Gamekapocs Stáb Toborzó Iroda
#141
Elküldve: 2005. 05. 19. 16:11
Ez egyébként igaz!Én is amikor itt olvasom a cikkeket vmelyiknek nincs kedvem neki futni. Pedig általában még a konzol cikkeket is olvasom.
#142
Elküldve: 2005. 05. 19. 16:20
Sztem Censer barátunk valszeg még ifjonc éveiben jár, legalábbis ennek tulajdonítom fogalmazásbeli tapasztalatlanságát. De csak így tovább, minnél többet írsz, annál jobban fog fejlődésnek indulni tollnok képességed.
#143
Elküldve: 2005. 05. 19. 16:46
Ahh! Nem akartam beleszolni mert joideje nem irtam semmit, de azert szinte minden cikket atolvasok ami zajlik az oldalon, kivancsi vagyok a fiatalsag fogalmazasi keszsegeire
Szoval tenyleg van ezen a Driv3r cikken meg mit farigcsalni. Persze amirol irtok h nem kell 80 oldalas teszt az okes, de ennel mindenkeppen tobb kell. Legalabbis tartalomban es mondandoban. Sosem a terjelemtol fugg egy cikk teszt hir tartalma! A hangsuly a kivesezesen es kiertekelesen lenne. Nem kell azert mindent a leendo jatekosra bizni, mert ha mindent maga akar felfedezni akkor nem olvassa el a jatek leirasat
Na jolvan majd en is irok valamit h ne lehessen tamadni a lustasagom miatt. 



Through war we will teach your heresy. 通过战争我们教会你异端 Through battle we will teach your frailty. 通过交锋我们教会你脆弱 Through death we will teach your fate. 通过死亡我们教会你命运 | ![]() |
#144
Elküldve: 2005. 05. 19. 16:52
Nekem ami a cikkből hiányzik, az az indok. Tehát az egy dolog, hogy azt mondod hogy a játék ezen része szar, de miért? Mert ez érdekli az olvasókat szerintem. (hogy utána tudjanak az osztálytársaik előtt felvágni...
)

#145
Elküldve: 2005. 05. 19. 19:47
Jó-jó, akkor kijavítom majd, de most adjatok légyszí egy témát amiről írjak.... Kösz!
Alacsonyabb hardver árakat!
#146
Elküldve: 2005. 05. 19. 19:48
Ez gyakorlatilag így van. Azonban fontos azt szem előtt tartani, hogy a cikkíró a játék minden fontos aspektusát kivesézze, a játék tulajdonságairól elmondja a véleményét, állítson példákat, ellenpéldákat, de ami még fontosabb: az olvasó a cikkíró benyomásai alapján fog a játék vásárlásával kapcsolatban dönteni, így fontos a személyes tapasztalatodat, az érzéseidet beletenni. Ennek pedig akárhogy is, de hely kell, habár nyilván egy olyan játéknál, mint a Driver3 talán túlzás az a 15000 karakter, amit mondtam, de olyan 8000-10000-t akkor is tartanám, ennyi kell, hogy alaposan megismerjünk-megismertessünk egy játékot.
#147
Elküldve: 2005. 05. 19. 19:48
GTA: Vice City
A Rockstar igazán a GTA sorozatával lopta be magát szívembe, de nini! Itt egy Vice City névre hallgató epizód a Rockstartól! Mivel a Rockstar sosem hazudtolja meg magát ez az epizód is nagyszerűre sikeredett
(hopp, lelőttem a poént!) Szóval mindenki biztosítsa ki az M4-ét, csatolja be az öveit, mert amit látni fogtok (persze ha betöltitek a játékot) az… mit is mondjak? Nem mindennapi…
Szóval, ha a játékos betöltötte a Vice Cityt először is szembe tűnik a kicsit konzolos, ámbár gyönyörű grafika.
Gondolok itt a különféle színekben pompázó szivárványokra az eső után, vagy a nap első sugaraira mikor fel kell. Igen jól haljátok, fel kell. Tehát ez az esemény is azt mutatja, hogy (mint a 3-dik részben) itt is bevan vezetve a napszakok változása… De erre még visszatérek később…
Egy Magányos Vándor
A sztoriról még nem ejtettem egy szót sem. Szóval most már nem a GTA 3-ban megismert névtelen fickóval kell szomorítani a polgárok életét, hanem egy kidolgozott karakterrel lesz dolgunk. Ő Tommy Vercetti. A játék elején, ahol egy súlyos átverés áldozata lesz, kerülünk Vice Citybe és megkapjuk első küldetésünket. (Nem, nem mondom meg mi az, mert lelőném a poént…) A játék elején még csak pitiáner missziókat kapunk, de ahogy elismertebbek vagyunk a maffiózók, drogbárók stb. stb. köreiben, annál nehezebb de nagyobb jövedelmet, jelentő küldetéseket kapunk…
A pénzből, amit kapunk, (bármennyit persze ameddig van lénk:) ) bármennyit elkölthettünk, fegyverekre, házakra (igen jól hallottátok!) sőt még klubokra, vagy nyomda üzemekre is! Ha megvettünk egy házat annak segítségével: menthetünk, vagy van olyan kéró amely garázzsal is, szolgál, amelybe ha beállunk egy kicsit leamortizált verdánkal megjavítja, és senki sem férhet hozzánk csak mi! Sőt van olyan épület, amelynek megvevésével mindezeket megkapjuk, de kapunk hozzá helikoptert is! Ebben az a legjobb hogy nem kell vigyázni, hogy, csak pl. 20 helikopterem van, ne ütközünk semmivel, illetve senkivel, mert akkor már csak 19 helim lesz! Szó sincs róla! Mivel a játék árkád, mindig egy újabb helikopter vár a felszálló pályánkon.
Wanted: You
A játékban, ha rosszalkodunk (tudjátok: ölés, autólopás, stb. stb. –persze ha ott vannak a rendőrök-) mint már hozzá szokhatunk itt is lesz néhány beleszólása a rendőrségnek, sőt ha már kettesszintű körözésünk van nemtetszésüket pisztolyuk durrogtatásával, fejezik ki.
Ha van fegyverünk, akkor akár vissza is lőhetünk, de tudjátok ennek a cselekvés segítségévvel újabb körözési csillagokra, számíthatunk (A játékban így jelölik a körözési szintet.). Sőt ha már nagyobb körözési szintet érünk el akkor már a kommandósok, FBI-sok és a legdurvább: a katonaság mi bőrünkre pályázik. Szóval ésszel azé’
Alacsonyabb hardver árakat!
#148
Elküldve: 2005. 05. 19. 20:17
Hat vegigmosolyogtam az egeszet. Rengeteg helyesirasi hibad van, mint pl a nap nem kell fel
es a halljatok is ket "L"-el van. Sokat kerdezel vissza poenosan, es az egesz elegge komolytalan. Gondolom oszinte szavakat akartal hallani. Jah es sztm a zene az 100/10 a Vice Cityben 


Through war we will teach your heresy. 通过战争我们教会你异端 Through battle we will teach your frailty. 通过交锋我们教会你脆弱 Through death we will teach your fate. 通过死亡我们教会你命运 | ![]() |
#149
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:17
1. Hmm... Most akkor vegyem komolyra a témát?
2. Egyébként a helyesírási hibákat, nem javítja valaki ki, és csak aztán kerül az oldalra?
3. Fojesz mondta hogy ne addjam fel. Tök jó fej. Nem?
Alacsonyabb hardver árakat!
#151
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:23
És most egy uccsó kérdés: a következő cikkem miről szóljon? Counter-Strike?
Alacsonyabb hardver árakat!
#152
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:24
Ja, és csak akkor írhatok cikket ha végigvittem az adott játékot?
Alacsonyabb hardver árakat!
#153
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:30
Olyan szinten mindenképpen komolyra kell venni a témát, hogy az első jó sok cikked teljesen komoly legyen. Ha ugyanis már elsőre lazázól és viccelődsz az olvasók előtt az nem jön le jól.
#154
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:32
Általában nem muszáj végig vinni az adott játékot, de mindenképpen kell vele nagyon sokat játszani, hogy megbízható képet tudj lefesteni. Tipikus példa az első 9 pálya után unalomba fulladó Unreal, ha a felületes tesztelő nem nyomja teljesen végig elkezd áradozni arról 3 pálya után, hogy mennyire volt jó, az félrevezeti az olvasót.
Különösen nagy összetettségű játékoknál (ilyen pl. GTA) ajánlott minél többet játszani. A teljes végigvitelre nem mindenkinek van mindig ideje.
Különösen nagy összetettségű játékoknál (ilyen pl. GTA) ajánlott minél többet játszani. A teljes végigvitelre nem mindenkinek van mindig ideje.
#155
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:42
mi az, hogy egy idő után már nem szórakoztató?? tegnap találtam a 96dik rejtett csomagot!
és még így is csak 90%nál tartok...
egy megjegyzés: a grafika már a "maga idejében" is inkább hangulotos volt, mint szép...

és még így is csak 90%nál tartok...

egy megjegyzés: a grafika már a "maga idejében" is inkább hangulotos volt, mint szép...
#156
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:52
mi a különbség "sokat játszás" és végigjátszás között? egy egyszerű fpssel (pl. unreal) ha sokat játszol egy idő után kiviszed, hiszen haladsz előre a történetben. az ilyen játékokat muszály végigjátszani, ha hiteles véleményt akarsz írni. ha meg nem játszod végig, az azt jelenti, hogy nem tetszett, semmi értelme cikket írnod róla. ha az unreal tournament-re gondolsz, akkor igazad van. azzal csak sokat lehet játszani.
#157
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:54
Úgy gondolom hogy pölö a játék 70%-áig legalább, de nem tudom mi nem érthető ezen elsőre...
#159
Elküldve: 2005. 05. 23. 20:57
Olvastam de még így sincs semmi értelme... az meg hogy csak arról írunk, amit tetszett... hát eléggé érdekes lenne
