HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#651 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 26. 16:30

Kép

Igazság szerint nekem már az előd is nagyon tetszett (mondom ezt úgy h nem csípem az SW világot) de azt álmomban sem mertem volna gondolni hogy az utódnak sikerül felülmúlni az első rész remek hangulatát. Hát sikerült :)
A játékot igazából nem a bonyolultsága miatt kell szeretni, de aki egy nagyon jól összerakott akció stuffa vágyik, annk kötelező.

Ami tetszett:
- Gyönyörű grafika
- Végre korrekt portot kaptunk, emészthető vasigénnyel
- Látványos harcok és átvezetők
- A stílushoz illő zenék, profi szinkronhangok
- Jól eltalált nehézség (normalon játszottam)

Ami nem:
- Rövid
- Néha indokolatlanul swappelgetett (de nagyon ritkán, összesen kb 4x fordult elő)
- A történetre nem fordítottak nagy hangsúlyt

9.5/10

#652 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 29. 16:59

Kép

Amióta az első trailer megláttam, vártam ezt a játékot. ...és azt kell mondjam, nem csalódtam bent.
Remek, szórakoztató klasszikus oldalnézetes platformjátékot alkottak a fiúk.
A történet nem 1 nagy durr (de ide minek is) Megölik a barátnőnk, és mi egyszemélyes hadsereg formájában bosszút állunk a rosszfiúkon :)
A játékmenet mint az sejteni lehet, egyszerű mint a faék. Kill' em all. Ehhez meg is kapunk mindenféle eszközt. (kés, dupla machete, shotgun, pisztoly, gépfegyver, gránát, láncfűrész)
A grafika rajzfilmszerű, stílust nézve szépnek és hangulatosnak mondható.

..és akkor a negatívumok.
Ahogy az lenni szokott, ez is rövid lett, de nagyon. Nem tudom pontosan hány óra alatt sikerült végignyomnom, de 2x ültem le játszani vele, és azon kaptam magam hogy hopp már vége is van.
Nem tudom hogy pozitívumnak vagy negatívumnak érdemes felróni azt hogy biza elég nehéz. Az első pár pálya még gyerekjáték, aztán az első főboss után kezd igazán elvetemülté és szemétté válni a játék. (a második fögec|it, a hentest kinyírni kb 40 percembe került. :) Amíg ki nem ismeri az ember, esélye nincs ellene.)
A játéknak meglátásom szerint gamepaddel érdemes nekiállni.

Ami tetszett:
- Remek retro hangulatot árasztó, poénos játékmenet
- A stílushoz illő grafika
- Jól használható Fegyverek, kombók.

Ami nem:
- Olykor baromi szemét tud lenni :)
- Rövid

8/10

#653 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 29. 17:24

Jól haladsz te is a végigvitt címekkel.Gyorsan növekszik a listád. :D
Qwerty4

#654 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 29. 17:46

Hét iylen rövid izéket nem nehéz :D Star wars is iylen 1x leülős aztán végigvivős móka :)

#655 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 29. 23:35

Fallout - New Vegas

Meg kell mondjam már régóta nem volt olyan játék ami ennyire le tudott kötni mint ez, és biztos vagyok benne, hogy nem csak azért mert nem voltak különösebb elvárásaim vele szemben fallout 3 alapján.

Nem húzom az időt, kimondom: nekem eddig ez az év játéka eddig, és jó eséllyel az is marad. Nem számítottam rá, hogy ennyire tetszeni fog, nem gondoltam, hogy többet fog nyújtani mint a fallout 3 úgyhogy kellemesen csalódtam. Ami nagyon fontos egy rpg-ben, hogy ne fulladjon unalomba márpedig a sima fallout 3 nagyon hamar unalomba fulladt, egyedül azért játszottam végig mert a fő szál igen rövid volt benne, nem is értem el 10-12 szintnél tovább.

New Vegas viszont teljesen más, már első perctől fogva sokkal jobb a hangulata, és valahogy a terep is jobb/érdekesebb, nincsenek egymás után ismétlődő azonos szobák/helyszínek, ami a halálom volt az alap fallout 3-ban, a level designerek nem copy&paste-ot használtak pályakészítés során. Bár eleinte azt hittem úgy lesz, mert rögtön a játék elején belefutottam néhány olyan helyszínbe amikben szinte 1:1-ben voltak átvéve pályarészletek az elsőből, meg is ilyedtem, de gyorsan eloszlatta a kételyeim a játék.

Ami szerintem a legfontosabb erénye a játéknak a nagyon erős mellékküldetések, igazából a mellékes questek mozdítják előre a fő szálat is, nem pedig triviális gyűjtögető vagy futár feladatok (ami irónikus hiszen ebben futár a karaktered eredetileg), szinte akárhányszor kaptam egy questet volt motivációm megcsinálni elég érdekes volt hozzá, és nem úgy álltam, hozzá hogy nyáh már megint egy idiótaság. Ha engem kérdeznek, ezt a modellt kéne alaklmazni az összes open-world rpg-ben. Vagyishogy ne úgy csinálják, hogy megírják a fő szálat, és annak a küldetéseit és utána aki büntetésben van írjon hozzá triviális mellék questeket, hanem kezdjenek el összetett és érdekes de 1-2 óra gameplaynél nem hosszabb questeket csinálni és ha ebből elég van akkor illesszék rá erre a fő szálat. Így sokkal kevésbé tűnik úgy, hogy minden érted van a játéktérben.

Még jó dolog, hogy valóban van jelentősége a cselekedeteidnek, azt is befolyásolja a játék közbeni hozzáállásod, hogy milyen befejezés lesz elérhető, én általában próbáltam úgy ügyeskedni, hogy senkivel se vesszek össze nagyon, de ez lehetetlen, nem úgy működik mint a deusex2-ben, ahol szintén lehet bárkivel együtt dolgozni az egész játék során de a legvégén mégis mindegyik felajánlja újra, hogy az "ő befelyezésüket" csináld meg. Na itt ilyen nincs, ha valamelyik törzsnek nagyon keresztbe tettél, akkor nincsen visszaút. Bár valószínű van ezzel kapcsolatban egy bug a játékban ugyanis, az egyik oldal valamiért összeveszett velem pedig nem tettem tudtommal semmit ellenük, és utána hiába tettem meg mindent nekik, sehogy se ment a minősítésem "sneering punk" fölé már, de szerencsére emiatt még nem lettek ellenségesek, végig tudtam csinálni a játékot az ő oldalukon.

Ráadásul biztos újrajátszós lesz, mert rengeteg lehetőség maradt benne a játékban, ha más fakció(kkal) dolgozol össze, vagy más skilleket fejlesztesz de azok közül a mellékküldetések közül se csináltam meg mindet, amik függetlenek attól, hogy kivel vagy jóban.

Mindössze egy dolog van, amit továbbra is nagyon hiányolok a játékból: Járművek. Milyen post-apokaliptikus játék az, ahol nincs semmi jármű? Leírhatatlanul hiányzik belőle valami a gyaloglásnál gyorsabb közlekedési eszköz, bár kisebb a játéktér mint alap fallout 3-ban így is elég sokat kell gyalogolni sajnos. Főleg ott ahova nem lehet ugrani. Meg az ugrás pl nem használható ha olyan helyre mész ahol "nem szeretnek" mert akkor berak az ellenésgek karjaiba. Azt nem értem, hogy ha nem tudsz ellenségek közül quick travel-el elmenni ami logikus és jó dolog, akkor miért engedi, hogy ellenségek közé beugorj vele nem értem.

Azért meg kell emlékezni arról is, hogy meglehetősen bugos a játék, kilépkedések, lefagyások, de ami ennél is zavaróbb néhány quest-et nem lehet befejezni mert eltűnnek npc-k, vagy meg se jelennek. De még mindig inkább legyen kicsit bugos a játék mint kidolgozatlan de hibátlan, amíg nem katasztrófálisak a hibák és nem kell miattuk újrakezdeni az egész játékot.

+
  • Változatos helyszínek
  • Érdekes és szórakoztató sidequestek
  • Ahhoz képest, hogy csak addon (igaz stand-alone) hosszabb mint a legtöbb játék, nekem 23 óra tiszta játékidő volt, úgy hogy bőven nem csináltam meg minden mellékküldetést és a helyek 2/3-át ha felfedeztem.
  • Sok item, és legtöbb használható, nem haszontalan vackok.
  • Nem nagyon érezni azt, hogy körülötted forog a világ
  • Rengeteg választási lehetőség, szinte minden helyzet többféleképpen oldható meg, attól függően melyik skilleket fejleszted, de előfordulhat az is, hogy valamit egyáltalán nem tudsz megcsinálni megfelelő képesség vagy felszerelés nélkül.
  • Homokvihar (kár, hogy csak egy helyen fordul elő az egész térképen)
  • Hardcore mód - Végre nem robot vagy, hanem gondoskodni kell ivásról, evésről meg alvásról is. Ez kellemes ráadás, sokkal élethűbbé teszi a játékot annak ellenére, hogy elég sokáig bírod evés ivás nélkül is, és amikor már nem bírod is eleinte csak minimális hátránya van. Mindig dilemma, hogy megedd az enyhén radioaktív kaját amit találsz a wastelanden, vagy inkább éhezel de visszamész oda ahol lehet kapni rendeset pénzért.
  • A játék végén szinte mindenkiről elmondja hogy mi lett velük, hogyan befolyásoltad az életüket.
  • Ha van társad nem lesz gondod arra, hoyg nem tudsz eleget cipelni, elég átadni neki a cuccok felét, igaz azok így nem használhatóak, amíg vissza nem veszed tőlük, én azt szoktam átadni nekik amit el akarok adni úgyis.


-
  • Grafika már nem az igazi, különösképpen a karakterek kidolgozatlansága zavaró számomra, pl még mindig az összes npc-nek veled 100%-ig azonos teste van. Mindenki 180 centi magas átlagos testalkatú, de npc-k között még fejformára is sok az ismétlődés.
  • Nincs mód gyorsabb helyváltoztatásra, ha valahova el kell menni gyalogolni kell, főleg a játék elején, mert ha már elég sok helyet felfedeztél megteheted, hogy a legközelebbi helyre ugrasz ahol már jártál.
  • Balance problémák, a játék eleje könnyű a közepe felé nehezedik és a végére megint elpuhulnak az ellenfelek. A játék közepén mentem át egy völgyön ami tele volt cazadorokkal, hiába volt társam nagyon megszenvedtem, csak a deathclaw durvább ellenfél ezeknél az állatok közül.
  • A társak nagyon hamar elhullanak ha kemények az ellenfelek, és sokszor nem tudom mi okból kézi fegyverrel mennek neki az ellenfélnek. Ráadásul az alap fegyverükhöz elvileg nem is kell lőszert adni nekik meg azt elvenni se lehet tőlük, mégis néha nem használják, ha meg más fegyvert adsz nekik az isten lőszerét is ellövik 3mp alatt.
  • Elvileg lehet kotyvasztani mindenféle szereket meg kajákat, de ezekhez rengetek különféle alapanyag kell, nekem nem volt türelmem azzal foglakozni, hogy megjegyezzem mi kell hozzá és összegyűjtsem, ha korlátlan lenne a tároló kapacitás akkor lenne értelme, mert akkor mindent felszednék amivel összefutok hátha lehet belőle valamit "főzni".
  • Géppisztolyok nagyon sok lőszert használnak és alig találni hozzájuk, még a kereskedőknél se lehet nagyobb mennyiséget venni.
  • Komolyabb fegyverek ritkák, és ha valamiből 1db van akkor javítani se tudod, így pedig hiába komoly fegyver kicsit sebez és hamar el is romlik, pénzért javítást meg el lehet felejteni, egy-egy jobb fegyver javítása 10 ezer kupakba is kerülhet.


9.5/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 10. 29. 23:41 -kor


#656 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 06:31

Shaun White Skateboarding

Unottan lógatom a lábamat egy panel tetején, üveges szemmel bámulva az alattam tátongó, hullámzó, hömpölygő szürke ember-masszát. Szolgamód, egyenzakóban munkába igyekvő rabok csak, tudat nélküli üres testek. A Minisztérium marionett bábui. Végigsimítom a kezemben tartott érdes deszkalapot, egy pillanatra lágy mosolyra húzódik az arcom, majd a mélybe vetem magam. ...és akkor... szivárványt hasítok a szürkeségbe, élénkzöld csíkot húzva magam után szelem át a főteret, mögöttem pedig virágba borulnak a fák, zölddel a fű, zümmög a méh, egy rózsaszín póni pajkosan legelész a rádióban pedig lágyan felcsendül Kozsó - Álmaimban szállj tovább című dala... ömmm. Wait a minute. What the f*#k?!

That was great!

• újszerű megvilágításba helyezi a gördeszkázást
• kellemes grafika, szépen megvalósított átváltoztatás effektekkel
• egyszerű irányítás
• szolid szavatosság
• jól teljesítő soundtrack

That was bad...

• tapasztaltabbaknak frusztráló, túlságosan szimpla kezelés
• könnyen unalomba fulladó, repetitív játékmenet
• hihetetlenül idegesítő, kritikán aluli szinkron
• unalmas, minden kreativitást nélkülöző történet
• igénytelenül kialakított karakterek
• idegőrlő bugok
• fapados menü és 2D art design

Részletes tesztem a gamer365 blogban
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550

#657 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 07:48

Hogy kötődik a bevezető szöveg ehhez a deszkás játékhoz? :s :D :laugh:
Qwerty4

#658 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 07:52

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 10. 30. 00:35

Fallout - New Vegas

Ami kimaradt:
-
  • Skilltől függ a fegyverek sebzése: baromság, a skill befolyásolja a sebzést kézifegyvereknél, nade lőfegyvereknél meg robbanószereknél? Hogyan függ a fegyverből kijövő lövedék sebzése attól, hogy én mennyire vagyok profi a használatában? Függjön tőle a célzás, az újratöltési és equip idő, meg a mozgás sebessége vele, azt aláírom, de ez így hülyeség.
  • Egyszerre csak egy társad lehet
  • Bizonyos helyeken respawnelődnek a monsterek, máshol meg ahol logikus lenne, hogy újak legyenek ha visszamész 2 hét múlva csak az üresség van.


#659 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 08:02

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2010. 10. 30. 08:48

Hogy kötődik a bevezető szöveg ehhez a deszkás játékhoz? :s :D :laugh:


Talán ha ismered a játékot, vagy netalán olvasod a tesztet kiderül és nem engem röhögsz ki feleslegesen...
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550

#660 Felhasználó inaktív   Bins 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 08:20

Üzenet megtekintéseIdézet: sQr` - Dátum: 2010. 10. 30. 08:02

Talán ha ismered a játékot, vagy netalán olvasod a tesztet kiderül és nem engem röhögsz ki feleslegesen...


True...

Én most végeztem ki Halo: Reach-et haverral co-op-ban. Hát azt kell mondjam ha eddig kifogásom volt a túl színes ellenfelek miatt, vagy a nem elég komoly játékmenet miatt, vagy bármi más miatt akkor azokat most oszlatta el ez a rész. Esküszöm ez a legjobb FPS amivel valaha játszottam, talán Half Life szériához ér fel nálam, ami igen nagy szó:)

-Történet ha néhány klisé van is benne, akkor is nagyszerű, befejezés pedig felejhetetlen ( nem volt véletlen az a sok REMEMBER REACH-es szöveg, mert biztos hogy emlékezni fogok rá.
- A grafika maradt olyan Halo-s persze minimálisan fel lett javítva, de engem ez eddig sem zavart, (csak a színes ellenek:D)
- a játékmente is nagyon gördülékeny, imádom hogy nem rágnak a szádba semmit, mégis tudod mi a dolgod, és az is angyon király hogy az egész játék egybe van, szóval látszik hogy profi munka, az odafigyelés, mintha minden klappolna, ami bekerült a játékba.

Az egyetlen bajom ismét az volt hogy nem volt hogy nem volt elég hosszú:D Persze tök korrekt volt, nem egy ilyen 3-4 órás tömeglövölde még most sem, de ugye egy ilyen jó játékból nem lesz egyhamar eleg az embernek.

Most még kitoljuk heroicon meg legendaryn, aztán osztjuk egymást splitscreen-en felfejlesztjük magunkat, és várjuk a következő co-op mókát:D
Mindíg van két lehetőség.........Vagy nincs.

#661 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 30. 09:04

Üzenet megtekintéseIdézet: sQr` - Dátum: 2010. 10. 30. 10:02

Talán ha ismered a játékot, vagy netalán olvasod a tesztet kiderül és nem engem röhögsz ki feleslegesen...

Jó, értem én, nem egy szokásos bevezetőt akartál írni, hanem valami jópofát...
A teljes tesztet meg nem olvasom el, mert a játék maga nem érdekel, a rövid verzió elég volt. :)
Qwerty4

#662 Felhasználó inaktív   NECROSMOKE 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 31. 19:56

Üzenet megtekintéseIdézet: Kyuubi - Dátum: 2010. 09. 11. 17:19

Mirror's Edge
Most toltam végig 9, vagy talán 10-edjére, ismét szünet nélkül az egészet. Még mindig a világ legjobb játéka, egyedüli hibája pedig még mindig az hogy cirka 2 és fél óra alatt végigjátszható.

Gondolom izin csinálod eztet?
PlayStation 3(FAT 80GB )-->>KILLZONE 2 EDITION

Kép

ÉN VAGYOK A LEGKEMÉNYEBB!!! HEHEHEHE(csak vicceltem)
JUST CALL ME-->SMOKE<--
HIÁNYZIK A RÉGI GAMEKAPOCS!!!

#663 Felhasználó inaktív   BGEE 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 82
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 31. 20:02

The Force Unleashed II

Botrányosan rövid, else hittem hogy vége lett amikor láttam a készítők listáját mindaddig nagyon tetszett játékmenetben jobb mint az 1. De a történet se olyan jó és hát nagyon de nagyon rövid.....

#664 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 01. 17:38

Star Wars - The Force Unleashed (2009)

Még a megjelenése után nem sokkal kezdtem el, sőt egészen pontosan 2009.11.01-én kezdtem el vele játszani, így most pontosan egy év után kijelenthetem végigvittem.

kb 2/3-ánál hagytam abba, egy szűk óra alatt befejeztem, összesen 8 óra játékidő volt, amire nemrég még azt mondtam volna, hogy fika, de mai viszonyok között már nem is számít olyan kevéskének sajnos.

Nézdahátam akciójáték, pörgős, pusztítsd el ami él és mozog stílusban. A történet valahol az Episode III és IV között játszódik, utóbbihoz közelebb, egész jól sikerült beleilleszteniük, csak héhány hülyeség volt benne, de a lényeg, hogy tetszett a történet, ilyen játékban mivel nem te alakítod a történetet, csak úszol az árral mást nem lehet elvárni. Nincsenek válaszutak, újrajátszási potenciál tehát nullánál is kevesebb, különösképpen annak köszönhetően, hogy néha hihetetlenül nehéz a játék, a legtöbb bossfight kínszenvedés, ép ésszel biztos nem állnék neki újra, ajánlott ütésálló és masszív billentyűzet és egér beszerzése mielőtt valaki nekiáll.

A játékmenet jó pörgős volt, de túl sok a kombó és speciális mozgás amit tudni kéne ahhoz, hogy hatékonyan lehessen játszani, én leginkább csak a nyomkodom össze vissza az akciógombokat taktikát alkalmaztam, valószínű ennek is köszönhető, hogy néha nehezebbnek bizonyulta játék, mivel nem használtam a kombókat.

Az irányítás alapból korrekt, de két dolog van, ami frusztráló és a játékélmény rovására megy: a targeting és a célzás. forcelightning sose arra irányul amerre én szeretném, ha pl van előttem egy ellenfél meg egy szélőhető tárgy a háttérben mindig a tárgyra irányul, rengeteg gondom volt emiatt. Másik probléma a tipikus darthvader képesség a tárgyak nekireptetése az ellenfélnek használata. 20-ból egyszer dobta arra amerre szerettem volna, így inkább nem is használtam ezt a képességet, pedig hasznos lett volna sokszor. A bossfightok meg teljesen kiszámíthatatlanok, néha kaszabolom kaszabolom és a health-ja egy mm-t sem mozdul, máskor meg megy lefele rendesen, nem jöttem rá mitől függ, szerintem csak szerencse kérdése, hogy sikerül e úgy megütni, hogy csökkenjen is a healthja, másik baj a bossfightokkal, hogy ilyenkor mindig bezár a játék egy kis területre és a kamera is átvált valami spéci nézetre, olyan lesz mint egy platformjáték, így a célzás és irányítás még nehezebb.

Az átvezetők alatt ami nem tetszett az a karakteranimáció meg a szereplők mimikája nagyon mesterkélt és elfuserált volt, kár volt ezzel rontani a hangulatot.

Az alternatív befejezést sajnos nem tudtam kipróbálni, mert ahogy végigjátszottam valamiért eltüntette a mentésemet a játék, és amit berakott az a játék majdnem legelejére mutat.

+
  • Történet
  • Hangulat
  • Pörgős játékmenet


-
  • Kiszámíthatatlan, szinte csak a szerencsén múló bossfightok
  • Irányítási problémák
  • Karakteranimáció átvezetőkben
  • Rövid
  • Néha túl nehéz, és frusztráló, amikor 26x-ra állsz neki ugyanannak a pályarésznek vagy főellenségnek.
  • Nincs újrajátszási potenciál


8/10

#665 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 01. 19:00

mehet a második :-D (az jobb)

#666 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 01. 22:39

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 11. 01. 19:00

mehet a második :-D (az jobb)

Igazából azért jutott eszembe befejezni mert mégse kezdhettem neki annak úgy, hogy ennek a felénél tartok.

#667 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 02. 13:11

Resident Evil 5 (2009)

Csak a 4-hez tudom hasonlítani a sorozatból, mivel az 5 előtt csak vele játszottam.Ahhoz képest nem csalódás, kevésbé ijesztő/horroros, de a grafikája gyönyörű, ismeri az egeret alapból, a mentési rendszer is jó lett.Tehát a pc port végre igényes!

Pozitívumok:
-Afrika, maga a helyszín jó választás (nem csak az USA-ból meg Európából áll a világ...)
-ha már helyszín, akkor az itt sokféle van (pl. jellegzetes afrikai falu, lápvidék, hajó, vulkán, barlang, stb.)
-hangulatos, a játékmenet is az (bár közel sem olyan hangulatbomba, mint a 4)
-kiváló átvezető videók, néha QTE-vel (amit imádok)
-szimpatikus a két főszereplő (Chris Redfield, Sheva Alomar)
-a rosszarcok is szimpatikusak a maguk módján, karakteresek, emlékezetes arcok, stílusosak (pl. Wesker, Excella)
-"Resident Evil életérzés"
-gyönyörű grafika (gyors és stabil rendszerrel)
-elfogadható a mentési- és a vásárlási rendszer is (bár kevésbé érdekes, mint az írógépes és az úton álló árus megoldás)
-korrekt nehézség, kihívás van, de mégsem robban fel dühében az ember egy-egy résznél
-irányítás is OK, egy túlélő horrornál alapkövetelmény az irányítás nehézkessége, hogy így még kiszolgáltatottabb érzést keltsen a játékosban
-hangulatos menü
-ellenek, bossok (jó harcolni a Las Plagas parazitával megfertőzöttekkel)
-hangok
-a credits zenéi is jók, igazi levezetőnek való
-extrák, kincsek, fegyverek, fejlesztések ...
-korrekt játékidő
-az is bejön, hogy egyáltalán van társunk
-(magyarítás) - ezért külön köszönet a magyarítóknak

Negatívumok:
-kicsi inventory és nem lehet növelni
-nem igazán horror (kivéve a labor elején mikor a sok karmolást látni a falon, plusz a nagy bogarak)
-játék közben a zenei felhozatal nem olyan jellegzetes, mint a 4. résznél
-Sheva néha elég bugyutácskán viselkedik, sokszor nem is jön utánad, hívni kell
-lehetett volna egy kicsit több fejtörő, érdekes feladat
-van pillanat, mikor unalomba fullad, de hamar feldobják az étvezető videók a hangulatot

Végülis jó volt vele játszani, a tavalyi év egyik legjobb játéka!De a 4. rész jobb, még ha valósággal trágya is volt a pc verzió...

Értékelés:9.6/10
Qwerty4

#668 Felhasználó inaktív   iljicSke 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.388
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 02. 14:22

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 11. 01. 22:39

Igazából azért jutott eszembe befejezni mert mégse kezdhettem neki annak úgy, hogy ennek a felénél tartok.


Én megtettem, első résznél a csillagrombolót nem bírtam legyőzni és már féltettem az egerem testi épségét. :)
I cry, when Angels deserve to die

Az Everesttől Zanzibárig


6121m

#669 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 02. 15:11

Üzenet megtekintéseIdézet: iljicSke - Dátum: 2010. 11. 02. 14:22

Én megtettem, első résznél a csillagrombolót nem bírtam legyőzni és már féltettem az egerem testi épségét. :)

Ott én is sokáig szenvedtem, de csak azért mert nem tudtam mi a megfelelő technika. A végén már kb 5mp alatt intéztem el az összes érkező tie fighert :-D

Az a trükk, hogy nem szabad rángatni az egeret, hanem minél lassabban de folyamatosan, megszakítás nélkül kell húzni lefelé, amikor mondja.

#670 Felhasználó inaktív   McElroy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 03. 09:10

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2010. 11. 02. 13:11

Resident Evil 5 (2009)




Én pont most nyomom. Hogyan kell legyakni a nagy alabárdos hóhért az első pályán? :D Állandóan kinyír, bele eresztek 3 tárat és nem történik semmi... Tippeket kérek. :)
: my deviantart:
CPU: Intel Core i5 3570K | Alaplap: Asus P8Z77-V LE | RAM: 2x4 GB Corsair Vengeance 1866 | VGA: Asus HD7870 (DC2-2GD5-V2) | Display: Asus PA238Q | Sound: SB Audigy 2 ZS Platinum Pro | PSU: Corsair HX650 | HDD1: WD Black Caviar 500 Gb, HDD2: WD Black Caviar 1 TB | Case: Xigmatek Midgard II

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó