tud lekötni, így nem is pontozom.
Duke Nukem Forever ~ gondolom senkinek sem okozott meglepetést hogy ez egy trágya lett. minden szempontból ZS osztályú, egyedül JSJ szinkronhangja ér egy misét. 3/10
Legjobb játék idén: Deus Ex HR
Legnagyobb csalódás: Dragon Age 2
Leggagyibb játék: Duke Nukem Forever
Underrated: F3AR
Overrated: Modern Warfare 3

Amiket végigjátszottam:
Crysis 2 ~ ütős audiovizuál, robbanások, élvezetes játékmenet. multija elég vérszegény lett, gyenge hit detection és gyenge CoD & Halo keverék 8/10
F.3.A.R. ~ remek hangulat és lövésmechanizmus. multival el lehet szórakozni egy ideig, eléggé unikumnak számítanak a játékmódok. single player picivel átlagon felüli 7,5/10
Portal 2 ~ kreativitás, történet, dialógusok, szinkron, mindegyik mesteri ebben a játékban. picit túlértékeltnek érzem, (96) meghát több tartalmat is pakolhattak volna bele (pl challenge mapok) 9/10
Modern Warfare 3 ~ egészen tetszett, tele hálivudi jelenetekkel, Michael Bay-stílusú robbanásokkal.. de ennyiben ki is merül, grafikailag nincs a toppon, és a fizika is előre scriptelt... a befejezés viszont nagyon epik volt 7/10
Elkezdtem, de be nem fejeztem (még)
Dead Space 2 ~ grafikailag még mindig az egyik legjobb horror játék... de sajnos ez nekem kevés 2011-ben. Gyakorlatilag megkaptam az elődjét, kevesebb horror elemmel... brutálisak a fegyverek, a kivégzések, és szörnyek, de végére már eléggé beleuntam. A multi eléggé erőltetett. 5/10
Dragon Age 2 ~ minden szempontból degradálódott elődjétől... nem rossz játék, de egy idő után már monotonná válik Kirkwall.... 6/10
Deus Ex: Human Revolution ~ ez egy fenomenális játék, grafikailag persze nincs a toppon, de egy igazi unikum az biztos. hihetetlen hogy minden apró döntés hogy változtatja a történéseket, és az audio részlege a játéknak (soundtrack, szinkron) zseniális. Az AI-n csiszolhattak volna egy picit. 9,2/10
Assassins's Creed Brotherhood ~ ugyan az a problémám mint az előzőekkel, borzasztóan monoton. főleg a harmadik alkalommal. egyszerűen nem tud lekötni, így nem is pontozom.
Duke Nukem Forever ~ gondolom senkinek sem okozott meglepetést hogy ez egy trágya lett. minden szempontból ZS osztályú, egyedül JSJ szinkronhangja ér egy misét. 3/10
Legjobb játék idén: Deus Ex HR
Legnagyobb csalódás: Dragon Age 2
Leggagyibb játék: Duke Nukem Forever
Underrated: F3AR
Overrated: Modern Warfare 3
#901
Elküldve: 2012. 01. 01. 12:16
Nem sok játékot játszottam végig 2011-ben, de a kevesek közül a legkiemelkedőbb mindenképpen L.A. Noire volt. Szóval nálam ez az év játéka.
A két RPG "nagyágyú" közül Skyrim/Dragon Age 2 nehéz választani, melyik a jobb, mindkettővel érdemes játszani, de mindkettőnek vannak hibái és hiányosságai.
Az év legnagyobb csalódása mindenképpen Duke Nukem Forever, nem számítottam korszakalkotó gamere, de egy jó akciójátékra igen, sajnos nem az, sőt pocsék.
Csalódás volt még az elkommerszesített Deus Ex 3 is, remek játék meg minden, de nem érhet fel elődeihez. Annyira betegesen akarták benne, hogy mindenki lássa, hogy itt bizony lehet taktikát választani, hogy lopakodsz hackelsz vagy harcolsz, hogy ez lett a veszte. A teljes pályadesignt beáldozták ennek az oltárán, és ez szerintem megbocsájthatatlan bűn. Minden egyes map kivétel nélkül olyan a játékban, hogy csak és kizárólag a játékos kiszolgálását szolgálja minden zug. A designerek nem fogtak egy hihető alaprajzot és erre rajzoltak rejtett útvonalakat vagy hackelhető átjárókat, hanem előre eltervezték, hogy lesz egy fő út, és akkor itt lesz egy lopakodó szellőzőjárat, és akkor 2m-enként lesz egy hackelhető ajtó. És utána erre a vázra próbálták ráerőszakolni egy várost vagy épületet vagy bármilyen helyszínt. Üzenem: nem sikerült.
Az év legnagyobb pozitív meglepetése: Need For Speed The Run Már régen leírtam magamban az NFS sorozatot, de ez visszaállította többé kevésbé a név renoméját. A Shift 2 utcai verseny nélkül nem NFS. Persze ettől még lehet jó, de én nem tekintem a sorozat részének, csak egy mellékcsapásnak.
A legrosszabb játékélményt nyújtó játékok különdíja:
Aranyérem: Modern warfare 3 (get back to the action zone)
Ezüstérem: Duke Nukem Forever
Bronzérem: Anno 2070 - Szájbarágós kézenfogós, gyakorlatilag semmit se csinálhatsz, és 1-1 pálya abból áll, hogy építhetsz 1 db új épületet, de azt is csak akkor és oda ahova ő mondja.
A két RPG "nagyágyú" közül Skyrim/Dragon Age 2 nehéz választani, melyik a jobb, mindkettővel érdemes játszani, de mindkettőnek vannak hibái és hiányosságai.
Az év legnagyobb csalódása mindenképpen Duke Nukem Forever, nem számítottam korszakalkotó gamere, de egy jó akciójátékra igen, sajnos nem az, sőt pocsék.
Csalódás volt még az elkommerszesített Deus Ex 3 is, remek játék meg minden, de nem érhet fel elődeihez. Annyira betegesen akarták benne, hogy mindenki lássa, hogy itt bizony lehet taktikát választani, hogy lopakodsz hackelsz vagy harcolsz, hogy ez lett a veszte. A teljes pályadesignt beáldozták ennek az oltárán, és ez szerintem megbocsájthatatlan bűn. Minden egyes map kivétel nélkül olyan a játékban, hogy csak és kizárólag a játékos kiszolgálását szolgálja minden zug. A designerek nem fogtak egy hihető alaprajzot és erre rajzoltak rejtett útvonalakat vagy hackelhető átjárókat, hanem előre eltervezték, hogy lesz egy fő út, és akkor itt lesz egy lopakodó szellőzőjárat, és akkor 2m-enként lesz egy hackelhető ajtó. És utána erre a vázra próbálták ráerőszakolni egy várost vagy épületet vagy bármilyen helyszínt. Üzenem: nem sikerült.
Az év legnagyobb pozitív meglepetése: Need For Speed The Run Már régen leírtam magamban az NFS sorozatot, de ez visszaállította többé kevésbé a név renoméját. A Shift 2 utcai verseny nélkül nem NFS. Persze ettől még lehet jó, de én nem tekintem a sorozat részének, csak egy mellékcsapásnak.
A legrosszabb játékélményt nyújtó játékok különdíja:
Aranyérem: Modern warfare 3 (get back to the action zone)
Ezüstérem: Duke Nukem Forever
Bronzérem: Anno 2070 - Szájbarágós kézenfogós, gyakorlatilag semmit se csinálhatsz, és 1-1 pálya abból áll, hogy építhetsz 1 db új épületet, de azt is csak akkor és oda ahova ő mondja.
#902
Elküldve: 2012. 01. 01. 20:05
Akárhonnan nézem sajnos nekem csak három játék lett beszerezve az idei felhozatalból, így a toplistám így alakul:
1: TES V: Skyrim - nem gondoltam volna, hogy ennyire magába fog szippantani, szerintem ennyi idő alatt ennyi játékidőt nem töltöttem el egy játékkal sem.
2: The Witcher 2 - úgy vártam, mint a messiást, de így utólag visszagondolva csalódást okozott néhány szempontból, leginkább a gyengébb OST (az elsőhöz képest)az, amiért nem kaptam mindig azt a hangulatot, amit vártam, ettől függetlenül még imádom.
3: Dead Space 2 - majd egy éves alkotás már ez a játék, de karácsonyra kaptam csak meg, azért nem is vettem meg, mert az első nekem kicsit sok volt, de ezzel már elbírok és hozzátenném, hogy szerintem simán jó a multija, jól elszórakozok vele.
Elég vérszegény ez a lista a többiekéhez képest, de túl sűrű volt a novemberi megjelenés, azóta pedig tökéletesen leköt a Skyrim, bár mostanában becsúszik némi DS 2 is.
Mivel nem rég vettem PS 3-at, beszereztem hozzá a Battlefield 3-at - megjegyzem, nem tudom milyen megfontolásból -, de őszintén szólva nagyot csalódtam benne. Sem a kampány nem jön be, a multi meg szimplán nem az én világom. Próbálkozgatok vele, de nem megy sajnos. meglehet, hogy ez az irányítás miatt is van, nem tudom.
Sok játékot tervezek jövőre, PC-s és PS3-as játékok vegyesen fognak benne szerepelni, mivel nem sorrendként kell értelmezni, hanem csak ami eszembe jut hirtelen, azt írom le.
L.A. Noire
Batman: Arkham City
SOCOM 4
Uncharted 1,2,3
Dark Souls
Deus Ex HR
MGS 5
Alan Wake
Dishonored (kivéve, ha jövőre jelenik meg)
Amit várok még az a Thief 4, de sajnos eddig nem nagyon hallani semmit sem róla. Emlékeim szerint azt ígérték, hogy, amint lecseng a Deus Ex körüli mánia, kapunk majd információkat, de ez eddig még nem történt meg, sajnos.
Így jól belegondolva ezeket a játékokat meg tudnám szerezni egy kivételével PS3-ra, de amit lehet azt azért még PC-re veszek, amolyan mellékesnek van egyenlőre a konzol.
1: TES V: Skyrim - nem gondoltam volna, hogy ennyire magába fog szippantani, szerintem ennyi idő alatt ennyi játékidőt nem töltöttem el egy játékkal sem.
2: The Witcher 2 - úgy vártam, mint a messiást, de így utólag visszagondolva csalódást okozott néhány szempontból, leginkább a gyengébb OST (az elsőhöz képest)az, amiért nem kaptam mindig azt a hangulatot, amit vártam, ettől függetlenül még imádom.
3: Dead Space 2 - majd egy éves alkotás már ez a játék, de karácsonyra kaptam csak meg, azért nem is vettem meg, mert az első nekem kicsit sok volt, de ezzel már elbírok és hozzátenném, hogy szerintem simán jó a multija, jól elszórakozok vele.
Elég vérszegény ez a lista a többiekéhez képest, de túl sűrű volt a novemberi megjelenés, azóta pedig tökéletesen leköt a Skyrim, bár mostanában becsúszik némi DS 2 is.
Mivel nem rég vettem PS 3-at, beszereztem hozzá a Battlefield 3-at - megjegyzem, nem tudom milyen megfontolásból -, de őszintén szólva nagyot csalódtam benne. Sem a kampány nem jön be, a multi meg szimplán nem az én világom. Próbálkozgatok vele, de nem megy sajnos. meglehet, hogy ez az irányítás miatt is van, nem tudom.
Sok játékot tervezek jövőre, PC-s és PS3-as játékok vegyesen fognak benne szerepelni, mivel nem sorrendként kell értelmezni, hanem csak ami eszembe jut hirtelen, azt írom le.
L.A. Noire
Batman: Arkham City
SOCOM 4
Uncharted 1,2,3
Dark Souls
Deus Ex HR
MGS 5
Alan Wake
Dishonored (kivéve, ha jövőre jelenik meg)
Amit várok még az a Thief 4, de sajnos eddig nem nagyon hallani semmit sem róla. Emlékeim szerint azt ígérték, hogy, amint lecseng a Deus Ex körüli mánia, kapunk majd információkat, de ez eddig még nem történt meg, sajnos.
Így jól belegondolva ezeket a játékokat meg tudnám szerezni egy kivételével PS3-ra, de amit lehet azt azért még PC-re veszek, amolyan mellékesnek van egyenlőre a konzol.
Szerkesztette: The Lone Drow 2012. 01. 01. 20:08 -kor
"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
#903
Elküldve: 2012. 01. 02. 01:20
Heavy Rain / Move Edition (2010)
Nos, nem váratott magára sokáig rögtön itt az első 2012-re könyvelhető végigjátszásom. Ha alcímet akarnék adni az ismertetőnek akkor az valahogy így hangzana: "Fogd a bal kezeddel a jobb füled, miközben a jobb hüvelykujjad érinti a bal térded és eközben ugrálj lábujjhegyen"
Ezzel jellemezhető a játék irányításának a fele, de erről majd később, ne szaladjunk ennyire előre. A játéknak a demoját próbáltam ki anno amikor megvettem a PS3-mat, és rögtön annyira megfogott, hogy azonnal elmentem és az első boltban megvettem a teljest. El is kezdtem játszani vele, kb a feléig juthattam, de valami miatt feladtam, meg akkor még nem volt Move vezérlőm, így inkább félretettem, hogy majd azzal. Nos a move vezérlő már megvolt, tavaly tavasszal de az egész "moveolás" valahogy nem állt össze, úgy éreztem magam mint egy idióta hadonászva az asztal mellett ülve. Nos ennek az oka főként az, hogy egy 22"-os monitor volt a kijelzőm, az pedig túl nagy mozgásteret nem ad. Idén karácsonyra viszont megleptem magamat egy 129cm-es tv-vel, és így rögtön más megvilágításba került az egész move mizéria.
Mondanom sem kell, hogy így a képernyő előtt állva teljesen beleélheti magát az ember a játékba, így adott volt, hogy rögtön elővettem Heavy Rain-t, hát még ha 3d-t is támogatna, de hát talán majd lesz 3d move edition is
Nos a játék egy sorozatgyilkos után való nyomozásról szól, melynek során négy karakter bőrébe bújhatunk bele felváltva. Egyik ezek közül egy Fotóriporter nő, aki mellesleg álmatlanságban szenved, és eleinte semmi köze nincs a gyilkos után való nyomozáshoz, de mégisa sors úgy hozza, hogy tűzközelbe kerül. Utóbbi akár szó szerint is vehető, ennyi spoiler talán még belefér. Második egy fiatal tervező apuka akinek a pont a fiát célozta meg a gyilkos. Harmadik karakter, egy kezdő FBI ügynök, akit a sorozat gyilkos utáni nyomozás segítésére küldenek a városba, és végül a negyedik karakter egy középkorú magánnyomozó, akit saját elmondása szerint a korábbi áldozatok hozzátartozói béreltek fel, hogy nyomozzon a gyilkos után.
A négy karakter között nem te váltasz, hanem minden jelenetben egy bizonyos karaktert kell irányítani. Persze előfordulhat, hogy másik irányítható karakterrel összefutsz de ekkor is csak egy van a te irányításod alatt (ebből kicsit volt is egy kis bonyodalmam, mert volt egy olyan pont, ahol nem tudtam, hogy most akkor kit is irányítok) Ami külön jó pont a játékban, hogy a főszereplők sincsenek biztonságban, azt hiszem ezt nevezik nyílt végűségnek, ugyanis akár mind a 4 karakter is túlélheti a történetet, de akár...Ezt már a képzelőerőtökre bízom.
A történetben rengeteg fordulópont van, de ezeknek nagyon kis része múlik valódi döntéseken, legtöbbször az ügyességeden vagy ravaszságodon múlik, hogy mi történik, nem egy DeusExHR féle a 4 gomb közül nyomj meg egyet stílus. Igazából annyi lehetőség van benne, hogy legalább 4-5 végigjátszás kéne, ha nem több, hogy mindent kipróbáljon az ember. Ilyet utoljára a deus ex 1 tudott, ill nem utoljára, hanem egyedül az.
A játék sajnos csak 720p-t támogat, de ennek ellenére nagyon szépen mutat a képernyőn, nem tudom hogy oldották meg, de pl míg a gran turismo 5 720p-re kapcsolva mosott szar, ennek a képe kristály tiszta. És ami mindenképpen említést érdemel az az arcok kidolgozottsága, meg merem kockáztatni, hogy jobb mint az L.A. Noire-ban. pedig itt hagyományos módszerrel készültek a karakterek. Bár lehet én elfogult vagyok, de van mentségem. Ugyanis a fotós nő, megszólalásig hasonlít egy csajra, akit régebben hogy mondjam jól ismertem, még az a fotózás, meg a motorozás is stimmel, mintha róla mintázták volna a karaktert.
Na szóval vissza a játékhoz a magántörténelmi kitérő után. Az irányítás az egyetlen dolog a játékban amit nem tudok hova tenni. Általában úgy működik, hogy a lassú jelenetekben, különféle gombokat kell nyomni egyszerre és eközben gesztusokat csinálni az irányítóval, de néha csak pislogtam olyan utasításokat ad a program, olyan gombokat kell egyszerre lenyomni ami fizikai képtelenség, kivéve talán azt, akinek 3 hüvelykujja van egy kezén. A másik eset az akciózás, amikor hirtelen, időre kell bizonyos mozdulatokat megcsinálni. De ez meg azért nehéz, mert egy pillanatra villan fel a képernyőn csak, hogy mit kell csinálni. Pályától függően ad a program 3-4 hibázási lehetőséget, amitől még nem veszi elbukottnak a feladatot, de a legvégső leszámolásra ez a szám gyakorlatilag 0-ra csökken, egy hiba és máris jön a "negatív kimenetelű" animáció. Ami ezen a ponton zavart, hogy nincs ismételt próbálkozásra lehetőség, ha elb@sztad hát elb@sztad, éghet a pofád, vagy ha elég gyorsan rátenyerelsz a start gombra, akkor talán még ki bírsz lépni a játékból mielőtt lementené az állást (én bevallom sokszor alkalmaztam ezt a módszert, de így mire újratölti az állást rámegy 2-3 perc is simán) Lehet, hogy ez csalás, de szerintem enélkül gyakorlatilag az akciójelenetek háromnegyedét elbuktam volna első végigjátszásra. Sajnos az is sokszor előfordul, hogy hiába hadonászok nem érzékeli a mozdulatot rendesen a kamera, vagy másnak érzékeli. Vagy a kedvencem, amikor mondjuk felfelé kell emelni emelem emelem, de még mindig mutatja, hogy tovább kell, de ha tovább emelem egy centivel már kikerül az irányító a kamera látóteréből.
Szerintem akcióban a hibák fele nem abból adódik, hogy nem csinálom meg időben a mozdulatot, hanem abból, hogy nem regisztrálja a mozdulatot vagy nem annak regisztrálja aminek szántam. És ezek a félreértések sajnos nem csak a mozgásérzékelőre érvényesek, hanem pl sétálni a karakterrel az analog stick-el kell, de azzal is számtalanszor előfordult, hogy totál más irányba kezd el téblábolni mint szerettem volna. Ami viszont bejött az a tűzharc, ugyanis ott tökéletesen tudtam célozni a kontrollerrel, hibátlanul teljesítettem azt a pályát elsőre, pedig előzetesen attól féltem a legjobban az alapján, hogy mennyit hibáztam a többi esetben.
A történet nagyon szépen bontakozik ki, egyre több nyom, egyre több segítség még végül hirtelen összeáll a kép. És itt tényleg összeállt a végére. Van benne fordulat, és visszagondolva valóban van értelme. Az egyetlen hiba amit fel tudok idézni, az hogy az egyik szereplő életkorát háromszor háromfélének mondják. Egyik hely szerint 67-ben született, másik szöveg szerint 48 éves, harmadik szöveg szerint meg 45 éves, sehogy se jó. (2011-ben játszódik a történet) De tényleg ez a legnagyobb hiba ami eszembe jut a történet szempontjából. Ill a befejezésnél adhattak volna még pár jelenetet más karaktereknek is, meg 1-2 karakternek kellett volna még a végére lehetőség együtt is szerepelni, hogy tényleg legyen lezárása minden szempontból a történetnek.
Végszóra talán csak annyit, hogy stílusban és hangulatban is az L.A. Noire-al van egy kategóriában a játék, viszont ennek ellenére merőben eltérő játékélményt nyújtanak.
+
Értékelés:
grafika : 9.5 (a karakterek szépek, a hátterek nem mindig)
megvalósítás: 8.5 (kamerakezelésben és irányításban lehet még fejlődni)
történet: 10
hangulat: 10
játékmenet: 10
irányítás: 7 Nem lenne vele gond, ha mindig azt csinálná amit szeretnék.
Összhatás: 9.5
Ilyet még sokat.
Nos, nem váratott magára sokáig rögtön itt az első 2012-re könyvelhető végigjátszásom. Ha alcímet akarnék adni az ismertetőnek akkor az valahogy így hangzana: "Fogd a bal kezeddel a jobb füled, miközben a jobb hüvelykujjad érinti a bal térded és eközben ugrálj lábujjhegyen"
Ezzel jellemezhető a játék irányításának a fele, de erről majd később, ne szaladjunk ennyire előre. A játéknak a demoját próbáltam ki anno amikor megvettem a PS3-mat, és rögtön annyira megfogott, hogy azonnal elmentem és az első boltban megvettem a teljest. El is kezdtem játszani vele, kb a feléig juthattam, de valami miatt feladtam, meg akkor még nem volt Move vezérlőm, így inkább félretettem, hogy majd azzal. Nos a move vezérlő már megvolt, tavaly tavasszal de az egész "moveolás" valahogy nem állt össze, úgy éreztem magam mint egy idióta hadonászva az asztal mellett ülve. Nos ennek az oka főként az, hogy egy 22"-os monitor volt a kijelzőm, az pedig túl nagy mozgásteret nem ad. Idén karácsonyra viszont megleptem magamat egy 129cm-es tv-vel, és így rögtön más megvilágításba került az egész move mizéria.
Mondanom sem kell, hogy így a képernyő előtt állva teljesen beleélheti magát az ember a játékba, így adott volt, hogy rögtön elővettem Heavy Rain-t, hát még ha 3d-t is támogatna, de hát talán majd lesz 3d move edition is

Nos a játék egy sorozatgyilkos után való nyomozásról szól, melynek során négy karakter bőrébe bújhatunk bele felváltva. Egyik ezek közül egy Fotóriporter nő, aki mellesleg álmatlanságban szenved, és eleinte semmi köze nincs a gyilkos után való nyomozáshoz, de mégisa sors úgy hozza, hogy tűzközelbe kerül. Utóbbi akár szó szerint is vehető, ennyi spoiler talán még belefér. Második egy fiatal tervező apuka akinek a pont a fiát célozta meg a gyilkos. Harmadik karakter, egy kezdő FBI ügynök, akit a sorozat gyilkos utáni nyomozás segítésére küldenek a városba, és végül a negyedik karakter egy középkorú magánnyomozó, akit saját elmondása szerint a korábbi áldozatok hozzátartozói béreltek fel, hogy nyomozzon a gyilkos után.
A négy karakter között nem te váltasz, hanem minden jelenetben egy bizonyos karaktert kell irányítani. Persze előfordulhat, hogy másik irányítható karakterrel összefutsz de ekkor is csak egy van a te irányításod alatt (ebből kicsit volt is egy kis bonyodalmam, mert volt egy olyan pont, ahol nem tudtam, hogy most akkor kit is irányítok) Ami külön jó pont a játékban, hogy a főszereplők sincsenek biztonságban, azt hiszem ezt nevezik nyílt végűségnek, ugyanis akár mind a 4 karakter is túlélheti a történetet, de akár...Ezt már a képzelőerőtökre bízom.
A történetben rengeteg fordulópont van, de ezeknek nagyon kis része múlik valódi döntéseken, legtöbbször az ügyességeden vagy ravaszságodon múlik, hogy mi történik, nem egy DeusExHR féle a 4 gomb közül nyomj meg egyet stílus. Igazából annyi lehetőség van benne, hogy legalább 4-5 végigjátszás kéne, ha nem több, hogy mindent kipróbáljon az ember. Ilyet utoljára a deus ex 1 tudott, ill nem utoljára, hanem egyedül az.
A játék sajnos csak 720p-t támogat, de ennek ellenére nagyon szépen mutat a képernyőn, nem tudom hogy oldották meg, de pl míg a gran turismo 5 720p-re kapcsolva mosott szar, ennek a képe kristály tiszta. És ami mindenképpen említést érdemel az az arcok kidolgozottsága, meg merem kockáztatni, hogy jobb mint az L.A. Noire-ban. pedig itt hagyományos módszerrel készültek a karakterek. Bár lehet én elfogult vagyok, de van mentségem. Ugyanis a fotós nő, megszólalásig hasonlít egy csajra, akit régebben hogy mondjam jól ismertem, még az a fotózás, meg a motorozás is stimmel, mintha róla mintázták volna a karaktert.
Na szóval vissza a játékhoz a magántörténelmi kitérő után. Az irányítás az egyetlen dolog a játékban amit nem tudok hova tenni. Általában úgy működik, hogy a lassú jelenetekben, különféle gombokat kell nyomni egyszerre és eközben gesztusokat csinálni az irányítóval, de néha csak pislogtam olyan utasításokat ad a program, olyan gombokat kell egyszerre lenyomni ami fizikai képtelenség, kivéve talán azt, akinek 3 hüvelykujja van egy kezén. A másik eset az akciózás, amikor hirtelen, időre kell bizonyos mozdulatokat megcsinálni. De ez meg azért nehéz, mert egy pillanatra villan fel a képernyőn csak, hogy mit kell csinálni. Pályától függően ad a program 3-4 hibázási lehetőséget, amitől még nem veszi elbukottnak a feladatot, de a legvégső leszámolásra ez a szám gyakorlatilag 0-ra csökken, egy hiba és máris jön a "negatív kimenetelű" animáció. Ami ezen a ponton zavart, hogy nincs ismételt próbálkozásra lehetőség, ha elb@sztad hát elb@sztad, éghet a pofád, vagy ha elég gyorsan rátenyerelsz a start gombra, akkor talán még ki bírsz lépni a játékból mielőtt lementené az állást (én bevallom sokszor alkalmaztam ezt a módszert, de így mire újratölti az állást rámegy 2-3 perc is simán) Lehet, hogy ez csalás, de szerintem enélkül gyakorlatilag az akciójelenetek háromnegyedét elbuktam volna első végigjátszásra. Sajnos az is sokszor előfordul, hogy hiába hadonászok nem érzékeli a mozdulatot rendesen a kamera, vagy másnak érzékeli. Vagy a kedvencem, amikor mondjuk felfelé kell emelni emelem emelem, de még mindig mutatja, hogy tovább kell, de ha tovább emelem egy centivel már kikerül az irányító a kamera látóteréből.
Szerintem akcióban a hibák fele nem abból adódik, hogy nem csinálom meg időben a mozdulatot, hanem abból, hogy nem regisztrálja a mozdulatot vagy nem annak regisztrálja aminek szántam. És ezek a félreértések sajnos nem csak a mozgásérzékelőre érvényesek, hanem pl sétálni a karakterrel az analog stick-el kell, de azzal is számtalanszor előfordult, hogy totál más irányba kezd el téblábolni mint szerettem volna. Ami viszont bejött az a tűzharc, ugyanis ott tökéletesen tudtam célozni a kontrollerrel, hibátlanul teljesítettem azt a pályát elsőre, pedig előzetesen attól féltem a legjobban az alapján, hogy mennyit hibáztam a többi esetben.
A történet nagyon szépen bontakozik ki, egyre több nyom, egyre több segítség még végül hirtelen összeáll a kép. És itt tényleg összeállt a végére. Van benne fordulat, és visszagondolva valóban van értelme. Az egyetlen hiba amit fel tudok idézni, az hogy az egyik szereplő életkorát háromszor háromfélének mondják. Egyik hely szerint 67-ben született, másik szöveg szerint 48 éves, harmadik szöveg szerint meg 45 éves, sehogy se jó. (2011-ben játszódik a történet) De tényleg ez a legnagyobb hiba ami eszembe jut a történet szempontjából. Ill a befejezésnél adhattak volna még pár jelenetet más karaktereknek is, meg 1-2 karakternek kellett volna még a végére lehetőség együtt is szerepelni, hogy tényleg legyen lezárása minden szempontból a történetnek.
Végszóra talán csak annyit, hogy stílusban és hangulatban is az L.A. Noire-al van egy kategóriában a játék, viszont ennek ellenére merőben eltérő játékélményt nyújtanak.
+
- Szép grafika 720p ellenére is.
- Filmszerű játékmenet
- Nagyszerű történet
- Tökéletes hangulat
- Egyik karakter se fekete fehér, mindenkinek vannak hibái, és a rosszfiúk se papírmasék. Néha úgy érezni a jó oldalon nagyobb szemétládák vannak.
- A játék betöltődési ideje elképesztően hosszú
- Nem ad lehetőséget javításra akciójelenetknél
- Irányítás betegségei
- Nekem már talán kicsit sok is a noir hangulatból.
Értékelés:
grafika : 9.5 (a karakterek szépek, a hátterek nem mindig)
megvalósítás: 8.5 (kamerakezelésben és irányításban lehet még fejlődni)
történet: 10
hangulat: 10
játékmenet: 10
irányítás: 7 Nem lenne vele gond, ha mindig azt csinálná amit szeretnék.
Összhatás: 9.5
Ilyet még sokat.
#904
Elküldve: 2012. 01. 09. 19:30
COD - Modern Wareware 3-at jatszottam a hetvegen. mennyire tetszett? nagyon
#905
Elküldve: 2012. 01. 11. 08:34

Őszintén szólva soha nem szerettem a stratégiai játékokat, nem is értem mi vitt rá arra hogy kipróbáljam a fent említett művet, de azt kell mondjam nem bántam meg. Sőőőt...
Sőőőt.. Azt kell mondjam, ettől függetlenül piszkosul lekötött. A történet izgalmas, tényleg várja az ember hogy mi fog kisülni az adott helyzetből, a játékmenet nincs túlbonyolítva (még egy ilyen a stílusban abszolút amatőr, kezdőnek számító játékosnak is érthető elsőre minden mint én

Pár küldetésnél lehetőségünk van dönteni arról hogy ki mellé állunk az adott szituációban, ez a továbbiakban kihatással van a történetre.
A grafika nem korszakalkotó, de szerintem ennél nem kell több, tökéletesen megállja a helyét.
A szinkronhangok profik. a további hanghatások is jól teszik a dolgukat, nincs velük baj.
Külön tetszett hogy minden küldetésben kapunk pénzt, illetve fejlesztési pontokat (ami missziótól függően lehet zerg, vagy protos. [esetleg mindkettő] ) Az előbbit az egységek fejlesztésére, az utóbbiért különböző "képességeket" vásárolhatunk)
10/10 (10/9 lenne, az 1 pont azért mert még engem is képes volt lekötni

Szerkesztette: M@Xtreme 2012. 01. 11. 08:36 -kor
#907
Elküldve: 2012. 01. 11. 19:56
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2012. 01. 11. 08:34

Őszintén szólva soha nem szerettem a stratégiai játékokat, nem is értem mi vitt rá arra hogy kipróbáljam a fent említett művet, de azt kell mondjam nem bántam meg. Sőőőt...
Sőőőt.. Azt kell mondjam, ettől függetlenül piszkosul lekötött. A történet izgalmas, tényleg várja az ember hogy mi fog kisülni az adott helyzetből, a játékmenet nincs túlbonyolítva (még egy ilyen a stílusban abszolút amatőr, kezdőnek számító játékosnak is érthető elsőre minden mint én

Pár küldetésnél lehetőségünk van dönteni arról hogy ki mellé állunk az adott szituációban, ez a továbbiakban kihatással van a történetre.
A grafika nem korszakalkotó, de szerintem ennél nem kell több, tökéletesen megállja a helyét.
A szinkronhangok profik. a további hanghatások is jól teszik a dolgukat, nincs velük baj.
Külön tetszett hogy minden küldetésben kapunk pénzt, illetve fejlesztési pontokat (ami missziótól függően lehet zerg, vagy protos. [esetleg mindkettő] ) Az előbbit az egységek fejlesztésére, az utóbbiért különböző "képességeket" vásárolhatunk)
10/10 (10/9 lenne, az 1 pont azért mert még engem is képes volt lekötni

Egyet értek, rühellem a stratégiai játékokat, de ez (és a Blizzard játékai) mindig lekötnek. Nálam az egyetlen negatívum az az ára, (13 kiló) holott már 1 éves... persze rengeteg tartalommal pakolták meg, de ez akkor is sok...
ON: Metro 2033
Nagyon élveztem, hihetetlen jó grafika, hangulat, és a könyv után még élvezetesebb is volt talán. Picit rövidnek éreztem, de biztos nekifutok mégegyszer.
Fallout 3
Vegyes érzések keringenek bennem, de a jók túlszárnyalják a rossz élményeket. (duh) Imádtam a hangulatát és a humorát a játéknak, elején nehézkesen indul be, de onnantól egyre jobb. Történet picit rövid és gyenge, és a karakterek is elég gagyik.. (nem csak az animációra gondolok) De a játék magában hihetetlen élményt nyújtott.
#908
Elküldve: 2012. 01. 11. 20:22
Idézet: Mumia - Dátum: 2012. 01. 11. 12:54
Engem mint C&C pártit nagyon nem tudott lekötni, hiába a történet a játékmenet lapos, és unalmas, legtöbb pályán speciális feladatokat kell teljesíteni korlátozott számú egységgel amit rühellek rts-ben.
Nem mintha a C&C széria a csúcson lenne mostanában...
Az első pár játék nagy volt, meg a Red Alert 3 is. De a Tiberium Wars és a Twilight eléggé lapos lett, nem éri el a SC szintjét imo.
#909
Elküldve: 2012. 01. 11. 22:28
Idézet: megalonagyix - Dátum: 2012. 01. 11. 19:56
Fallout 3
Vegyes érzések keringenek bennem, de a jók túlszárnyalják a rossz élményeket. (duh) Imádtam a hangulatát és a humorát a játéknak, elején nehézkesen indul be, de onnantól egyre jobb. Történet picit rövid és gyenge, és a karakterek is elég gagyik.. (nem csak az animációra gondolok) De a játék magában hihetetlen élményt nyújtott.
Vegyes érzések keringenek bennem, de a jók túlszárnyalják a rossz élményeket. (duh) Imádtam a hangulatát és a humorát a játéknak, elején nehézkesen indul be, de onnantól egyre jobb. Történet picit rövid és gyenge, és a karakterek is elég gagyik.. (nem csak az animációra gondolok) De a játék magában hihetetlen élményt nyújtott.
Azt azért tedd hozzá, hogy a főtörténet rövid és gyenge, ugyanis ha 200 órát játszottál ezzel a játékkal kb. akkor még a felét sem láttad... 3. újrajátszásra is találtam újdonságokat, újabb melléktörténeteket, szálakat, érdekességeket.
#910
Elküldve: 2012. 01. 12. 11:26
Idézet: Dcrysis02 - Dátum: 2012. 01. 11. 20:22
Nem mintha a C&C széria a csúcson lenne mostanában...
Az első pár játék nagy volt, meg a Red Alert 3 is. De a Tiberium Wars és a Twilight eléggé lapos lett, nem éri el a SC szintjét imo.
Az első pár játék nagy volt, meg a Red Alert 3 is. De a Tiberium Wars és a Twilight eléggé lapos lett, nem éri el a SC szintjét imo.
Azok tényleg nagyon gyengék, de azok is SC2-höz hasonló sémát követnek, csak még rosszabbak.