Idézet: Ariadne - Dátum: 2006. aug. 22., kedd - 10:43
Viszont van olyan hiba is, ami miatt az egész autó cseréjét kérheted, pl. kiderül egy véletlen folytán, hogy a vadiújan vett autódnak kicsit megkoccolták az elejét még mielőtt megvetted, csak szépen megjavították (valós sztori), vagy éppen kezdettől fogva ugyanaz a - javíthatatlan és komoly - hiba áll fenn. Megint konkrét példa: motornál a kormánya kezdettől fogva "beszitál", ami balesetveszélyes és nyilvánvalóan gyári, konstrukciós hiba - ilyenkor a csere sem oldja meg a gondot, ezért visszajár az eredeti vételár.
Ja, faterom le is verette a birosaggal a Volvo Truckson az altaluk felretervezett, igy gyarilag eletveszelyes teherauto konfiguracio arat+3 evnyi pereskedest+egyeb felmerulo koltsegeket.
Aztan vettunk a nekunk megitelt 40 millabol egy hasonlo parameterekkel (motorteljesitmeny, hajtaskeplet, platomeret, daruelrendezes) rendelkezo Scaniat, es a maradek penzbol meg uj potkocsira is futotta.
Akkor mi nyereszkedtunk volna, meg garanciaspilerek lettunk volna? Aham.
3 evig allt a telephelyunk sarkan az ujonnan 25millas teherauto, aztan csak nezegetni tudtuk, hasznalni nem.
Cseredarabot nem adtak, mi meg egy ido utan nem engedtuk, hogy tovabb ganyoljak az eleve elcseszett konstrukciot, meg megint fu alatt muszakiztassak le. (Legelso, forgalomba helyezes elotti muszakirol elbol kirugtak az autot, mert nem felelt meg a eloirasoknak, es balesetveszelyesnek itelte a hatosag. Aztan lepapiroztak 2 ora mulva az orszag masik vegeben, hogy at tudjak nekunk adni.)
Mondjuk a birosag sem allt a helyzet magaslatan, eredetileg egy idos biro targyalta az esetet a maga nyugis tempojaban, aztan nyugdijba ment, a helyette kirendelt fiatal birono meg technikai analfabeta volt, es emiatt a konkret bizonyitasi eljarast nullarol kellett kezdeni, mert meg a fekpedalt sem tudta megkulonboztetni a gazpedaltol.
De ezt a sztorit par eve mar reszletesen leirtam vagy itt, vagy a Gyorshajtas topikban.
Szerkesztette: nyunyu 2006. 08. 22. 22:18 -kor