Idézet
Ez a gondolatmenet ott bukik el, hogy manapság a legtöbb márkához kapsz kamatmentes, vagy legalábbis nagyon alacsony, 2-4% THM-ű hitelt, a használt autóhoz viszont nem. Nagyon kemény kamatokat számítanak a használt autóknál, és akkor többet fizetsz, mintha újat vennél.
Ez igaz.. És jogos is.
Megvan mindenkinek az igénye.
Pl ismerős is vett kocsit, neki a lényeg az volt, hogy új legyen. Valahol megértem.
De én inkább egy régebbi használt autó mellett döntenék, ami méretre is korrekt, nem pedig ilyen fiátcsitvecsentó akármik mellett. Ami lehet hogy új, de ne már.
Persze valaki f*sznak tarthat, de az nem az én izlésem. És mégha kamatokkal együtt valamivel többet is fizetek egy AUTÓT kapok, nem pedig egy konzervdobozt a pénzemért.
Amúgy sem nagyon gyártottak emberi árban korrekt kinézetű autót 95 után.
Persze azt sem mondom, hogy meg kell venni a Camarrot vagy Impalát, mert nagy és az asszony sem fullad le vele bizonyára, mert minden fokozatban nyikkan a kerék, de szerintem nagyon korrekt kocsikat lehet venni már 1 milla fölött.
Pl ott van a Ford Escort. Lehet fogyasztásuk nem a legjobb, másfélszerese a konzervdobozokénak, de másfélböl már egész jót lehet venni. És mind méretre, külsőre ezerszer többre tartom. Mondjuk ez csak saját véleményem.
Igaz nincsen benne ESP, meg műhódas navigáció, de minden más emberi dolog lehet benne.
Gond mondjuk több van vele, mint egy vadi új, fiat Pandánál vagy egy Matiznál. De ez autó, azok meg nem azok. Nekem összeszerelés minőségre már megfelel ez is.
A márkától is nagyon függ. Mert szerintem egy Golf és egy Astra között belsőtéri szerelés minőség között jópár év előnnyel végezne a golf. Meg amúgy is, egy Astranak suzukis benyomható ajtaja van. Na mindegy. De egy ócsó escortnak nem.
Végül is ti tudjátok. Én új autót ha vennék, akkor az legalább egy Passat kaliberű lenne, egy Audiról nem is beszélve. Ha arra nincsen kp, akkor marad a használt.
Idézet
Nem is mondtam az ellenkezőjét. Így van.
(csak azért írom, nem értem miért engem idéztél)
Bocsi, csak valahonnan jött az az érzés, hogy egyesek szerint egy 16 szelepes 100Le-s 1.4-es csoda képes felvenni a versenyt egy régebbi korrekt 8 szelepes 1.6-os motorral.
Idézet
Egy pár új hátsó lengéscsillapító csodákra képes ám. Csere előtt tényleg nem volt olyan nyugodt, de utána a hepehupás utakon a mozgolódás nélküli kanyarsebesség 25-30 km/h-val nőtt (persze a nagyobb sebességtartományban)! Amelyik kanyarban ficergett már 90-nél is, abban most 110-nél sem (többet nem próbáltam ).
Ez igaz... Nagyon igaz.... Főleg a magyar utakon.. Jó lengéscsillapítóval simán átmész nagy sebességgel ott, rezzenéstelen arcal, ahol korábban a rossz lengéscsillapítóiddal életed legnagyobb bravúrjára volt szükséged a túléléshez.
(pl győri szinház fele van egy kanyar, macskaköves, szokásos tempó este, rossz lengéscsillapítók, ráérek a macskakóre, nyikorog az összes kerék a fékezéstöl, driftelek az út széle fele, alig bírom megfogni. Jó lengéscsillapítóval tökéletesen, zaj és csúszás nélkül teljesítem.
Ráadásul az a szar, ha kivan a lengéscsillapító, akkor fékezésnél valamelyik irányba tuti elhúz, meg ha álltalában csúszásközelbe kerül a kerék)
Egyébként lehet a srác olyan igénybevételnek tette ki az Escortot, hogy a kaszni merevsége miatt panaszkodott a pattogásra. Ami nehezen is, de előfordulhat.

De hát mindenkinek megvan a saját tempója.
Off téma:
Látta valaki azt az audis reklámot, amikor az amcsi kocsival odaáll mellé és az álló kocsit legyorsulja. Milyen típusú az az amcsi kocsi?

Egyébként bravó az audi reklámosztályának, mert király a reklám.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector