HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#1061 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 08. 20. 20:15

Üzenet megtekintéseIdézet: chris77 - Dátum: 2013. 08. 20. 20:17

Köszönjük a magyar leírást is! :respect:
Ez alapján tuti hogy beszerzem. ;)

Erről a mentési backup megoldásról írhatnál még... Vagy adja magát ez alapján, hogy hol találom?


Nincs mit, ha van aki olvassa akkor szívesen megírom.

Adja magát, rögtön felajánlja amikor tölteni akarsz állást, csak én nem értettem, hogy miért kéne backupolnom a mentést, a kisbetűs részt meg nem olvastam el.

#1062 Felhasználó inaktív   JacoB 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.320
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 08. 21. 00:14

Most töltöttem le ,egy kicsit játszottam is vele. Eleinte nehezen igazodtam ki,de valamennyire belejöttem. Nem nagyon szeretem az ilyen játékokat ,de ez most valamiért tetszik,elszórakozok vele:) már úgy is régóta az a a problémám,hogy nem tudok mivel játszani :unsure:

A Demon's Souls kezdtem el még játszani PS-en, de amiket hallottam erről a játékról... biztosan nem fogok sokáig jutni :rolleyes: Például egyből az elején valami nagy izét kellett volna legyőznöm, de még körbe se tudtam nézni ,hogy még is mi ez az állat , 5 másodperc alatt megölt :laugh:
! Hala Madrid !
Rise & Grind

#1063 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 08. 21. 06:20

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2013. 08. 20. 21:15

Nincs mit, ha van aki olvassa akkor szívesen megírom.

...

Szerintem többen is olvasgatjuk, ezért is vettem a bátorságot a többesszámhoz mikor megköszöntem.. :rolleyes: ;)

#1064 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 08. 24. 11:56

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2013. 08. 13. 23:10

..., de egyszerűen nincs már kedvem ennek a halott fórumnak a kedvéért ...


Most így kibújva a tankos topicból, hihetetlen, hogy mennyire lepusztult ez a fórum. Kb. a Diablo, meg a Wot topicok pörögnek csak. :-o

#1065 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 08. 25. 17:41

The Last of Us (2013)

Bevallom, hogy ezzel a játékkal már az előtt megvettek, mielőtt megjelent volna, annyira érdekelt, hogy elő is rendeltem, amit nem túl gyakran teszek meg konzoljátékokkal (konkrétan ez volt az első eset). Hogy akkor mégis miért csak így 2 hónal elteltével írok róla? Ennek két oka van.

Rögtön a megjelenés napján be is tettem a játékot és végigjátszottam a prológot, de nem győzött meg, inkább tűnt egy rolling demonak QTE megszakításokkal mint igazi játéknak. Ez a rossz kezdés, kombinálva azzal, hogy akkor volt a legnagyobb hőség azt jelentette, hogy félreraktam a játékot beláthatatlan időre. Nem érdekelt annyira, hogy a 40 fokos hőségben leüljek a tv elé játszani.

Csak pár hete kezdtem folytatni, amikor a hőség már alábbhagyott valamelyest. És szerencsére javuló tendenciát mutatott, de még mindig nem győzött meg teljesen. De mielőtt nagyon a játék részleteibe merülnék, pár szót ejtenék az alapfelállásról.

Ahogy gondolom mindenki tudja, ez a játék is a zombik újdonsült trendiségét próbálja meglovagolni. Hiszen mostanában minden amiben zombik vannak 10 akkora figyelmet kap mint annakelőtte. Szóval az alapfelállást nem nevezhetjük eredetinek egyáltalán: Zombi vírus gomba kitörés, amit hamarosan globális összeomlás, és anarchia követ, nincs itt semm újdonság. A kitörés után 20 évvel csatlakozunk be a sztoriba a prológ után, és hogy hogy nem csempészek vagyunk egy olyan városban, amit a hadsereg (vagy valami olyasmi szervezet) tart irányítása alatt. Itt meg kell említenem, hogy ez a város, szinte megszólalásig hasonlít a HL2 city 17-re, hangulatában, és stílusában. Még a katonák egyenruhája is a combineokra emlékeztett. Persze ez nem feltétlenül akkora baj, hiszen ahogy már mondtam, szerintem az eredetiség túlértékelt. Nem attól lesz egy játék jó, hogy mindent újra ki akar találni. Zsoldosként a munkád nagyon egyszerű, a városon kívülre és onnan vissza csempészel dolgokat.

Te és a partnered egy helyi bandával való összetűzés után, olyan helyzetbe kerültök, hogy el kell vállalnotok, egy különös munkát. Egy 14 éves lányt kell kicsempészni a városból a közeli Firefly* bázisra. Ezzel el is érkeztünk a játék másik főszereplőjének a bemutatásához.

*A Firefly-ok a játék jófiúi, a jófiúkat úgy értem, hogy úgy tűnik ők az egyetlen csoport akik a saját túlélésükön kívül mással is foglalkoznak, konkrétan próbálnak valami gyógymódot találni a járványra.

Természetesen az út a Firefly bázisra nem komplikációmentes, ahogy azt megszokhattuk az ilyen történetektől. Ahányszor úgy tűnik a célegyenesbe érsz, mindig kiderül, hogy még sokkal tovább kell menni. Míg végül szinte az egész Egyesült Államokat bejárjátok oda vissza. Természetesen végül eljuttok a hőn áhított Firefly bázisra, azt hiszem ezzel nem árulok el nagy titkot, de ami ott történik ... azt nem mondom, el hanem majd ha játszol vele megtudod.

Az út során természetesen külnöféle zombikkal lehet találkozni, bár a "különféle" az erős jóindulat tőlem, mivel összesen három féle van. Az alap zombi amit megszokhattunk szinte minden filmben ilyenek vannak, nagyjából embernek néznek ki, és meg akarnak harapni. Eszük nem sok, csak rohannak feléd ha észrevesznek. Igen, rohannak, ezek a gyors fajta zombik, nem a Walking dead féle csoszogó hordák. A második típus akiken már jobban eluralkodott a gombafertőzés különféle kinövésekkel büszkélkedhetnek a fejükön, amitől gyakorlatilag megvakulnak, így az a fura helyzet áll elő, hogy ezek mellett simán el lehet osonni, ha elég csendes vagy, mivel csak hallás után tájékozódnak. A harmadik típus akiken már annyira eluralkodott a gomba, hogy páncélt képez rajtuk, így gyakorlatilag golyóállóak, cserébe nagyon lassan mozognak, de robbanó spórafelhőket lövelnek ki magukból, amit viszont nem tudok megmagyarázni, hogy ettől miért szupererősek. Szóval ha ezek közelkerülnek hozzád és elkapnak akkor az azonnali game over.

Persze a zombik a problémáidnak csak egy nagyon kis részéért lesznek felelősek, a játék elején a katonák keserítik meg az életedet, aztán később útonállók, majd kannibálokból is kijut. Ezen a ponton szeretnék egy kicsit csámcsogni azon, hogy ezek az aljas-csoportok, amik szinte minden poszt-apokaliptikus filmben/játékban szerepelnek, és a védteleneken, gyengébbeken élősködnek, azok hogy alakulnak ki? Hol van az a pont amikor azt mondják, hogy "Ok, őt már ne öljétek meg, mert vissza kell emelnünk a létszámunkat" vagy "Mostantól mindenkit öljetek meg aki mozog, mert már elegen vagyunk" Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy szociopaták ilyen nagy együttműködő csoportba tudjanak szerveződni. Persze a filmekben és játékokban erről sosincs szó, mindig már erejük teljében találkozunk ezekkel a csoportokkal.

A történetnek mindenképpen a realisztikus karakterfejlődés a legfőbb erénye. És az érzelmi hullámvasút amit prezentál, különösen a játék második felében. Könnyen lehet, hogy ez a legszívszorongatóbb történet amit valaha videójátékban láttam.

Térjunk át a technikai aspektusára a játéknak:

Egy jelentős crating/upgrade rendszer van benne, tudod fejleszteni a képességeidet vagy a fegyvereket is. És lehet készíteni különféle túlélő eszeközöket, mint egészségügyi csomag, molotov koktél, vagy bombák. És itt az egész crafting átlátható és könnyen használható, és hasznos is. Minden elkészíthető tárgy jó szolgálátot tesz bizonyos szituációban. Szerintem ez a legátgondoltabb és legjobb crafting rendszer amit valaha játékban láttam.

Természetesen mi lenne egy shooter fegyverek nélkül, a választék elég bő, és rá is vagy kényszerítve, hogy minden fegyvert használj, még a kevésbké hatékonyakat is, a konstans töltényhiány miatt. Az egyetlen illúzióromboló aspektusa a fegyvereknek, hogy pl upgradelheted a hatlövetű pisztolyt 10 lövetűre meg ilyenek. Ez azért elég lehetetlen dolog valóságban. Nem értem miért nem igazították a fejlesztési lehetőségeket a fegyverek valós tulajdonságaihoz, hogy pl csak a táras fegyver kapacitását tudd növelni. A másik problémám a fegyverekkel kapcsolatban, hogy a legjobb fegyvereket, és upgrade lehetőségeket annyira a játék végén kapod meg, hogy szinte esélyed sincs kihasználni azokat. Például én csak a játék vége előtt kb 10 perccel találtam először lángszórót, és nem is nagyon adódott olyan szituáció amikor kellett volna már utána, pedig korábban a zombik ellen sokszor remek lett volna.

Van egy lopakodós aspektusa is a játéknak, néhány pályán egyszerűbb elosonni az ellenfelek mellett mint mindet kiírtani, sőt van olyan pálya ahol nincs is más lehetőség. De van lehetőség csendes ölésre is, ami az alap zombik, meg az emberek ellen működik. De van egy fókuszálási képességet is, amitől láthatóvá válnak az ellenfelek fedezék mögött is.

Ami az irányítást illeti, nekem legalább annyi ideig tartott megbarátkozni vele, mint amennyi idő alatt a karakterek megbarátkoznak a játékban (kb a játék fele). De ez valószínűleg az én hibám is, mivel ez az első shooter amit a konzolon játszok végig, egyszer próbálkoztam korábban, és azóta messze elkerülöm a stílust konzolon. A harc hevében rendszeresen összekevertem az akciógombokat, nem azért mert rossz az ujjkoordinációm és mellényomok, hanem azért mert hirtelen nem jut eszembe, hogy a nyolc gomb közül melyik szituációban melyiket kell nyomni. E mellett képtelen voltam eltalálni egy zombit még közvetlen közelről is, bármilyen fegyverrel. Mivel az egérhez vagyok szokva, ahol simán lehet hirtelen de precíz mozdulatokat tenni, de itt lassan és megfontoltan kell célozni, ellenkező esetben csak össze vissza rángatod a célkeresztet, és semmit nem találsz el. Amíg erre nem jöttem rá, hogy lassan kell célozni annyira frusztráló volt a játék, hogy össze is törtem egy kontrollert játék közben.

Volt néhány kisebb bug is a játékban, mint például objektumokba belógás, vagy NPC-k egymásba akadtak. Vagy néha nem jelentek meg az interakciók tárgyak felett, volt hogy percekig futkároztam körbe körbe, mire végre előjött egy opció. Voltak a semmiből előtűnő ellenfelek, és köddé váló ellenfelek is. Voltak ellenfelek akik 10m távolságból elkaptak. És sokszor amikor üveget eldobva próbáltam elterelni a zombik vagy emberek figyelmét azok nem a zaj forrása felé kezdtek mozogni, hanem pontosan felém, így ezt a lehetőséget szinte nem is használtam. Ezen kívül a "retry encounter" opció a menüben néha hibásan nem az utolsó checkpointra tesz vissza, hanem a pálya elejére, ezzel arra kényszerítve, hogy újrajátsz olyan részeket amiken már egyszer túljutottál.

Még egy dologról nem beszéltem a grafikáról. Amiről nehéz objektívan nyilatkoznom, ugyanis a pc-hez szokott szemeimnek a 720p felbontás AA nélkül az 51 colos tv-n iszonyatosan zavaró volt. Ami a pályák kinézetét illeti, van jópár ami csodásan néz ki, de van néhány ami nagyon elnagyoltnak tűnt. De úgy gonodloom, hogy ebből a konzolgenerációból kihozták a maximumot látvány terén.


+
  • Történet
  • Karakterfejlődés
  • Néhány pálya designja
  • Crafting
  • Harcrendszer
  • Tényleg együtt félsz a karakterekkel, hogy mi fog történni legközelebb
  • Elsőrangú szinkronok
-
  • A történet eléggé kiszámítható, szinte minden fordulat km-ekkel előre látható
  • 720p grafika
  • apróbb bugok

Értékelés:

grafika/megvalósítás: 7/10
történet/hangulat: 10/10
játékmenet/irányítás: 8/10

összhatás: 9.5/10


Mást hozzáfűzni nem igazán tudok, talán csak azt, hogy minden bizonnyal jónéhány publikációban választják majd ezt az év játékénak, és teljesen megérdemelten.

Szerkesztette: Mumia 2013. 08. 25. 17:52 -kor


#1066 Felhasználó inaktív   DGabor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.859
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 08. 27. 18:19




negyed órát bírt a rekeszizmom...

Szerkesztette: DGabor 2013. 08. 27. 18:19 -kor

Close the world. Open the nExt.

Megtudtam, hogy "Köcsög pösti" vagyok. Ujjé!

#1067 Felhasználó inaktív   chris77 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 08. 29. 06:26

Üzenet megtekintéseIdézet: DGabor - Dátum: 2013. 08. 27. 19:19



negyed órát bírt a rekeszizmom...

Közel öt és fél perces videónál az egész jó teljesítmény... :rolleyes: :p

Szerkesztette: chris77 2013. 08. 29. 06:27 -kor


#1068 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 06. 22:32

Bioshock: Infinite (2013)

Már jó régen megírtam ennek az értékelésnek az angol verzióját, de ide valahogy nem került ki. Most pótolom.

Ha még olvasnák ezt a fórumot, akkor biztos megkapnám a magamét, hogy merem szidni ezt a játékot, de nem számít. Én nem vagyok nagy neves játéktesztelő akinek be kell nyalni a kiadóknak, hogy legközelebb is adjanak tesztpéldányt a játékukból. Szóval akkor következzen egy összefoglaló, hogy mi az ami nem tetszett a játékban. Volt épp elég nem kell aggódni.

Rögtön az első dolog amitől feszélyezve éreztem magamat, az hogy a játék bedob a mélyvízbe mindennemű magyarázat nélkül. Csak annyit tudsz, hogy valaki vagy, aki megy valahova, hogy megmentsen valakit, valakitől, mert tartozol egy másik valakinek. Se karakterismertető, se bevezető, se semmi. Ja hogy többre vagy kiváncsi? Nem baj, ez azért van így, mert csak így működik a furfangos csattanós történet, majd megtudod a végén. Nekem sajnos ez elfogadhatatlan, a beleéléshez ennél több információra van szükségem, szóval válaszokat akartam a fenti fekete lyukakra minél előbb.

A második dolog ami nem tetszett a képregényszerű grafikai stílus, persze a dizájn szép, de a játék stílusához szerintem nem illik ez a rajzfilmszerűség. Ráadásul az objektumok modellei egyszerűek, a textúrák alacsony felbontásúak. Márpedig egy olyan játéknak amire csak úgy szórták a 10/10-es kritikákat annak grafikailag is ki kéne emelkednie.

Mire túljutottam a keresztelőn és a "hamis próféta" jeleneten sajnos már el kellett könyvelnem, hogy ez a játék max egy jó lövöldözős játék lesz semi több. Mivel az addigra már nyilvánvalóvá vált, hogy a készítők a játékosi választás koncepcióját nem ismerték, vagy legalábbis nem építették be a játékba semmilyen szinten. Folyamatosan terelgetnek, csak egyetlen út járható, sokszor még nem is nézhetsz másfelé mint a játék akarja. Ennek köszönhetően sokkal inkább éreztem magam külső szemlélőként mint aktív résztvevőként a történetben. Hiszen hatással nem vagyok rá, csak olyan szinten, hogy ha azt csinálom amit akarnak akkor halad, ha nem akkor meg nem halad. Így nem is nagyon tudtam beleélni magamat a történetbe. Nem mintha olyan sok történet lenne.

De miről is szól a játék valójában? Fogalmam sincs. Akcióbuborékok egymásutánjáról. Ugyanis nagyon fura a játékmechanika. Elérsz egy pontra az aktuális pályán akkor rádszabadítanak x tucat ellenfelet, és amíg mindet az utolsó szemig meg nem ölöd nem mehetsz tovább. Ez után következik néhány üres összekötő folyosó, majd egy újabb akciós hely. És ez ismétlődik folyamatosan. A monotonitást csak nagyritkán szakítja meg egy-egy átvezető képsor.

Persze akciójátéknak még így is jó lehetne, de sajnos nem az. Mivel az akció unalmas, és önismétlő, és néha még idegőrlő is. Amikor az ellenfelek folyamatosan spawnolódnak, és már 10x meghaltál. A fegyverek és képességek nagyon nem hatékonyak. Folyamatosan kifogysz a lőszerből, és elhalálozol De sebaj, hiszen sikerült úgy megcsinálniuk a játékot, hogy a halál ne számítson, sőt néha még előnyös is tepsibe feküdni benne. A játékmehanika teljesen el van fuserálva. Néha arra kell játszani, hogy meghalj, ill nem kell de sokszor nem tudsz mást csinálni, amikor elfogy a lőszered. De ha meghalsz akkor mindig teli tárral éledsz újra, és csak pár credited bánja a virtuális pénztárcádból. Még olcsóbb is mint lőszert vásárolni a játékban található lőszer automatákból, amik szinte sosem az akció területén találhatóak, így hasznavehetetlenek.

Ahogy haladsz előre a játékban az ellenfelek egyre erősebbek lesznek, de a fegyverek csak alig fejlődnek. Persze lehet venni néhány damage upgrade-et, de ezek annyit érnek mint halottnak a csők. Van néhány oylan ellenfél amit percekig kell sorozni a legerősebb fegyverekkel is, hogy legyőzd. És ha véletlen meghalsz közben az ő élete is újratöltődik. Így nincs értelme a játékban megfutamodni. Ha sikerül épphogy megölnöd, saját magadat feláldozva az nem baj. De ha visszavonulsz, és úgy halsz meg, akkor kezdheted az egészet elölről. De mindeneknél idegesítőbb a játékban a folyamatos lőszerhiány. Voltak olyan pályák, hogy keringtem mint gólyafos a levegőben a folyamatosan spawnolódó ellenfelek között és nem tudtam mit csinálni lőszer hiányában. Különösen jó ez a főellenségeknél, akik szintén visszatöltik az életerejüket ha meghalsz. És közben még spawnolják is a katonákat. És nehogy azt hidd, hogy azoktól legalább lehet lőszert szerezni, á. Mivel egy átlag katonától mindig kevesebb lőszert lehet elvenni, mint amennyi átlagban kell a megölésükhöz.

Aztán itt van még a vigorok esete amik a spéci képességek. Ezek totálisan hasznavehetetlenek egy-két kivételtől eltekintve. Az egyik valamelyest használható a sokkoló, mert ha ráküldöd az ellenfelekre egy időre lebénulnak lehetőséget adva ezzel, hogy te előbb öld meg őket mint ők téged. A másik használható pedig az amivel át lehet venni az irányítást gépek felett. De ez csak 2x használható és elfogy az összes sód. (valamiért így hjívják a vigorokhoz szüksgéges energiát). Van még jópár képesség de az összes túl gyenge ahhoz, hogy komoly kárt okozzon az ellenfelekben miközben egy csomó energiát felemésztenek.

Az egyetlen valóban jól megcsinált aspektusa a játéknak az a társad, aki elég korán a játék elején csatlakozik hozzád (kb 2 óra játék után). Ez az első olyan játék ahol nem kell folyamtosan őrizgetni meg figyelni rá, és nem csak idgesít, meg feltart, hanem valóban segít. A harcokban ugyan semmit nem segít, de néha ad lőszert, medkiteket, vagy sót, amikor pont kifogynál vagy éppen meghalnál.Persze csak bizonyos időközöknént lehet tőle kapni jóságokat, tehtán nem arról van szó, hogy folyamatosan kapod a medkiteket és sose halsz meg. De a legjobb amikor lőszert kapsz tőle, mivel ezt töltött fegyver formájában prezentálja, tehát újratöltéssel sem kell bajlódni, ami a gyors harcok hevében sokszor a különbség élet halál között.

A játék végén természetesen fény derül rá, hogy miért kapsz játékosként olyan kevés infót a történetről, meg hogy ki és mi vagy, egyszerűen azért mert a csavar a játék végén csak így lehet váratlan. De ez a kompromisszum szerintem nem éri meg egyáltalán. Nekem egyáltalán nem tetszett a befejezés. Méghozzá azért mert igazából szerintem értelmetlenné teszi mindazt amit egészen odáig csináltál a játékban. A befejezés következhetne az intro után azonnal akkor is ugyanaz lenne a végeredmény. Minden amit közben csináltál csak sallang.


+
  • Hangulat
  • Társ megvalóstása
  • Grafikai dizájn.
  • Lövöldözős játékhoz képest viszonylag hosszú
  • Hangok és zenék
  • Átvezető animációk, és párbesztédek Elizabeth-el.



-

  • Néha a legapróbb tereptárgyakba is képes vagy beleakadni
  • Önismétlő harc
  • Folyamatos lőszerhiánnyal való kűzdés
  • Nesze semmi fogd meg jól történet egészen a végéig.
  • Elavult rajzfilmszerű grafika
  • Döntések és választási lehetőségek teljes hiánya ( lehet, hogy a Mass Effect meg a DeusEx elkényeztetett, de ennél több ráhatást szeretnék az eseményekre)
  • Folyamatosan terel a játék, egy pillanatra sem térhetsz el a kijelölt úttól
  • Hasznavehetetlen fegyverek és képességek
  • Többször halsz meg mint Kenny South Park -ban
  • Az Irrational most már igazán kitalálhatna egy új sablont a játékaihoz, mert ez is 1:1-ben ugyanazt a formulát használja mint a System Shock / BIoshock



Még most is bambán állok a tény előtt, hogy hogy adhattak erre magukat tekintélyesnek valló játéktesztelők 10/10-es értékeléseket. Nem azt mondom, hogy rossz játék, de a tökéletestől nagyon messze van. Mivel a nemrég tesztelt Far Cry 3-at 7.5-re értékeltem, és az szerintem ennél jobb, így erre max 6.5-öt tudok adni nyugodt szívvel. Vagyis egy erős iparosmunka a játék, de semmi kiemelkedő. Még ha én totál hülye vagyok és ez az évezred története, a kissé elavult grafika és a nem túl eredeti repetitív játékmenet miatt akkor sem érdemel meg 10/10 közeli értékelést a játék.


Szerkesztette: Mumia 2013. 10. 06. 22:40 -kor


#1069 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 07. 09:34

Nekem speciel tetszett a történet vezetés, abba nem találtam kifogásolni valót.
Grafika is bőven elgendő volt ileltve kellő hangulatott is teremtett.
Igaz én csak legkönyebb fokozaton toltam (manapság már csak így szoktam mert nem szopni ülök le :D ) talán 1x haltam meg az egész játék során, az is csak a vége felé.
A fejelsztések viszont tényleg nem értek sokat a fegyókon, lőszerre viszont nem votl gondom.

Ez a hullámokban törnek rád majd utána szünet egy ideig meg sajnos manapság minden akciójáték része legyen az RGP,FPS,TPS ect... Szerintem ótvar, régen érdekes módon szét tudták szórni a mappokon az elleneket ugy hogy ne csak spawnolja magából adot pontokon. De ha belegondolunk a többi nagyáúgyba is ez van. COD,BF,MOHA,, bassza meg még multiba is egyszerre rohannak rám :D . Sőt még ahol abszolute nem jó ez ott is, pl az új splintercell.

Visszatérve a témához, szerintem kellemesre sikeredet és jó időtöltés volt részemről én megadnám a 8/8.5 pontot neki.

#1070 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 07. 17:10

Szerintem is nagyon gyenge lett az infinite, mindenki oda volt érte és mikor elkezdtem én is és amikor észrevettem, hogy az npc-k nem csinálnak semmit, csak egy helyben állnak, már gyanús volt. Aztán azért végigvittem, de élvezeti értéke nem sok volt. Sajnos számomra nem alkotott kiemelkedőt egyik aspektusában sem, a történet még okés, de ehhez sajnos végig kellett szenvednem a játékot. Összefoglalva óriási csalódás volt a bioshock 1-2 után, mivel nem hozott semmi újat, sőt én úgy éreztem visszafejlődés történt több helyen is. 6-6.5/10.

Szerkesztette: Valdy 2013. 10. 07. 17:11 -kor

Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#1071 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 07. 20:36

Nagyjából én is egyetértek Mumiaval, hasonló dolgokat emelnék ki én is,
- szép design, bár grafikailag tényleg elnagyolt helyenként, meg a konzol favorizálás azért a texúrákra rányomja a bélyegét
- Elizabeth nagyon ütős lett, folyton körülötted téblábol elszaladgál, beszélget veled, de harc közben nincs útban, segít és ami szerintem nagyon fontos szerethető karakter nem irritáló golyófogó, mint manapság a legtöbb
- mondjuk nekem a történet nagyon tetszett, főleg a bio szerencsétlen befejezése után, nagyon jól vezetett történet és nagyon kell figyelni, hogy minden részletet elkapj (itt mondjuk az kicsit irritáló volt, hogy Elizabeth néha a tűzharc közepén próbált veled valami fontosat megosztani), a végén mindenképp érdemes egy ending explained videót megnézni, mert tuti nem szúrsz ki minden apróságot. Szerintem azért manapság ez elég ritka, hogy 1 mondatnál hosszabb története legyen valaminek, pár éve még kiakasztott a Rage katasztrófális befejezése, de egyre inkább arra megyünk, hogy ez lesz az átlag.

Negatívumok meg kb ugyanazok:
- repetatív gameplay, ami 2-3 óra játék után full unalmas, 4-5 féle ellenfél van és ezekkel hadakozol 20 órát kb.
- Fegyverek gyengék, upgradenek értelme sincs, mert úgy cseréled őket, mint az alsógatyát, attól függően épp mihez van lőszer, mert 2 sarok után ami nálad van tuti eldobod, mert épp nincs hozzá töltény.
- Vigorok is elég gyengék és elkapkodottak, kb 3at használtam végig a játék alatt, a hollóst, a bouncing broncot és amivel gépeket lehet összezavarni
- Optional omission objectives, na ez a legnagyobb WTF, amit nem tudtam hova tenni, állsz A pontban, megkapod a küldetést, menj el a pályán előre B pontig, majd ott szerezz meg valamit, menj vissza A pontba ugyanazon az úton, majd mikor kinyitottál egy tetves ládát fáradj vissza B pontba, hogy folytathasd a kalandot. Mondanom sem kell az első után kb az összes ilyet leszartam.

A pontozás relativitásával is egyetértek, mert nekem a FC3 9es volt ez meg kb 8as :-D

Szerkesztette: BoGab 2013. 10. 07. 20:39 -kor

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#1072 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 07. 20:46

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2013. 10. 07. 10:34

Nekem speciel tetszett a történet vezetés, abba nem találtam kifogásolni valót.
Grafika is bőven elgendő volt ileltve kellő hangulatott is teremtett.
Igaz én csak legkönyebb fokozaton toltam (manapság már csak így szoktam mert nem szopni ülök le :D ) talán 1x haltam meg az egész játék során, az is csak a vége felé.
A fejelsztések viszont tényleg nem értek sokat a fegyókon, lőszerre viszont nem votl gondom.

Ez a hullámokban törnek rád majd utána szünet egy ideig meg sajnos manapság minden akciójáték része legyen az RGP,FPS,TPS ect... Szerintem ótvar, régen érdekes módon szét tudták szórni a mappokon az elleneket ugy hogy ne csak spawnolja magából adot pontokon. De ha belegondolunk a többi nagyáúgyba is ez van. COD,BF,MOHA,, bassza meg még multiba is egyszerre rohannak rám :D . Sőt még ahol abszolute nem jó ez ott is, pl az új splintercell.

Visszatérve a témához, szerintem kellemesre sikeredet és jó időtöltés volt részemről én megadnám a 8/8.5 pontot neki.


Ez a spawnolásos buzulás a legegyszerűbb gameplay design elem, nem kell rajta agyalni. A volt IWosok most már beismerik, hogy csak ahhoz értenek, név is csak annyi lehetett respawn. Szerintem a titanfallnál jön majd a nagy pofáraesés, amikor kiderül, hogy az ilyen fosnak ha nem cod a neve, akkor nem viszok, mint a cukrot :-D
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#1073 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 09. 10:18

Üzenet megtekintéseIdézet: BoGab - Dátum: 2013. 10. 07. 22:46

Ez a spawnolásos buzulás a legegyszerűbb gameplay design elem, nem kell rajta agyalni. A volt IWosok most már beismerik, hogy csak ahhoz értenek, név is csak annyi lehetett respawn. Szerintem a titanfallnál jön majd a nagy pofáraesés, amikor kiderül, hogy az ilyen fosnak ha nem cod a neve, akkor nem viszok, mint a cukrot :-D

Hát ja. Ilyen szempontból a Thief 4 re leszek kíváncsi ugye ott nem lehet ezt a spawnolásos szart nyomatni.
Bcw nem tud valaki valami jó kis RTS érkezéséről? Mintha kihalt volna a piac ezen szegmense (kivétel az SC2 de más hozzá hasonlo AAA-s nem nagyon jött meg még kisebb kötségvetésü se.)

#1074 Felhasználó inaktív   NetTom 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 14. 17:26

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2013. 10. 09. 11:18

Hát ja. Ilyen szempontból a Thief 4 re leszek kíváncsi ugye ott nem lehet ezt a spawnolásos szart nyomatni.
Bcw nem tud valaki valami jó kis RTS érkezéséről? Mintha kihalt volna a piac ezen szegmense (kivétel az SC2 de más hozzá hasonlo AAA-s nem nagyon jött meg még kisebb kötségvetésü se.)


Ugyan egyikkel sem játszom, de azért jönnek azok. CoH 2, Rome Total War 2, DOTA 2... stb :)

Szerkesztette: ThomasS31 2013. 10. 14. 17:26 -kor


#1075 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 10. 14. 17:39

Üzenet megtekintéseIdézet: ThomasS31 - Dátum: 2013. 10. 14. 19:26

Ugyan egyikkel sem játszom, de azért jönnek azok. CoH 2, Rome Total War 2, DOTA 2... stb :)

Ebből kb a RTW2 az RTS a többi az nem éppen.

Szerkesztette: Virus9AX 2013. 10. 14. 17:39 -kor


#1076 Felhasználó inaktív   von_Wolf 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.421
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 11. 10. 08:46

Call of Copy: Ghosts leánykori nevén Modern Warfare 2.1

Igazság szerint azt sem tudom, hogy hol kezdjem, mert sok pozitív dolgot nem tudok róla elmondani.
Kezdjük talán a sztorival. Egy Föderáció nevezetű, latin ajkú szuperhatalom megtámadja a Amerikát, a saját űrbéli szuperfegyverével elpusztítva a nagyvárosokat. A jenkik ellenállnak, nem tudják őket teljesen megszállni. Erődökbe tömörülve vívják szabadság harcukat. Ez már alapjában véve vérszegény, mert az MW2-nél már egyszer ezt a megszállós dolgot eljátszották. Mondjuk azt örömmel vettem, hogy az évtized ellenségétől sikerült megszabadulni és végre nem arabokat, meg kommunista/posztkommunista-ultranacionalista oroszokat kell vagdalni.
A karakterek teljesen jellemtelenek, mind a Ghost csapat, mind a főellenség is teljesen semleges maradt nekem még a legvégén is, pedig azt hinné az ember, hogy az előző részek kedvelt karakterei (Cpt. Price vagy MacTavish például) és zseniális főgonoszai után (-Zakhaev/Makarov), csak jobb lehet. Hát nem. Próbáltak aztán becsempészni egy érzelmi szálat is a sztoriba, hisz ez a Ghost buli, egy családi vállalkozás, ugyanis Elias, a saját apánk a feje ennek a csapatnak, amibe később mi is felvételt nyerünk. Szóval az érzelmi szál kimerül a "büszke vagyok rád apám" és "büszke vagyok rád fiam" monológokban.
Kütyüből itt sem lesz hiány, irányíthatunk helikoptert, tankot (na, mondjuk ez egy rakás szar volt, konkrétan), drónná alakított A-10-est, távirányítós mesterlövész puskát, légelhárító rakéta rendszert és végére hagytam a két legjobbat. Lehetőségünk van átvenni az irányítást hűséges barátunk Riley felett, aki nem más mint egy német juhász. A hátára szerelt akciókamerán keresztül, átharaphatjuk néhány óvatlan ember torkát. A másik nagyágyú az űrbéli csodagép, amivel szintén le kell majd adni néhány lövést.

Aztán egy kicsit a technikai oldalról. Az "új" engine jóvoltából a grafika fellépett az elfogadható szintre, de csakis ultrán. Voltak olyan missziók, ahol az állam leesett a látványtól és voltak olyanok is, ahol egy 2004-es FarCry hugyosra veri. Az effektek sehol sincsenek, még mindig nincs normális füst és tűz effekt. Kedvencem a rakéták kondenzcsíkja. Látszik, hogy 3 különböző részből állnak. Van a közepükön egy vékony rikító fehér csík, ami a rakéta útját jelöli, aztán van egy vastagabb füstsáv és ennek a füstsávnak a két szélére, egy-egy recés sávot illesztettek, ezzel azt az érzetet keltve, hogy gomolyog a füst. Persze mindezt 2D-ben, mert ha az ember belemegy és megnézi középről, akkor olyan vékony mint a papírlap. Persze, ezt így mind 2014 derekán...
A pálya dizájn (talán az egyetlen erőssége ennek a játéknak) teljesen rendben van, a map-ok is rendben vannak. Elég változatosak, hol a víz alatt kell a cápákat kerülgetni, hogy az űrben a törmeléket, stb. A fejlesztők néhol szakítottak a csőmenettel, például a dzsungeles küldetésnél szó szerint eltévedtem, noha nem azért mert olyan bonyolult lett volna, csak simán balra indultam a jobb helyett, de ez ettől függetlenül előrelépés az elődökhöz képest.
Természetesen itt is script tenger van. Ebből adódott némi kellemetlenség, főleg a helységekbe való betörésekkor. Ugyanis elég sokszor fordult elő (főleg az elején, mert később már tanultam a dologból), hogy egy betörendő ajtóhoz elsőként odaérve beálltam szépen az ajtó mellé, mire jött a gépi csapattárs, akinek az a hely volt kiosztva ahol álltam és egyszerűen rám parkolt. Ilyenkor rendszerint beszorultam a háta és a fal közé, ha mázlim volt, akkor valahogy kiszenvedtem magam a csapdából, ha nem, akkor tölthettem vissza az előző mentést. A csapattársak másik idegesítő szokása, hogy lazán kitolnak a fedezékből a golyózáporba.
Bugokkal nem igazán találkoztam, néha a gránát indikátor úgy döntött, hogy nem jelez, ebből fakadóan lett is néhány halálom, bár ez lehet, hogy a virágbolti verziónak köszönhető.

MW2 vs Ghosts: Az MW2 outro megegyezik a ghost egyik nyitó jelenetével, mikor a sérült Logant apja és a testvére a kocsihoz vonszolják. A főellenség a mi oldalunkról kerül ki, hasonló mint Shepard esete. USA megszállása. Az MW2-ben is akadt egy Ghost, tiszta véletlenül ugyanilyen maszkfestéssel.

Alapjában véve, beleesik az elmegy kategóriába, 1x-2x végig lehet vinni egy esős délután alatt (nekem hard fokozaton 4 és fél órámba telt). Fejlődés kevés helyen van jelen, visszafejlődésnek viszont annál több jelét láttam. Ugyan azt mondanám, mint az MW3 esetében: 3500-5000ft-ot még kiadnék érte, de többet nem ér.
Ha pontoznom kéne, akkor 6,5.

Szerkesztette: von_Wolf 2013. 11. 10. 08:52 -kor

Intel® Core™ i7-5930K Processor, EVGA X99 FTW, EVGA GTX 980 Classified SLI, Corsair Dominator Platinum DDR4-RAM 16GB PC4 2800MHz, Corsair Force 3 120GB SSD, Samsung EcoGreen F2 1,5TB HDD, Cooler Master V850 850W, NZXT Kraken X60 Water cooler, Cooler Master HAF-922XM Case.

#1077 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 11. 13. 11:06

Grafikát szerintem cska a pálya dizájn menti meg más nem. Habár nekem nem engedte ULTRA-ra állítani csak nomrál volt. Az viszont msot csillagos 5 ös lett, nagyon igényesen lettek elhelyezve a tereptárgyka díszítőelemek és a terület kialakítása is jó volt.

Erre mondtam azt hogy szívesen megnézném ugyanezt egy FB3-as motorral Ultra-ra pakolva, azon grafikai és fizikai effektek felhasználásával félelmetesen hangulatos és jól kinéző játékot lehetett volna összerakni, de a lényegen ez nem változtat hogy maga a játék unalmas és rövid, ráadásnak drága. Persze tudjuk hogy ez inkább a multiról szól ott meg nem hátrány ha drága (csalók 2x is meggondolják hogy kockáztassák e az accountot, de még így is van bőven ahogy hallom).

#1078 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 11. 13. 19:43

jaja.
Egye bassza asp rézs jobb volt mint a bf4 egyjátékos kampánya, de ez az IW féle "nextgen" graf egy hatalmas nagy hányadék...ééés még mindig az a kurva 99-es quake 3 motor dolgozik a játék alatt.. :omg:

am:
Érdemes vetni rá egy pillantást, bár sok meglepetést nem fog okozni :D



#1079 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 11. 13. 19:44

Amúgy a nyúlással kapcsolatban:



:omg:

#1080 Felhasználó inaktív   Stack 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.458
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2013. 12. 08. 12:28

Most fejeztem be e Force Unleashed 2-t.
Összeségében nekem tetszett, habár marha rövid volt...
Nem tudom miért van rajta mindenki annyira kiakadva, szerintem nem annyira vészes. Van benne egykét béna rész, de az összkép és a hangulat szerintem rendben van. Csak azt kell félre tenni hogy az eredeti story-ba nem illik bele.
I am a Jedi Knight and the Force is strong with me.

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó