HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#241 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:39

Idézet: Tibisz - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:37

Most konzultál a Honda fejlesztési osztályával, és jövőhéten jön a meglepi nekünk! :D

Kétliteres dízelmotor, ami 450Nm-t ad le 1300-7200-as fordulatig? :D :pokeas:

#242 Felhasználó inaktív   Targa 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.945
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:40

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:26

Végáttétel nélkül ezek csak számok a levegőben.

Tessék, ezek alapján szerintem mindent ki tudsz számolni, ha nagyon akarsz. :)

Engine Type - 90 deg pushrod aluminum V8, steel cyl liners
Displacement - 4200cc (LWB)
Bore/Stroke (inches) - 3.70/3.30 (LWB)
Compression Ratio - 8.95:1 LWB
Power (hp @ rpm) - 200@4850 LWB
Torque (lb-ft @ rpm) - 251 @3250 LWB
Engine Management - Lucas multiport fuel injection


Drivetrain Data

Transmission - ZF 4HP22 4 speed auto w/torque convertor lockup in 4th gear
Torque Conv Lockup - 52 mph (1988-95)
Transmission Ratios - 2.48, 1.48, 1.00, 0.73:1. Reverse: 2.09:1
Transfer box - 1989-95: Borg Warner chain-driven, w/viscous locking differential
Transfer box ratios - 1989-95: 1.206:1 (hi), 3.244:1 (lo)
Differentials - 3.54:1 ratio spiral bevel diffs.
4WD type - Permanent 4WD
Axles - Solid axles, fully floating hubs with both differentials in line on one side 10-spline axles to mid-1993
Wheels - 16x7 inch alloy
Tires - 205/R16 or 205/80R16
Brakes - Discs (front ventilated from 1991); 4 channel ABS from 1990

#243 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:41

Idézet

Nem jöhetnek, azokat is belevettem a kivételekbe


Idézet

Most vadul keresi GI a megfelelő benzines motort, aminek 2500-8000-ig szinte teljesen egyenes a nyomatékgörbéje


Nem hát ott vannak a BMW, Merci és Audi FSI motorjai mind többet pörögnek, mint 5500 és húznak 2500-tól.
Nemde?

Ha jó példát akarsz, akkor ott a McLaren F1 LM, 8500-nál szabályoz le.

Idézet

és nincs benne turbó!


Lehet benne az is. :)
Miért ne lenne benne feltöltő?
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#244 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:42

Idézet: Targa - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:40

Tessék, ezek alapján szerintem mindent ki tudsz számolni, ha nagyon akarsz. :)

Isten ments, hoztam már egy példát a dolgokra. :)

Csak erre kérdeztem rá:

Idézet

Transfer box ratios - 1989-95: 1.206:1 (hi), 3.244:1 (lo)


#245 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:43

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:41

Nem hát ott vannak a BMW, Merci és Audi FSI motorjai mind többet pörögnek, mint 5500 és húznak 2500-tól.
Nemde?

Ha jó példát akarsz, akkor ott a McLaren F1 LM, 8500-nál szabályoz le.

Aham, hasonlítsuk mindezt egy Peugeot 307-hez. Hát nem.

Viccesek ezek a példák, te. :)

#246 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:45

Idézet

Kétliteres dízelmotor, ami 450Nm-t ad le 1300-7200-as fordulatig?


Ott a McLaren Honda 1.5 T
Igaz üzemanyaga nem nevezhető benzinnek, de..

... akit érdekel a szabadalom van egy link:

http://www.tar.hu/hw...%201.5L%20T.exe

nézzétek meg, érdemes.

Egyébként mia gond Tibisz?
A használható fordulatszámtartomány igaz lehet, hogy van akkora, de kisebb, és nehezebben kezelhető értékekkel rendelkezik. Sőt ezen terület még kisebb is.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#247 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:45

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:41



Nem hát ott vannak a BMW, Merci és Audi FSI motorjai mind többet pörögnek, mint 5500 és húznak 2500-tól.
Nemde?

Ha jó példát akarsz, akkor ott a McLaren F1 LM, 8500-nál szabályoz le.



Lehet benne az is. :)
Miért ne lenne benne feltöltő?

Azért nem lehet benne turbó, mert nem gyártanak olyan autókat MÉG ami elérhető áron benzines és turbós is!
Ahogy látom most se egy kategóriánál vagyunk, hisz ezek a benzines autók amiket írsz, nem éppen egy átlagos ember pénztárcájához illő autók, nem is beszélve a McLaren F1-ről! ;)

#248 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:47

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:45

Ott a McLaren Honda 1.5 T
Igaz üzemanyaga nem nevezhető benzinnek, de..

... akit érdekel a szabadalom van egy link:

http://www.tar.hu/hw...%201.5L%20T.exe

nézzétek meg, érdemes.

Egyébként mia gond Tibisz?
A használható fordulatszámtartomány igaz lehet, hogy van akkora, de kisebb, és nehezebben kezelhető értékekkel rendelkezik. Sőt ezen terület még kisebb is.

A gond azzal van, hogy egy 2.0 HDi 307-hez viszonygatsz egy McLaren F1-et, és a BMW vagy éppen a merci motorjait! :)

#249 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:50

Idézet

Hengerek/szelepek 6/24
Lökettérfogat (ccm) 2171
Löket/furat (mm) 72,0/80,0
Max. teljesítmény kW/LE/fordulatszám 125/170/6100
Max. nyomaték (Nm)/fordulatszám 210/3750
Gyorsulás 80-120 km/h (mp.) 8,7

Ez a te szempontodból legkedvezőbb 3-as BMW. Kötve hiszem, hogy ez 2500-tól 6500-ig úgy él (2,6szoros), mint a 320d (-200ccm!) 1800-4200ig (2,33szoros különbség). Ráadásul csak 25kg-mal nehezebb :) . (Tudom, hat henger, ÉS?)

Idézet

Hengerek/szelepek 4/16
Lökettérfogat (ccm) 1995
Löket/furat (mm) 90,0/84,0
Max. teljesítmény kW/LE/fordulatszám 110/150/4000
Max. nyomaték (Nm)/fordulatszám 330/2000
Gyorsulás 80-120 km/h (mp.) 7,2

Szerkesztette: Carmaged 2004. 11. 07. 22:52 -kor


#250 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:52

Idézet

Viccesek ezek a példák, te.


viccnek is szántam. ha nem vennéd észre.
Bár ott volt nektek is a 10 hengeres dízel (phaeton.. szóval)

De van komoly is.

Nem hát ott vannak a BMW, Merci és Audi FSI motorjai mind többet pörögnek, mint 5500 és húznak 2500-tól.

6000-ig azért mindet ki lehet pörgetni simán.

Idézet

Azért nem lehet benne turbó, mert nem gyártanak olyan autókat MÉG ami elérhető áron benzines és turbós is!


Ok, ott a 1.6-os 115Le-s FSI

6000-nél teljesítmény. Tehát 6500-ig pörög, az tuti.

Idézet

A gond azzal van, hogy egy 2.0 HDi 307-hez viszonygatsz egy McLaren F1-et, és a BMW vagy éppen a merci motorjait!


Egy 90akárhányas 1.6-os Escort blokkjához meg ne hasonlítsad az 5000-es V10-es Phaeton blokkot.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#251 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:55

Idézet

Ez a te szempontodból legkedvezőbb 3-as BMW. Kötve hiszem, hogy ez 2500-tól 6500-ig úgy él (2,6szoros), mint a 320d (-200ccm!) 1800-4200ig (2,33szoros különbség). Ráadásul csak 25kg-mal nehezebb  . (Tudom, hat henger, ÉS?)


De azt már régen letárgyaltk, hogy mindezek mellett a benzines 2 fokozattal visszábrakhatod. A dízelt jobb esetben csak 1-el.
Figy, ez rossz példa.
Mert pont azon tartományban üzemeltetik, amiben a dízel a jobb. De NEM szükséges így. Lehetne úgy is, hogy mindkét motor elemében van (tehát benzines pörögjön)
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#252 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:55

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:52

viccnek is szántam. ha nem vennéd észre.
Bár ott volt nektek is a 10 hengeres dízel (phaeton.. szóval)

De van komoly is.

Nem hát ott vannak a BMW, Merci és Audi FSI motorjai mind többet pörögnek, mint 5500 és húznak 2500-tól.

6000-ig azért mindet ki lehet pörgetni simán.



Ok, ott a 1.6-os 115Le-s FSI

6000-nél teljesítmény. Tehát 6500-ig pörög, az tuti.



Egy 90akárhányas 1.6-os Escort blokkjához meg ne hasonlítsad az 5000-es V10-es Phaeton blokkot.

"Egy 90akárhányas 1.6-os Escort blokkjához meg ne hasonlítsad az 5000-es V10-es Phaeton blokkot."

Idézd légyszi, hogy ezt mikor tettem? :)

#253 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:56

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:52

Ok, ott a 1.6-os 115Le-s FSI

6000-nél teljesítmény. Tehát 6500-ig pörög, az tuti.

Ja. Minek? Eggyel feljebb váltva már jobban húz. Vagy csak örülünk, hogy látunk végre egy mutatót a piros tartományban? Nem látom az értelmét a teljesítménymaximum fölé pörgetni, sőt igazán még addig sem. Esetleg, ha nagyon soká jön meg a nyomaték. De akkor is szanaszét gyilkolod vele.

#254 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:57

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:55

De azt már régen letárgyaltk, hogy mindezek mellett a benzines 2 fokozattal visszábrakhatod. A dízelt jobb esetben csak 1-el.
Figy, ez rossz példa.
Mert pont azon tartományban üzemeltetik, amiben a dízel a jobb. De NEM szükséges így. Lehetne úgy is, hogy mindkét motor elemében van (tehát benzines pörögjön)

Lehetne úgy is, hogy mind a kettő elemében van, csak tudod, hogy mi az igazság: ez az életszerűbb, hisz egy benzinessel sem úgy járkálsz, hogy mindig 3e környékén tartod a forduklatszámot, hisz azzal a gatyád is rámenne. ;)

#255 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 22:58

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 22:55

De azt már régen letárgyaltk, hogy mindezek mellett a benzines 2 fokozattal visszábrakhatod. A dízelt jobb esetben csak 1-el.
Figy, ez rossz példa.
Mert pont azon tartományban üzemeltetik, amiben a dízel a jobb. De NEM szükséges így. Lehetne úgy is, hogy mindkét motor elemében van (tehát benzines pörögjön)

Hehm, nem biztos, hogy rossz a példa, mert a BMW nem fokozatot adott meg, hanem pusztán a gyorsulást. Lehet, hogy ez a max. gyorsulás. :) De megnézheted a százas sprintet is...

Igen, letárgyaltuk, hogy mi a fenének pörgetem az egekbe, ha szépen halkan is elduruzsolhat?? Én is benzinest gyűrök, mégis utálom, hogy 80-nál még kettőt gangolok vissza.

Szerkesztette: Carmaged 2004. 11. 07. 23:17 -kor


#256 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 23:17

Idézet

hogy mindig 3e környékén tartod a forduklatszámot, hisz azzal a gatyád is rámenne.


Nem megy rá a gatyám. :)

Idézet

Én is benzinest gyűrök, mégis utálom, hogy 80-nál még kettőt gangolok vissza


Én meg imádom.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#257 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 23:18

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 23:17

Én meg imádom.

Végre kimondtad. Köszönöm. Tehát nem a dízel a sz@r, hanem nem illik a stílusodhoz.

Mondok valamit: szar a benzines, mert pörgetni kell. Fújj, de utálom, jajj meg nyííí.

:)

#258 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 23:25

Idézet: Tibisz - Dátum: 2004. nov. 7., vasárnap - 23:57

Lehetne úgy is, hogy mind a kettő elemében van, csak tudod, hogy mi az igazság: ez az életszerűbb, hisz egy benzinessel sem úgy járkálsz, hogy mindig 3e környékén tartod a forduklatszámot, hisz azzal a gatyád is rámenne. ;)

Jézusom, elég érdekes vezetési stílusod lehet :think:  Miért kéne állandóan pörgetni a motort? Ha előzök visszakapcsolok arra a pár másodpercre, aztán mehet az 5. fokozot. Ez ilyen egyszerű.  ;)
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#259 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 23:25

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 8., hétfő - 0:18

Végre kimondtad. Köszönöm. Tehát nem a dízel a sz@r, hanem nem illik a stílusodhoz.

Mondok valamit: szar a benzines, mert pörgetni kell. Fújj, de utálom, jajj meg nyííí.

:)

Hát igen, kinek a pap kinek a paplan :D
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#260 Felhasználó inaktív   Laa-Yosh 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.770
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 07. 23:33

Idézet: leslie - Dátum: 2004. nov. 6., szombat - 19:34

Szerintem meg a dizel motoros kocsi annyival dragabb, -1 milla legalabb - hogy istentelen sok ido, mig behozza azt a penzt az uzemanyag...

Pl. Mazda6-ból nagyítóval kell keresni itthon a benzinest, ráadásul a dízel tulajok meg annyira elégedettek a kocsival, hogy használtan szinte képtelenség ilyet találni (egyelőre).

Az árkülönbséghez egyébként valamelyest a súlyadó többlet is hozzácsapható, mert a nagyobb motor meg a turbó és egyebek miatt 100-200 kilóval is nehezebb egy dízeles autó. Na de ez alig pár ezer forint évente; és a dízel nálunk hagyományosan jobban tartja az árát.
LY

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó