HWSW Informatikai Kerekasztal: Vezetek nelkuli LAN II - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (123 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Vezetek nelkuli LAN II

#1091 Felhasználó inaktív   kifli 

• Újonc
  • Pipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2005. 09. 04. 12:07

Sziasztok!

Vettem 1 Gigabyte GN-BR01G routert.
Eléggé kezdő vagyok és nem tudom, be lehet-e állítani úgy, hogy lássam ha valaki más is szeretne csatlakozni a netre rajatam keresztül. (mert nem szeretném megosztani a szomszéddal)
A másik kérdésem az lenne, hogy Bitlordot használok és amióta megvan a router, kb.5-10 perc után a letöltési sebesség 250 KB/s-ról hirtelen lecsökken nullára majd max. 10-20 KB/s-al megy végig. Ha újraindítom a Bitlordot, akkor megint elkezd 250-el tölteni, de újra lecsökken. Tehát állandóan a gépnél kell ülnöm és újraindítani a progit.
Előre is köszönöm a segítséget!

Robi

#1092 Felhasználó inaktív   DreamR 

• Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2005. 09. 04. 12:54

Idézet: calibra - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 12:23

Azt mondjátok meg lécci, hogy egy bridge módú ap-nek bridge-hez kell csatlakozni???
Egy sima AP-hez nem csatlakozhat?

Hát ugye  a bridge az hidat jelent, a hídnak pedig legalább két hidfője van, tehát a "bridge" üzemmódú eszköz csak bridge-hez kapcsolódhat. Ha AP-hez akarsz kapcsolódni, tedd a másikat "client" módba.

Idézet

És egy ilyen módú (bridge) vezetékes portján hozzá lehet csatlakozni a lan-hoz?

Csak ahhoz lehet.

#1093 Felhasználó inaktív   calibra 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa

Elküldve: 2005. 09. 04. 14:13

Idézet: DreamR - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 13:54

Hát ugye  a bridge az hidat jelent, a hídnak pedig legalább két hidfője van, tehát a "bridge" üzemmódú eszköz csak bridge-hez kapcsolódhat. Ha AP-hez akarsz kapcsolódni, tedd a másikat "client" módba.