HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#61 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 14:44

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 12:38

Az Impreza összkerekes, alapbók mások a tulajdonságai. Kár máshoz hasonlítani.

Kár volt a Golf 1.4 menettulajdonságait a Honda 1.6-éhez hasonlítani.

Miért nem a biztonságra, meg a 25 légzsákra veri magát? :)
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#62 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 14:49

Csak nem a 8 szelepes őskövület? :)

#63 Felhasználó inaktív   Satriani 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 14:53

Idézet: Arp - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 14:49

Csak nem a 8 szelepes őskövület? :)

Biztosan az :) Nagyon dinamikusan mozgathatja az az életerős motor azt a pihekönnyű kasztnit :omg:

#64 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 14:55

Idézet: Arp - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 13:49

Csak nem a 8 szelepes őskövület? :)

Nem egészen. 16 szelepes Programozható injektoros kövület... 125 le(vót valamikor)/880kg
Direktszűrő, Proex kipufogórendszer.
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#65 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 14:56

Idézet: Satriani - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 14:53

Biztosan az :) Nagyon dinamikusan mozgathatja az az életerős motor azt a pihekönnyű kasztnit :omg:

A Golfról beszéltek? Mert mintha 5-ös golfot említett volna, az pedig 16v, bár az is csak 75LE  :D

Szerintem egy padlógázas körforgalomban az ég világon nem fog történni semmi a Golffal, mivel még ahhoz is gyenge és nehéz hogy gyorsuljon benne jelentősen, kanyarban.

Egyébként a 3-as golf 60 LE 1.4-ese jobban megy érzésre mint az új.

#66 Felhasználó inaktív   FCs 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.729
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 14:58

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 14:38

Az Impreza összkerekes, alapbók mások a tulajdonságai. Kár máshoz hasonlítani. Egyébként megnézném, mit tud egy S60 AWD vagy BMW 330xi ellen. Persze nem a WRX STi-ről beszélek, csak egy mezei Imprezáról. :)

ezek ellen inkább a legacy való, de abban sincsen elektronika..:)

#67 Felhasználó inaktív   Warner 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 108
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 15:12

Most lehet hogy butaság, de nem lenne jobb egy szlalom verseny a körforgalom helyett?
:think:

Hogy tervezitek a "tesztet"?

#68 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 15:17

Idézet: Warner - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 14:12

Most lehet hogy butaság, de nem lenne jobb egy szlalom verseny a körforgalom helyett?
:think:

Hogy tervezitek a "tesztet"?

Annyira nem komoly a dolog. Úgy tervezem, hogy egyszer kimegyünk meló után a körforgalomba, azt megyünk pár kört. Nem rendezünk bajnokságot emiatt.
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#69 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 16:53

Idézet: Warner - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 15:12

Most lehet hogy butaság, de nem lenne jobb egy szlalom verseny a körforgalom helyett?
:think:

Nem butaság, de ott az elektronika már sokat számít, a hondásnak nagyon kell tudni vezetni.

#70 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 21:39

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 4., csütörtök - 13:56

A Golfról beszéltek? Mert mintha 5-ös golfot említett volna, az pedig 16v, bár az is csak 75LE  :D

Szerintem egy padlógázas körforgalomban az ég világon nem fog történni semmi a Golffal, mivel még ahhoz is gyenge és nehéz hogy gyorsuljon benne jelentősen, kanyarban.

Egyébként a 3-as golf 60 LE 1.4-ese jobban megy érzésre mint az új.

Nem, van az 5-ösből 8 szelepes. Szerintem az 1.4-es lehet az. Még tesztet is láttam ról a a tv-ben, asszem totalcar volt.

#71 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 21:44

Most keresem ezerrel csak nem találom, de esküszöm 8 szelepes volt a golf, a műsorvezető közölte hogy ezt nem is részletezi mert csak fölidegesíti magát. Asszem mazda3-mal volt összehasonlítva.

#72 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 21:56

Tényleg csak 16 szelepest látok mindenhol. Hülyeséget mondtak volna a tesztben? De gáz...

#73 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 23:38

Idézet

A Golfról beszéltek? Mert mintha 5-ös golfot említett volna, az pedig 16v, bár az is csak 75LE


Az szerintem egy 1.4-es motornál k*rvára mindegy, hogy 75 vagy 100Le...
Mert mindkettő FOSGYENGE! És pont.

Azt meg ne állítsa valaki, hogy az 1.4 jól megy neki, mert akkor még nem ült jó kocsiban.

Van egy jó magas fordulaton egy kisebb nyomatékcsúcsa a motornak, máris jön egy ponton a szép teljesítmény. Olyan, mint a NW celeron 2.4Ghz... Szép nagy szám, de szart sem ér, mert fosgyenge, jön egy terhelés és összezuhan.
Már egy kövület 1.6-os motor is nagy előrelépés.

Idézet

Annyira nem komoly a dolog. Úgy tervezem, hogy egyszer kimegyünk meló után a körforgalomba, azt megyünk pár kört. Nem rendezünk bajnokságot emiatt.


Csináljátok, annak ellenére, hogy Golf 2-es tulaj vagyok. Nekem mindegy a végeredmény. Az 1.4-es kávédarálót amúgy is könnyű lesz elkalapálni egyenesen. Körforgalmat meg majd meglátjuk.

Elektronika köznapi használatban szerintem jó dolog. Versenyzésen is használják. Simán.
Lásd F1, vagy pl valaki által említett ferrári nevezetű sportautónak hívott valamiben is sok-sok elektronika van.
Az már más tészta, hogy egy utcai golfban a veszély határa már jóval korábban fennáll, mint egy M5-ös BMW-nél. Na jó szarul fogalmaztam. De szóval egy M5-ös elektronikája nem fogja vissza oly korán a kocsit, mint egy Golfé. Nagyob biztonsági szorzó van a golfén, az tuti.

Ha jó elektronika nélküli kocsit akartok, akkor ott a McLaren F1 LM 680 paripával, meg első próbálkozással történő LeMans 24h győzelemmel. Persze az ár már más kérdés. :D

Idézet

de esküszöm 8 szelepes volt a golf


Nekem is az van. 1.6-os és 92-es. :)

Szerezni kellene egy G60 vagy G80-as VW Golf 2-őt, aztán ihajj. :) Összkerékkel természetesen.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#74 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 23:40

Idézet

Nem egészen. 16 szelepes Programozható injektoros kövület... 125 le(vót valamikor)/880kg
Direktszűrő, Proex kipufogórendszer.


Egyébként ha jól csúszik a kocsid, pont kereszbe, nem tör ki a fara, sem az orra, akkor jó esélyed van.
Bár hülyeség, mert a szélesebb gumikkal már amúgy is nyertél. És a kisebb tömeggel is.
Értelmetlen.
VG Golf 2 kell, g60 összkerék nélkül kb súlyban is annyi. De elég egy sima GTI is.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#75 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 04. 23:51

Hát, nekem volt dolgom 97'-es Civic-el és ami a kanyarstabilitást illeti, háááááát őőő nemvoltam tőle elragadtatva (az igazsághoz hozzátartozik, hogy sedan volt, ami nagyon sokat ront a helyzeten), a 4-es Golf (ABS semmi extra elektronika) kanyarstabilitása lényegesen komolyabb volt, mint a Civic-é. Persze könnyen lehet, hogy mondjuk egy 3 ajtós Civic esetén már fordul a kocka, de ahhoz sajnos eleddig nemvolt szerencsém.
Az 1.4-es motor is jól tud menni (értsd dinamikusan, gyorsan, nem versenykörülmények között), ha jól szórod a váltót, de nemveszi föl a versenyt persze akár egy 1.6-os  motorral (azonos műszaki szinten, értsd pl. mindkettő 16 szelepes), mégha névleges teljesítményben nagyobb is, egész egyszerűen elfogy az ereje akár emelkedőn akár terhelve, vagy nagyobb sebeségnél. Egész egyszerűen hiányzik a nyomaték.
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#76 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 00:01

Valaki  már említette (sory, de már nem emléxem és fáradt vagyok visszakeresni :(  ), hogy az Escort stabil autó. Ezt csak megerősíteni tudom, sőt egész egyszerűen elképesztő (a sima 5 ajtósra gondolok) dolgokra képes, az ember nemis nézné ki egy alapvetően családi autóból. Még a legdurvább dolgokra is jóindulatúan reágál (éles kanyarban erősen befékezel) és teligázzal pedig hihetetlen kanyarsebeségekre képes. Egy nagy hátránya van (ez főleg ugye kishazánkban fontos), hogy az úthibákat nagyon rosszul tűri, könnyedén elpattog ilyenkor.
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#77 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 00:17

Idézet

Hát, nekem volt dolgom 97'-es Civic-el és ami a kanyarstabilitást illeti, háááááát őőő nemvoltam tőle elragadtatva (az igazsághoz hozzátartozik, hogy sedan volt, ami nagyon sokat ront a helyzeten), a 4-es Golf (ABS semmi extra elektronika) kanyarstabilitása lényegesen komolyabb volt, mint a Civic-é. Persze könnyen lehet, hogy mondjuk egy 3 ajtós Civic esetén már fordul a kocka, de ahhoz sajnos eleddig nemvolt szerencsém.


Figy, mindenki a sajátját dicséri. Golfból is van ám 3 ajtós.

Idézet

Az 1.4-es motor is jól tud menni (értsd dinamikusan, gyorsan, nem versenykörülmények között), ha jól szórod a váltót, de nemveszi föl a versenyt persze akár egy 1.6-os  motorral (azonos műszaki szinten, értsd pl. mindkettő 16 szelepes), mégha névleges teljesítményben nagyobb is, egész egyszerűen elfogy az ereje akár emelkedőn akár terhelve, vagy nagyobb sebeségnél. Egész egyszerűen hiányzik a nyomaték.


Hát alacsony fordulaton, ahol még a 16 szelep előnye nem érvényesül igazán a jó öreg 1.6-os 8 szelepes ellen ... Pontosan, ahogy írod, hiányzik a kraft.
Álltalában nagyobb áttételek vannak a kisebb motorok mellett és tény, hogy pörgetni kell őket.
A nagyobb teljesítmény talán a végsebességnél számíthat. Ennek ellenére tartom magam ahhoz, hogy nem cserélné le a jó öreg 8 szelepes 1.6-os motort a kocsiban egy csilli 16 valve 1.4-re.
Elképzelhető, hogy az 1.4-es csillivilli nyomatéka eléri , de inkább megközelíti magasabb fordulatoknál az 1.6 8 szelep nyomatékát.. De ha még az uccsó 500-1000-es tartományban le is hagyná, nagy megteszi ezt, az már a korábbi 5000-es fordulatszámtartományt nem kompenzálja ki.
Az meg, hogy jó váltásokkal, dinamikusan pörgetve te egy 500-1000 körüli fordulatszámtartományban működteted az 1.4-es csodamasinát, hát reménytelen.

Nem beszélve arról, hogy átlag 1 tonnás kocsik mellett nagyon sokszor többet fogyaszt egy 1.4-es autó, mint egy 1.6-os. Főként a nyomatékszegénység miatt és hogy pörgetni kell a haladáshoz.

Szóval hiába van egy szép számadatod, egyetlen fordszámponton és erre megvan a teljesítmény. Szomorú, hogy így mérik. Egész nyomatékgörbe alatti terület kell és kész.
Itt pedig a nagyobb hengerürtartalommal szemben (akár 8, akár 16, persze korszerű - értem itt a legalább normális befecskendezős motorokat) csúnyán elvérzik.

De ez már nagyon off. :)
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#78 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 00:27

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 1:17

Figy, mindenki a sajátját dicséri. Golfból is van ám 3 ajtós.



Hát alacsony fordulaton, ahol még a 16 szelep előnye nem érvényesül igazán a jó öreg 1.6-os 8 szelepes ellen ... Pontosan, ahogy írod, hiányzik a kraft.
Álltalában nagyobb áttételek vannak a kisebb motorok mellett és tény, hogy pörgetni kell őket.
A nagyobb teljesítmény talán a végsebességnél számíthat. Ennek ellenére tartom magam ahhoz, hogy nem cserélné le a jó öreg 8 szelepes 1.6-os motort a kocsiban egy csilli 16 valve 1.4-re.
Elképzelhető, hogy az 1.4-es csillivilli nyomatéka eléri , de inkább megközelíti magasabb fordulatoknál az 1.6 8 szelep nyomatékát.. De ha még az uccsó 500-1000-es tartományban le is hagyná, nagy megteszi ezt, az már a korábbi 5000-es fordulatszámtartományt nem kompenzálja ki.
Az meg, hogy jó váltásokkal, dinamikusan pörgetve te egy 500-1000 körüli fordulatszámtartományban működteted az 1.4-es csodamasinát, hát reménytelen.

Nem beszélve arról, hogy átlag 1 tonnás kocsik mellett nagyon sokszor többet fogyaszt egy 1.4-es autó, mint egy 1.6-os. Főként a nyomatékszegénység miatt és hogy pörgetni kell a haladáshoz.

Szóval hiába van egy szép számadatod, egyetlen fordszámponton és erre megvan a teljesítmény. Szomorú, hogy így mérik. Egész nyomatékgörbe alatti terület kell és kész.
Itt pedig a nagyobb hengerürtartalommal szemben (akár 8, akár 16, persze korszerű - értem itt a legalább normális befecskendezős motorokat) csúnyán elvérzik.

De ez már nagyon off. :)

Arra, hogy mindenki a sajátját dícséri, csak annyit tudok mondani, hogy jelenleg egy 94'-es 1.1-es Fiestám van :D , (igaz remélhetőleg nemsokáig, mert lecserélem egy Escort-ra) viszont a családban haverok között elég sűrűn forognak az autók és én nem szeretem egyiket se kihagyni ;)
Amit mondtál, hogy sokszor egy 1.4-es többet fogyaszt mint egy 1.6-os az tökéletesen igaz és ez az amit nagyon sokan elfelejtenek, sok hülye azért nem vesz 1.6-ost, mert az többet foggyaszt LOL. Összevissza kell pörgetni ezeket a fos 1.4-ket, hogy mennyenek, ergó fogyasztanak.
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#79 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 00:35

Idézet

Amit mondtál, hogy sokszor egy 1.4-es többet fogyaszt mint egy 1.6-os az tökéletesen igaz és ez az amit nagyon sokan elfelejtenek, sok hülye azért nem vesz 1.6-ost, mert az többet foggyaszt LOL. Összevissza kell pörgetni ezeket a fos 1.4-ket, hogy mennyenek, ergó fogyasztanak


Nálam a kötelező biztosítás és a súlyadó a csúcs.
Szóval vesz a tag 3 milláért egy kicsi autót, hogy megússza azt a negyedévi pár ezer forintot... :)
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#80 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 05. 00:43

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 5., péntek - 1:35

Nálam a kötelező biztosítás és a súlyadó a csúcs.
Szóval vesz a tag 3 milláért egy kicsi autót, hogy megússza azt a negyedévi pár ezer forintot... :)

Mééé így legalább nem 60 hanem 40 ezer az ÉVI kötelező rá L :D L Tényleg hihetetlen, hogy emberek mikre nem képesek. A kedvencem, amikor egy 4 tagú család (konkrétan ismerek ilyet, egyik haveroméknál is ez ment, mert náluk az asszony döntötte el, hogy milyen kocsi legyen, szal NO COMMENT) vesz egy új Wagon R+-t 2,5 milláért  :omg: és nemtudod neki elmagyarázni, hogy ezzel még a Balatonra se tudtok elmenni (asszem 220 lityis a csomagtartó, ízí rájder öcsém ízí rájder) vele, és hogy ebből a pénzből vesztek mittomén egy 2 éves full extrás Focus kombit (most hirtelen ez jutott az eszembe) ami még így használtan is többet fog menni, mint egy anyaggyenge Szuzuki.

Na de ezmár teljesen off, szal beis fejeztem  :D

Szerkesztette: jrpryv 2004. 11. 05. 00:44 -kor

" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó