HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#361 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 12:46

Egyébént holnaptól 6 Ft-al csökken a gázolaj ára.

Ford Fiesta VAN Tdci: nézzétek az árakat. 1,3 benzin 1.849+áfa, dízel 2.199+áfa.  Tehát a különbség nem sok.

És ez a dízeltechnika nagy előnye, ebben az idézetben a totalcarról:

"A gyári gyorsulási adat kézi váltóval 15 másodperc, ami az 1,3-as 18,9 másodperces értékéhez képest már szinte ülésbe préselő száguldásnak hat. Ha pedig egyik pillanatról a másikra 50-ről 100 km/h-ra szeretnénk gyorsítani, a gázolajos haszon-Fiesta több mint 8 másodperccel veri benzines kihívóját. Üresen. Terhelten a másfélszeres nyomatéknak köszönhetően ennél is nagyobb különbség tapasztalható. " Megjegyzem: emelkedőt nem is említettünk...

Szerkesztette: Kory 2004. 11. 09. 12:51 -kor


#362 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 12:48

Tökre szubjektív, ki mit szeret, és azért valljuk be az emberek döntő többsége nem közlekedik leszabályozásig kiforgatott motorral az utakon.

Tegyünk még egy érdekes dolgot a képletbe, a tömeget. Gondolkodjatok el egy 100 lovas motorban  meg egy 1,5 tonnás kasztniban mint például a vectra B kombi. Az ugye 1,6 16v meg 2,0 DTI 16v.  (+klíma + szervó)

#363 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 12:54

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 9., kedd - 12:48

Tökre szubjektív, ki mit szeret, és azért valljuk be az emberek döntő többsége nem közlekedik leszabályozásig kiforgatott motorral az utakon.

Kivételek ugye mindig vannak, de én nem akarok ujjal mutogatni >>> :D

Idézet

Tegyünk még egy érdekes dolgot a képletbe, a tömeget. Gondolkodjatok el egy 100 lovas motorban  meg egy 1,5 tonnás kasztniban mint például a vectra B kombi. Az ugye 1,6 16v meg 2,0 DTI 16v.  (+klíma + szervó)


Az alapeset, hogy egy ekkora autóba az 1,6 100LE már "kicsit" alulmotorizáltnak hat, míg a 100LE dízel pont a nyomaték miatt egészen tűrhető. Sajnos Opelék a dízel árszabásait nem Magyarországra tervezték, ezért is nincs túl sok DTI (ami egyébként nem Common-Rail, és ma már igencsak elavultnak számít dízel fronton)

#364 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 12:59

Az üzemanyagárhoz meg annyit, hogy én kb 200 forintért veszem a gázolaj literjét és kútról. :) Kéz alatt lehet kapni 170-ért. Meggondolandó a mai magyar üzemanyagárak mellett...

Szerkesztette: RiCS 2004. 11. 09. 13:03 -kor


#365 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:03

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 9., kedd - 12:59

Az üzemanyagárhoz meg annyit, hogy én kb 200 forintért veszem a gázolaj literjét és kútról. :) Kéz alatt lehet kapni 170-ért. Meggondolandó a mai magyar üzemanyagárak mellett...

Naja, így is lehet :)

#366 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:06

Meghát ugye elgurulok közel  1000 km-t egy tankból. :)

#367 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:06

Csak nem ez az általános eset.

Így viszont nincsen gyógyír a dízelfüggőségre. :)

#368 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:10

Azért hozok extrém példákat, mert nem mindenkinek adatik meg , hogy állatkodjon.
Van egy ford/suzuki & szalon/szerviz cimbim, amikor seggfej ügyfelek nem fizetik a részletet,
leadják a kocsikat és mindenféle okokra hivatkoznak, én meg elviszem őket pár napra,  tízből egyszer jelentkezik a hiba persze, aztán akkor lehet "tesztelgetni". Ezt a végfordulaton való ledurrantást
pont egy öreg tata reklamálta meg, hogy nem megy a kocsi csak 5500-ig és leszabályoz..????
Aztán kivették a szőnyeget a pedálok alól és láss csodát...HUSS :D

Persze :omg:
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#369 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:13

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 9., kedd - 13:59

Az üzemanyagárhoz meg annyit, hogy én kb 200 forintért veszem a gázolaj literjét és kútról. :) Kéz alatt lehet kapni 170-ért. Meggondolandó a mai magyar üzemanyagárak mellett...

Én horvátországban 150ért hto...mégis ha sietek nem a diesellel megyek mert a fóka gyorsabb az 1.7 unonál, de nem is volt pénzem V6 dieselre mert akkor azzal tenném ;)
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#370 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:20

Azért egy ledurrant kőkorszaki 1,7d Unó és egy hengerenkénti befecskendezős duratec fóka közül asszem én is az utóbbit választanám.  ;)

#371 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:23

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 9., kedd - 13:20

Azért egy ledurrant kőkorszaki 1,7d Unó és egy hengerenkénti befecskendezős duratec fóka közül asszem én is az utóbbit választanám.  ;)

Nana, nem szidni a dízel Unokat :) Városba én is olyat használok, általában. Egyébént igazad van, nem összehasonlítási alap.

Azért egy ezerkettes, ezerhármas Józsibácsi Ladát bőven überel. Ha nem is 0-100-ra (bár még lehet úgy is), de jöjjön csak egy 1%-os emelkedő :)

Szerkesztette: Kory 2004. 11. 09. 13:23 -kor


#372 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:24

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 9., kedd - 14:20

Azért egy ledurrant kőkorszaki 1,7d Unó és egy hengerenkénti befecskendezős duratec fóka közül asszem én is az utóbbit választanám.  ;)

Nem erről van szó. ;) 

Van több autó, minden célra a megfelelő. Azt mondtam, hogy az 1.6 zetec fóka helyett vettem volna V6 dieselt csak nem volt rá keret ;)
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#373 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:28

Nekem is max egy 2.0 DTI vectrára futja majd...

#374 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 13:35

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 9., kedd - 14:20

Azért egy ledurrant kőkorszaki 1,7d Unó és egy hengerenkénti befecskendezős duratec fóka közül asszem én is az utóbbit választanám.  ;)

Amit ledurrant kőkorszakinak hívsz, azt én egyszerű megbízhatónak és beváltnak. A világ legegyszerűbb adagolója és tápszivattyú nélküli rendszere. Egy elektromos relével az adagoló elején.
Semmi extra, falura parasztnak haladni :D
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#375 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 14:03

Idézet: tolvaly - Dátum: 2004. nov. 9., kedd - 13:35

Amit ledurrant kőkorszakinak hívsz, azt én egyszerű megbízhatónak és beváltnak. A világ legegyszerűbb adagolója és tápszivattyú nélküli rendszere. Egy elektromos relével az adagoló elején.
Semmi extra, falura parasztnak haladni :D

Valóban, kb. 2 hete a füstcsavar (mennyiségcsavar) mellett  elkezdett könnyezni a gázolaj, nosza el ismerős autószerelőhöz, egy másik hasonló Bosch-rendszerű adagolóból füstcsavar ki, kis tömítőgyűrű le, aztán be az enyémbe. Tökéletes, még kicsit lehet játszani is a füstcsavar állásával :). 500 ft volt a javítás :)

#376 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 15:10

Speciel én egy full felújított 1,6D Fiestával járkálok városban, egészen pontosan 4,5 literből! Eddigi országúti csúcsom 3,5 liter volt, szigorúan 90-100 km/h, 2 személy+20 kg csomag. Lassan megint kezdik elérni ezeket az értékeket, természetesen már jobb menettulajdonsági adatokkal! ;)

#377 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 17:24

Igazatok van. Én is majdnem vettem még egy szervizkönyves teher 1,9d teher berlingót 55k km-el. Még évekig elment volna gond és probléma nélkül, ára meg pofátlanul olcsó volt.  De ugye abba nem fér bele a család meg a babakocsi. :)

#378 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 09. 19:47

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 9., kedd - 17:24

Igazatok van. Én is majdnem vettem még egy szervizkönyves teher 1,9d teher berlingót 55k km-el. Még évekig elment volna gond és probléma nélkül, ára meg pofátlanul olcsó volt.  De ugye abba nem fér bele a család meg a babakocsi. :)

7 évig használtunk egy ilyen Berlingót, szerintem az egyik legjobban sikerült szívódízel motor van benne! 6 liter volt városban a fogyasztása, ami egy 1,2t-s autótól nagyon jó teljesítmény, főleg ha megemlítjük, hogy kisteher volt nekünk is.

#379 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 10. 18:25

Na mi van azzal a körforgalommal?
-------------------------------------------
Egyébként van egy céges autónk, amit csak városban használunk, történetesen Golf III, 1.4 hagyományos, talán 60LE.

Elvittem ma egy kis 20-30 km-es túrára a város körül (korábban Székesfehérvár-Zalaegerszeg túrákra használtam, csak hogy szokja a feelinget :)  Bepróbáltam jónéhány körforgalmat (volt amiben mentem kört, aztán ugyanott ki belőle :) , csak hogy érezzem mit bír egy ilyen kocsi. Ahhoz képest hogy 96 ezer km van benne, egészen egyben van (9 éves). Még mindig feszes a futóműve, bár az ülés kritikán aluli, kényelmetlen. A motort agyon pörgetve már-már dinamikusan lehet vele haladni , egy-egy jól irányzott körforgalomban 2-esben 50-nél szépen kipörög kigyorsításkor az ívkülső kerék (persze durván ráhúzva a kormányt). Így tulajdonképpen a motor is "rendben lévőnek" találtatott. :)  Persze ehhez hozzátartozik, hogy nem túl nehéz a karosszéria (csak ne üljön bele még 2-3 ember mert akkor már gázos). Szóval a Golf III futóműve mondhatjuk jóra sikerült. Arra jó volt az egész, hogy kicsit "kiégessem" a kipuffot.

#380 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 10. 19:58

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 10., szerda - 18:25

egy-egy jól irányzott körforgalomban 2-esben 50-nél szépen kipörög kigyorsításkor az ívkülső kerék (persze durván ráhúzva a kormányt)

Biztos, hogy nem az ívbelső? Arra szokták a fölös kraftot ledifferálni. Meg ha a külső elpörög, az bizony győzelmi zászló-effekt.

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó