HWSW Informatikai Kerekasztal: Garancia tapasztalatok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Garancia tapasztalatok átvert illetve elégedett vevők! Értékeld a témát: -----

#461 Felhasználó inaktív   Zsotee 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 304
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 29. 18:31

Idézet: zolforg - Dátum: 2005. dec. 29., csütörtök - 16:47

Nah nekem is kipurcant a videókártyám és egy csipről lepatant egy darab gondolom valamitől melege lett.
Kikapcsolás után nem volt hajlandó többet elindulni.
9 hónapos volt a drága (FX5900XT).A szervizes f*sz közölte ilyen hibára csak fél év garit ad a nagyker
és ennek ki kellett volna bukni 6 hónapon belül. A hülye videókari ezt meg nem tudta.
Mondom akkor miért van rá két év gari.Végül meggyanúsított,hogy biztos  menet közben bedugtam,piszkáltam stb...
Szóval elég pofátlan módon kezelte a helyzetet.
Többet biztos nem vásárolok náluk (aqua).

Nem tom miért mondott neked 6 hónapot a szervizes,ez érdekes,ugyanis ha egy adott eszközön bármi nemű fizikai sérülés keletkezik,az azonnali garvesztéssel jár.Sajna ez így van mindenhol,bár valljuk be elég hülye dolog ez,ugyanis lehet tényleges alkatrészhiba is,amiért elpattan mondjuk egy IC a nyákon.
Asrock H67M-GE, Intel Core i5-2400 3,1Ghz, 4GB Kingston DDR3 1333Mhz, Integrált VGA ,SB X-Fi, Western Digital Caviar SE16 250GB Hdd, Western Digital Green 1TB hdd, Sony Optiarc DVD-RW, Chieftec 550W (GPS-550AB-A)

#462 Felhasználó inaktív   Joooe 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 180
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 29. 19:09

zolforg: ha van kedved kicsit utánajárni, nézd meg mit mond erről egy békéltető testtület. Nem kerül semmibe, csak egy kis idődbe. Azért az a kari nem kis összeg. (Legalább is nekem...)

Legyen meg az összes papír ami tőlük kaptál, plusz a vásárlók könyvébe tett bejegyzés saját példánya. Ha nincs meg(nem írtál be), akkor menj be, írj be. (Vásárló számára elérhető helyen kell lennie, vagy kérésre át kell adniuk, használható íróeszközzel)

Fontos a vásárlók könyve, bizonyítja, hogy a helyszínen panaszt tettél.

A reklamációról ha nem vettek fel jegyzőkönyvet, akkor a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnél tehetsz bejelentést, de ehhez is kell a vásárlók könyvébe tett bejegyzés. A jegyzőkönyv hiányáért (mint a reklamáció nem megfelelő kezelése) max. 50e Ft bírság szabaható ki.

Én már a másik topikban elmondtam, hogy csak akkor lehet bizonyítás nélkül elutasítani az igényt, ha az a rendeltetésszerű használattal összeegyeztethetlen. Pl. ketté van törve a kártya :D Ha az adott hiba akár gyári hiba is lehet, akkor bizonyítani kell, hogy nem az esetleg.
Kemény és kitartó munka idővel meghozza gyümölcsét. A lustasag azonnal.

#463 Felhasználó inaktív   zolforg 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 21
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 29. 20:21

Idézet: Joooe - Dátum: 2005. dec. 29., csütörtök - 20:09

zolforg: ha van kedved kicsit utánajárni, nézd meg mit mond erről egy békéltető testtület. Nem kerül semmibe, csak egy kis idődbe. Azért az a kari nem kis összeg. (Legalább is nekem...)

Legyen meg az összes papír ami tőlük kaptál, plusz a vásárlók könyvébe tett bejegyzés saját példánya. Ha nincs meg(nem írtál be), akkor menj be, írj be. (Vásárló számára elérhető helyen kell lennie, vagy kérésre át kell adniuk, használható íróeszközzel)

Fontos a vásárlók könyve, bizonyítja, hogy a helyszínen panaszt tettél.

A reklamációról ha nem vettek fel jegyzőkönyvet, akkor a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnél tehetsz bejelentést, de ehhez is kell a vásárlók könyvébe tett bejegyzés. A jegyzőkönyv hiányáért (mint a reklamáció nem megfelelő kezelése) max. 50e Ft bírság szabaható ki.

Én már a másik topikban elmondtam, hogy csak akkor lehet bizonyítás nélkül elutasítani az igényt, ha az a rendeltetésszerű használattal összeegyeztethetlen. Pl. ketté van törve a kártya :D Ha az adott hiba akár gyári hiba is lehet, akkor bizonyítani kell, hogy nem az esetleg.

Köszi a bíztatást, de erről már lecsúsztam.Mérgemben még a garanciajegyet is otthagytam.
Valahol az idő is pénz,pedig megérdemelnék főleg a a hozzáállásuk miatt.

A fizikai sérülést speciel én úgy értelmeztem ha valamilyen "barmolás" miatt következik be.
Ez most az elektronika meghibásodása miatt történt.Már bánom,hogy nem ragasztottam vissza
pillanatragasztóval szinte észre sem lehet venni.
Mivel tiszta lelkiismerettel vittem vissza a kártyát ezért ez eszembe sem jutott.

Zoli

#464 Felhasználó inaktív   Zsotee 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 304
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 30. 08:28

Idézet: zolforg - Dátum: 2005. dec. 29., csütörtök - 19:21

Köszi a bíztatást, de erről már lecsúsztam.Mérgemben még a garanciajegyet is otthagytam.
Valahol az idő is pénz,pedig megérdemelnék főleg a a hozzáállásuk miatt.

A fizikai sérülést speciel én úgy értelmeztem ha valamilyen "barmolás" miatt következik be.
Ez most az elektronika meghibásodása miatt történt.Már bánom,hogy nem ragasztottam vissza
pillanatragasztóval szinte észre sem lehet venni.
Mivel tiszta lelkiismerettel vittem vissza a kártyát ezért ez eszembe sem jutott.

Zoli

Pedig ha vissza lehetett volna ragasztani,akkor bizony meg kellett volna tenned. Ami a fizikai sérüléseket illeti,azt sajnos nem nagyon különböztetik meg,hogy vajh miért keletkezett. Amúgy a nagykerek azok,akik egy icipici repedés/törés (ami lehet hogy nem is befolyásolja az eszköz működését) miatt is visszadobják a kiskernek az eszközt,hogy garanciát vesztett fizikai sérülés miatt. Tehát a kiskerek sokszor ezért szívóznak,meg zavarják el az embert. Egy ideig melóztam én is Aqua-ba és hidd el nagyrészt elég korrektül végzik a garanciális ügyeket,bár nem tagadom volt egy pár a te esetedhez hasonló ügy,de mint fentebb leírtam,sajnos ehhez nagyban hozzájárul a nagykerek hozzáállása. Kicserélni nem tudták volna neked a kártyát,mert azt bebukta volna a cég a nagyker felé.Az összeget,amennyibe pedig kerül a cucc a szervizesekre terhelnék,tehát az ott dolgozóknak kellett volna kifizetni.......
Amit tanácsolni tudnék az az,hogy próbáld visszaragasztani a kártyára a cuccot úgy ne látszódjon semmi.Menj be az üzletbe és 1000Ft ellenébe pótoltasd a garilevelet és próbáld újra lejátszani az ügyet.
Asrock H67M-GE, Intel Core i5-2400 3,1Ghz, 4GB Kingston DDR3 1333Mhz, Integrált VGA ,SB X-Fi, Western Digital Caviar SE16 250GB Hdd, Western Digital Green 1TB hdd, Sony Optiarc DVD-RW, Chieftec 550W (GPS-550AB-A)

#465 Felhasználó inaktív   Joooe 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 180
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 30. 09:03

Hááááát én azért nem javasolnám, hogy felvegyük az ő szintjüket, és csalásra csalással válaszoljunk.
Bár a hivatalos út jóval rögösebb...
Ráadásul a békéltetők döntése nem kötelező érvényű, viszont ha nem tartják be, akkor nyilvánosságra hozható, pl ilyen fórumokon, és az nem jó reklám :)
Kemény és kitartó munka idővel meghozza gyümölcsét. A lustasag azonnal.

#466 Felhasználó inaktív   Zsotee 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 304
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 30. 09:18

Idézet: Joooe - Dátum: 2005. dec. 30., péntek - 8:03

Hááááát én azért nem javasolnám, hogy felvegyük az ő szintjüket, és csalásra csalással válaszoljunk.
Bár a hivatalos út jóval rögösebb...
Ráadásul a békéltetők döntése nem kötelező érvényű, viszont ha nem tartják be, akkor nyilvánosságra hozható, pl ilyen fórumokon, és az nem jó reklám :)

Én nem nevezném azért csalásnak :) Tudom nagy bosszúság azért az ilyen,de valahol őket (szerviz) is meg lehet érteni,hogy nem veszik vissza,ha a nagyker amúgy sem cseréli ki nekik és utána a szervizeseknek a saját zsebükből kell megtéríteni az eszköz árát...........
Ami pedig a nagykereket illeti,amiért ilyen kis köcsögök szerintem bőven belefér a fenti ragasztós eljárás :D
Asrock H67M-GE, Intel Core i5-2400 3,1Ghz, 4GB Kingston DDR3 1333Mhz, Integrált VGA ,SB X-Fi, Western Digital Caviar SE16 250GB Hdd, Western Digital Green 1TB hdd, Sony Optiarc DVD-RW, Chieftec 550W (GPS-550AB-A)

#467 Felhasználó inaktív   Joooe 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 180
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 30. 09:37

Most úgy jobban belegondolva, ha 9 hónapos a kártya, akkor lehet, hogy jogszerű az ilyen kikötés(fizikai sérülés -> pápá), akkor még nem volt kötelező jótállás a számtech alkatrészekre, önként vállalt jótállás esetén meg ki lehet zárni bizonyos meghibásodásokat.
Kötelező jótállás alatt viszont nem, annak a lényege veszne el, ha a forgalmazó kénye-kedve szerint csökkenthetné annak tartalmát.
2005 június 1-e után vásárolt cuccok esetében nem jogos a fizikai hiba kizárása, legalább az első évben, az ilyen kikötés érvénytelen.

Marad a pillanatragasztó :D

OFF: na megyek megküzdök a hóval, nagyon esik errefelé (kecskemét)  :drive:
Kemény és kitartó munka idővel meghozza gyümölcsét. A lustasag azonnal.

#468 Felhasználó inaktív   lac1 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 684
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 31. 21:41

Idézet: Joooe - Dátum: 2005. dec. 23., péntek - 15:29

Upsz ez félreérthető :) Ezt elsősorban a gyártóhoz fordulásra írtam, persze szerviznél is lehet ha a vásárló úgy akarja, de 3 munkanapon belül nincs értelme, hiszen javítani úgysem lehet, csak cserélni.
Úgy általában számtech cuccoknál nincs értelme szervizhez fordulni. :) Kivétel esetleg monitor vagy teljes gép, ami most eszembe jut...

Jól bele kellene verni egyet a szeme alá az ilyen eladónak, az is csak egy filléres tétel, mert magától begyógyul.

#469 Felhasználó inaktív   lac1 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 684
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 12. 31. 21:42

Na! Én enm is erre akartam válaszolni, hanem a "kistételes" neoncsöves esetre!

#470 Felhasználó inaktív   Omega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 47.832
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 01. 01. 12:21

Egy elégedett vásárló írása következik. :)

A >> posta balf*aszsága miatt << tápegység nélkül maradhattam volna az újévet kezdendő, ha nincs az emberséges CoolComp. Az Alibiteam csapata 7.500,- Ft ráfizetésért küldött nekem egy Coolermaster PurePower 550W tápot a meghibásodott Superflower 500K PlugN helyett úgy, hogy a meghibásodott táp még fel sem ért hozzájuk.  :respect:  A kialakult jó kapcsolat és a kölcsönös bizalom, azt hiszem egyedülálló a mai világban.
Ezúton köszönöm nekik, és egyben ajánlani szeretném Őket mindenkinek. ;)

#471 Felhasználó inaktív   zolforg 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 21
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 01. 21:58

Idézet: Omega - Dátum: 2006. jan. 1., vasárnap - 13:21

Egy elégedett vásárló írása következik. :)

A >> posta balf*aszsága miatt << tápegység nélkül maradhattam volna az újévet kezdendő, ha nincs az emberséges CoolComp. Az Alibiteam csapata 7.500,- Ft ráfizetésért küldött nekem egy Coolermaster PurePower 550W tápot a meghibásodott Superflower 500K PlugN helyett úgy, hogy a meghibásodott táp még fel sem ért hozzájuk.  :respect:  A kialakult jó kapcsolat és a kölcsönös bizalom, azt hiszem egyedülálló a mai világban.
Ezúton köszönöm nekik, és egyben ajánlani szeretném Őket mindenkinek. ;)

Igen,így kéne működni a kereskedelemnek és ilyen üzletben később is szivesen vásárol az ember.
Sajnos álltalában nem ez a jellemző, azért bízzunk benne előbb vagy utóbb mégiscsak a vásárló
kerül előtérbe és rájönnek az üzletek nem szivességet tesznek amikor kiszolgálnak a pénzünkért.

#472 Felhasználó inaktív   wayne1 

  • Újonc
  • Pipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 2
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 05. 16:52

Idézet: fasyrt - Dátum: 2005. dec. 23., péntek - 0:41

És vajon vásárlás helyen lévő nyitvatartás szerinti munkanap, vagy a szervíz szerinti nyitvatartás munkanap?
Pl.: osán gazdaságos gépek.

Hali!!
Nos a 3 nap a következőt jelenti: A vásárlás napjától számított 3 munkanap, azaz annak az üzletnek a 3 munkanapja ahol vetted. Ha van közte ünnepnap akkor természetesen az nem számít bele a 3 napba azaz kitolódik annyival. A szervíznek semmi köze a 3 napos cseregaranciához. Azt a kereskedő vállalja.

Szerkesztette: wayne1 2006. 01. 05. 16:56 -kor


#473 Felhasználó inaktív   vakhangya 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 109
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 08. 00:13

Tudja esetleg valaki, hogy a 15 és 30 napos javítási határidők élnek-e még?
Túrtam a netet, de sehol sem egyértelmű.  :(

#474 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 08. 00:24

Idézet: vakhangya - Dátum: 2006. jan. 8., vasárnap - 0:13

Tudja esetleg valaki, hogy a 15 és 30 napos javítási határidők élnek-e még?
Túrtam a netet, de sehol sem egyértelmű.  :(

Amennyiben 2003. nov 21. elott vetted mondjuk a 3 ev garis cuccodat, annal igen. Amit azutan annal nem, annal mar csak torekedni kell a 15 napra. Ellenben ha a kisker mondjuk 3 honapja lepecsetelt neked egy regi garijegyet amin szerepelt a 15 meg 30 nap, azt vallalnia kell, mert az eloirtnal kedvezobbet lehet kinalni, csak kedvezotlenebbet nem.
Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#475 Felhasználó inaktív   mizsepizse22 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.695
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 08. 12:59

Nekem negatív garancia tapasztalatom számítástechnikai eszközzökkel kapcsolatban nem volt még hála isten!

Cipővel már volt. Nagyon nagyon negatív tapasztalat. Ki kellett nyomtatni a jogszabályt és úgy visszaadták az árát... Kész!

#476 Felhasználó inaktív   Zollka 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.377
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 08. 19:29

Na ide is beírom :

Van egy Inno 6600GT-m az e-connectből...A kártya játék közben lekapcsolta monitort, kikapcsoltam. Majd onnéttól kezdve el sem indult a gép ha a kártya is a gépben van...Mintha a kártya rövidzárat okozna úgy vágja le a táp indítási kisérletnél...Bőven van még gari a kártyára (2005 márciusban vetetm és 2 év garis)...Hova vigyem vissza?

#477 Felhasználó inaktív   Pikkolo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.296
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 08. 19:41

Idézet: Zollka - Dátum: 2006. jan. 8., vasárnap - 19:29

Bőven van még gari a kártyára (2005 márciusban vetetm és 2 év garis)...Hova vigyem vissza?

A garipapiron elvileg rajta van a szerviz címe, oda kell vinni. Az inno esetében nem áll fent a szakszervíz veszélye.

Szerkesztette: Pikkolo 2006. 01. 08. 19:41 -kor


#478 Felhasználó inaktív   Joooe 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 180
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 08. 19:44

Oda vidd ahol vetted, ez általános szabály :)
Szervizhez sosem kötelező. Bár néha érdeked.
Kemény és kitartó munka idővel meghozza gyümölcsét. A lustasag azonnal.

#479 Felhasználó inaktív   Vulpes 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.623
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 09. 09:38

Az E-Connect -hez már nehezen viszi vissza... :rolleyes:
2006. III. 4.

Chaintech VNF4 Ultra Rev. 1.0, A64 3000+@2340 (9*260 szinkron, CBBID 0501EPBW, 1.475V), Chaintech SE6600G 128 MB, 512 MB Twinmos Twister DDR533 8-4-4-3-1T, Samsung SP1614C, LG GSA-4163, Enermax Noisetaker 425AX-VE, Antec SLK3000B, Arctic Cooling Silencer 64 Ultra, Hewlett-Packard L1955, Creative Inspire P380

Tud valaki egy eladó 512MB-os Twinmos Twister DDR533-at?

#480 Felhasználó inaktív   Fllash 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 6
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 01. 15. 18:36

Na nekem is lenne egy sztorim:NOKIA 6230!Eddig már négyszer volt szervízben most van ötödjére!Először is antenna és akku gond,másodszor szoftver,harmadjára rezgő motor,negyedjére is softver,és most újabban kikapcsolt magától stb.....
Ja és ez egy tavaly márciusában vásárolt Nokia,szóval még garis!
Egy a lényeg,hogy nem értem hogy miért nem tudnak kicserélni egy telefont????Semmiből nem állna nekik!
Nem értem!
A szervízben is azt mondják már hogy most ilyen jól megcsinálják olyan jól megcsinálják,mégsem jó a telefon!Valakinek volt már ilyen kalandja???

Téma megosztása:


  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó