HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller - Battle out of hell - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (22 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller - Battle out of hell

#141 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 05. 19:32

Azért ti nem pite módon vagytok mazohisták.. (Doomer, SYS_TRhu)  :D
Majd arra leszek kíváncsi hogy mikor elértek a nagypókokhoz, meg a kocsi hajigáló baltás bácsikhoz, mennyit fogtok istenelni. :D
1ébként minden elismerésem :)

#142 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 05. 20:12

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2004. dec. 5., vasárnap - 19:09

...a voice from the darkness.....

Doomer, nekem meg pont az "Acid Bath" van meg: na, "bizniceljünk"?! :D Nekem elég volt annyi infó, hogy "a 'House Of Pain' csapóajtója" - legközelebb megnézem ezt... Az "Acid Bath" nagyon könnyű: úgy is be tudsz jutni oda, hogy nincs is rá jegyed (mégpedig a bejáraton, s nem az ablakon), legalábbis ha Te Magad vagy a jegykezelő... ;)

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

a house of pain csapóajtója az üstök felett van, gondolom rájöttél, csak fel kell ugrani :)

a fagyis mega még a legelején van, rögtön a bal oldalon. ott van egy oszlop, annak a feléd eső szárán lehet felmenni... még ugrálni sem kell rajta... :)

a labs pályán az udvaron levő megát fel lehet szedni, ha a felüljáró tetejének végéről leugrasz (ahol egy leszekadt panelről mész ki). a legvégén nincs drótkötél, így ki lehet oldalra ugrani a párkányra. itt kicsit ügyeskedni kell, mert oszlopok vannak a párkányon, tehát ki kell ugrani a levegőve, mint a castle hídjánál :)

az egyik holy item meg a negy henger alkakú teremben van az egyik összekötő csövön, bár ezt elég nehéz nem észrevenni :)

a panzerpókicát hogy kell megölni? :D félig oké, de utána...? próbáltam ágyúval, de hasztalan, illetvbe amikor megáll, vagy amikor azt a villámbizbaszt generálja a szájában. nem tudtam sebezni... :(

#143 Felhasználó inaktív   Péntek 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.026
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 05. 20:50

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2004. dec. 5., vasárnap - 19:32

Azért ti nem pite módon vagytok mazohisták.. (Doomer, SYS_TRhu)  :D
Majd arra leszek kíváncsi hogy mikor elértek a nagypókokhoz, meg a kocsi hajigáló baltás bácsikhoz, mennyit fogtok istenelni. :D
1ébként minden elismerésem :)

Piece of cake :cool: :) Nightmare-n persze.

Amúgy most jön nekem Stone Pit két elhagyott secrete, és utána King Alastor. Aztán irány Trauma  :D

#144 Felhasználó inaktív   Yv@n 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.069
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 05. 21:25

Idézet: DOOMER - Dátum: 2004. dec. 5., vasárnap - 16:00

nighton sajna a piros gáz meg a hőkövetős tűzgömbök jobban sebeznek. kipróbáltam és nem érsz el a végiéig, ha nem csinálsz semmit. itt jön a probléma, ugyanis csak akkor tudod gyógyítani magad (az a bili gyógyít :)) ha megölsz valakit...

Nekem úgy tűnt, mintha kilőhető lenne amit rád lőnek. Nem hiszem legalábbis, hogy mindíg akkor durrantak  el a tűz gömbök, mikor odalőttem sátgánnal.

#145 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 12. 05. 21:58

...a voice from the darkness.....

Doomer, nem kellett volna ennyi mindent elárulnod, LOL! Nekem tökéletesen elég volt a csapóajtó említése is, sőt..az volt a perfekt tipp (nem segítség, csak halvány utalás, ami mégis rengeteget segít abban, hogy merre induljak, hiszen legalább valami támpontot ad). Nem szeretek semmilyen segítséget sem igénybe venni, hacsak valóban nem érzem úgy, hogy már eleget kínlódtam. Szóval ha nekem segítesz, beszélj nyugodtan csak rébuszokban, ahogy én is tettem: ne mondd el konkrétan sosem, csak utalj erre vagy arra. Ha nagyon nem megy valami, úgyis rákérdezek majd... :) S persze én sem fogok szájbarágósan segíteni, hacsak nem kéred. De ne aggódj, majd Petinek sem: hadd szívjon majd Ő is, ne csak mi... :D

Na, szóval..szép sorjában...

A "House Of Pain"-t megnézem majd. Érdekes, hogy szórakoztam is az üstökkel (bakancsok lógnak ki belőlük), felugráltam rájuk és gondoltam, hogy a környéken van valami, de nem jutottam semmire...

A fagyis titok nagyon könnyű, az már megvolt nekem, igaz, csak a mostani, Insomnia-végigjátszás alkalmával. Viszont az elég durva, hogy így is, még mindig hiányzik egy titok a vidámparkban..lehet, hogy azt lesz majd a legnehezebb megtalálni...

A "Lab"-ről voltak elképzeléseim, már az elején is, de nem akartam egyelőre még "bakerálni" a titokkal: észrevettem a végén a hiányzó részt, ahol ki lehet ugrani, és próbáltam is végigugrálgatni az átjáró mentén, de egyelőre mellőztem..a csillaghoz úgyis kell majd a többi is... A "Holy Item" is megvolt ott: nagyon könnyű észrevenni, ahol a dobbantókkal repked az ember... Apropó: szépen reng a szuronyos nénik melle, s ráadásul a nevük..Mona Sucks... LOL! :D

A "Dead City"-n az utolsó panzer tényleg nagyon kemény: lőni kell ész nélkül, és amikor kijön az alagútból, akkor érdemes pár kocsit felrobbantani alatta/körülötte - ezzel hamarabb megfekszik... Odakint [PCF]Adrian is beszélt erről, szintén csak utalás-szinten: azt mondta, mindegy, hogy hol lőjük, de a környezetet fel lehet használni ellene. Amit mondott, annak az első része nekem sem volt egyértelmű korábban, de a második igen, az már feltűnt az első végigjátszásnál is... Egyébként a "Dead City"-n is láttam két Holy Itemet is, az egyiket sikerült is megszereznem...

Most a kártyákat illetően a Leningrád jön: kicsit tartok tőle, hogy kemény lesz a végén 200 felett végezni...  :rolleyes:

Péntek, eszméletlenül jól haladsz, gratulálok! A traumás menetre majd én is kíváncsi leszek. Odakint beszélik, hogy itt is van valami móka, ha végigviszed úgy, ill. ha teljesíted a "5 Stars Challenge"-et. No majd meglátjuk... :)

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

#146 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 05. 22:01

nyah megvan ötödik kártyesz is, nem is volt nehéz :D

panzer spider meghalt 2:09 alatt, utána dead city 15 perc valamennyi alatt, nem figyeltem :)

ezt a demon morph kártyát komolyan gondolták? iron will/magic gun/fury, stb kártyákat teszi használhatatlanná...

(aranykártyásoknak, persze :D)

Szerkesztette: DOOMER 2004. 12. 05. 22:05 -kor


#147 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 05. 22:04

dead citynél igazából nem figyeltem csak lőttem magic gunnal ész nélkül, mint az állat és rohantam :)

amit láttam az a felrobbanó erkély végén egy holy item (tök véletlen szaladtam bele, aszittem arra kell menni :D )

illetve hogy a baltás, kocsihajigálós bácsik felett a magasban van valami... :D


nah akkor összefoglalva eddigi tudásunkat :D

Orphanage 1: vissza a mocsárban
Orphanage 2: fel a villámhárítókon

Loony Park 1: House of Pain csapóajtó
Loony Park 2: Acid Bath jegykezelés
Loony Park 3: mega az első fagyin

Labs 1: mega az udvaron
Labs 2: holy az összekötő csövön

Pentagon: holy a ládák tetején

City 1: Holy a felrobbanó erkélyen



a pentagon pályán nemtom hogy lehet felugrani a ládákra. tudja vki?

Szerkesztette: DOOMER 2004. 12. 05. 22:11 -kor


#148 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 12. 05. 22:12

...a voice from the darkness.....

Igen, nekem is az a Holy Item volt meg ott, de az túl könnyű... Meg volt még egy valamelyik ablak mögött (most fejből ha akarnám sem tudnám a helyet visszaidézni). A baltásoknál (na, azokat ott nagyon rühellem - tudod kijüket dobálják automobilokkal...  :reklamacio:  :p) meg majd feltekintgetek párszor a magasba akkor... ;)

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

#149 Felhasználó inaktív   Péntek 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.026
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 05. 22:20

Idézet: DOOMER - Dátum: 2004. dec. 5., vasárnap - 22:01

ezt a demon morph kártyát komolyan gondolták? iron will/magic gun/fury, stb kártyákat teszi használhatatlanná...

(aranykártyásoknak, persze :D)

Nem túl könnyű úgy játszani, hogy végtelenszer használhatod a kártyáid? :D

#150 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 05. 22:23

Idézet: Péntek - Dátum: 2004. dec. 5., vasárnap - 22:20

Nem túl könnyű úgy játszani, hogy végtelenszer használhatod a kártyáid? :D

1. ezen a gépen ez még így is épp elég. ki örül annak ha kifagy a játék szerinted? :D
2. "Aranykártya - mert megérdemlem" :p :D

#151 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 12. 06. 08:25

...a voice from the darkness.....

Bizony, kellemetlen amikor a rendelkezésre álló erőforrások szabnak határt (sajna velem is előfordult már ilyesmi), így érthető is, hogy Doomer könnyít a kártyákkal. Nálam sosem fagyott le a játék, és nem is dobott vissza Windowsba, a minimális RAM ellenére sem. Az eredeti rész rendszeresen kivagdosott, bizonyos időközönként, de a BOOH úgy tűnik, atom ellen is védve van... :D

Nálam az a gond, hogy kicsit lassan haladok: nincs túl sok időm, nem használok semmiféle kártyát (a BOOH-kártyákat sem), ill. mégsem tudom megállni, hogy ne induljak felfedezőútra. De legalább van eredménye: a "Colosseum" már 4 csillagos, csak egy bug folytán az egyik hordó eltűnt a padlóban, így azt nem tudtam lerombolni. Viszont majdnem 4 óra lett a játékidőm, mire a nyomorult titkokat mind felfedeztem, és kitaláltam, hogy hogyan szerezhetem meg őket (plusz három huncut ammo is jól elbújt). Illetve egészen pontosan csak eggyel volt bajom, de azzal nagy... :D Továbbra is tartom, hogy nem puskázok, és nem is fogok..Kalme videóit majd csak a legvégén nézem meg, amikor már minden meglesz nekem is. Egyébként Doomer majd bizonyíthatja kötéltáncosi képességeit a Kolosszeumban... :) A Leningrádon (hehe, 201 HP-vel végeztem) is meglett 4 titok az 5-ből, de az egyik igen érdekes, rendhagyó volt: ugyanis nem volt benne semmi, teljesen üres volt, csak a program jelzett, hogy megtaláltam (talán nem bug)... * vállvonás *

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

#152 Felhasználó inaktív   HavocS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.749
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 06. 12:18

azt áruljátok el, hogy miért tart a visszatöltés 3-4 percig xp alatt? :reklamacio: 98 alatt 5-6 MÁSODPERC volt, mivel cache-ből töltötte vissza, ez meg nulláról az összes sz@rt újra betölti... nem lenne egyáltalán zavaró a kevés ram ha rendesen használná a cache-t...
|Asus P5B|C2D E6300@7x430|2x1GB DDR2|Asus ATi HD3870|

#153 Felhasználó inaktív   hl2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 153
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 06. 12:48

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2004. dec. 5., vasárnap - 11:18

Nos 1-2 kép :)

Köszike ;)

#154 Felhasználó inaktív   Péntek 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.026
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 06. 13:43

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2004. dec. 6., hétfő - 8:25

...meglett 4 titok az 5-ből, de az egyik igen érdekes, rendhagyó volt: ugyanis nem volt benne semmi, teljesen üres volt, csak a program jelzett, hogy megtaláltam (talán nem bug)... * vállvonás *

Stone Piten is van egy ilyen hely :) Küzdök ezerrel, hogy eljussak valahová, sikerül, erre az nem secret place...aztán felugrok egy szem előtt lévő, könnyen megközelíthető helyre, erre secret found :D
Szerintem direkt tettek bele ilyeneket, hogy ne csak a páncélt és lőszert figyeld, hanem mindent :)

#155 Felhasználó inaktív   HavocS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.749
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 06. 15:47

hogy a rákban lehet alastort kinyírni? sehogy sem tudok rájönni :( valaki küldje el legyen szíves priviben a megoldást, mert már csak ennyi van hátra :(
köszi :)
|Asus P5B|C2D E6300@7x430|2x1GB DDR2|Asus ATi HD3870|

#156 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 06. 15:55

PÜ-ben t*rrent link nekem is jöhetne.  :D
JóSebesség

#157 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 12. 06. 17:38

...a voice from the darkness.....

HavocS, rögvest megy a privát üzenet a problémával kapcsolatban (ha ugyan a most következő rébuszolás már nem segít ki)... ;) Egyébként ez talán a kedvenc "boss-fight"-om: Alastor sebezhetetlennek tűnik, a megoldásra nem túl könnyű rájönni, de ha megvan, akkor lehet adni neki rendesen..a nehézségi szint pedig kellően nehéz lehet már Nightmare-en is. A sebezhetővé tétel meg nagyon eredeti... ;) A legelső végigjátszásnál a Statisztika 17 percet mutat nálam (mint a szinten valaha eltöltött leghosszabb idő), szóval én is elszórakoztam vele egy ideig: néhány dolog egyértelmű volt, rögtön az elején, de aztán valamit elsiettem, és az hátráltatta a győzelmet. Na jó, így van ez, ha a Készítők tényleg semmiben sem segítik az embert... :) Később olvastam a PK-Fórumon - [PCF]Adrian mondta -, hogy áldozatot kell hoznunk, ki kell ontanunk a saját vérünket az erre a célra kihelyezett "oltároknál"..ez megmagyaráz egy dolgot az outróból is... Persze nem tudtam, hogy konkrétan ez a dolog magyarázata, de az "oltárokat" bárki könnyen megtalálhatja és használatba veheti. És az áldozatot az Úr (vagy ki tudja kinek áldozunk) honorálni fogja, csak aztán nehogy elsiessünk valamit, mint ahogyan én is tettem... :) Egyébként a kártyakritérium is klassz, itt is...

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

#158 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 06. 17:48

Nekem is jöhetne 1 privi a megoldásról.  ;)
Köcce. :smoker:

#159 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 12. 06. 17:51

...a voice from the darkness.....

Neked is küldtem, M@X... :)

LOL, kicsit gyorsan írtam a privit: szóval ahol "sebezhetetlenné" van, ott a "sebezhetővé" szónak kéne szerepelnie... :D Sorry...

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 12. 06. 17:54 -kor


#160 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 06. 18:06

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2004. dec. 6., hétfő - 17:51

...a voice from the darkness.....

Neked is küldtem, M@X... :)

LOL, kicsit gyorsan írtam a privit: szóval ahol "sebezhetetlenné" van, ott a "sebezhetővé" szónak kéne szerepelnie... :D Sorry...

SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."

OKS köszi.  :respect:  :up:

Téma megosztása:


  • (22 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó