HWSW Informatikai Kerekasztal: Garancia tapasztalatok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Garancia tapasztalatok átvert illetve elégedett vevők! Értékeld a témát: -----

#221 Felhasználó inaktív   pike.killer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 638
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 10. 07:51

Idézet: UnConnecteD - Dátum: 2005. ápr. 10., vasárnap - 7:16

az igaz-e, hogy a disztribucioknal a gar. ido, akar 60-90 nap is lehet?

A gariazasi  ido 15 munkanap ettol lehet kevesebb is (Ez fugg sok mindentol) abban az esetben ha a termeken nem talalhato kulserelmi nyom. Vagyis ha te szant szandekkal tetted tokre akkor. Feltetelesen at LEHET venni azt a termeket kerekedo donti el, h megteszi.  Ilyenkor O szabja meg mennyi ideig is tartja bent a termeket. Tehat ha ugy vele 5 honap akkor 5 honap mulva add helyette masikat vagy csereli.

#222 Felhasználó inaktív   UnConnecteD 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.667
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 10. 19:11

ehh, a mai vilagban 5 honap alatt egy vga kartya el is avul. pl. ha ugyanolyanra cserelne ki, mar nem tudnam hasznalni, az azota tortent alaplap csere miatt (nincs AGP)  :reklamacio:

#223 Felhasználó inaktív   pike.killer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 638
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 10. 19:21

Idézet: UnConnecteD - Dátum: 2005. ápr. 10., vasárnap - 20:11

ehh, a mai vilagban 5 honap alatt egy vga kartya el is avul. pl. ha ugyanolyanra cserelne ki, mar nem tudnam hasznalni, az azota tortent alaplap csere miatt (nincs AGP)  :reklamacio:

Neki semmi koze ahoz, h kozben lapot csereltel. Amugy meg ha csere akkor normal esetben ugyan olyanra, ha nincs olyan akkor olyanra kell ami vele egykat. vagy egyel jobb.

#224 Felhasználó inaktív   Richardka 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 490
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 11. 08:26

kezdek megnyugodni, mert nekem csak 2 honapja van 3 dvd iro gariba beadva :)
A másik helyen meg már 3x-a megy visza egy videokártya hogy szar, de szerintük jo :)

hmm, nehéz igy az élet
Már van nettem :)

#225 Felhasználó inaktív   pike.killer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 638
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 11. 09:23

Idézet: Richardka - Dátum: 2005. ápr. 11., hétfő - 9:26

A másik helyen meg már 3x-a megy visza egy videokártya hogy szar, de szerintük jo :)


Nem lehet, h te fogalmazod meg rosszul a problemat. Mivel altalaban csak az szoktak, szoktuk megvizsgalni amit az ugyfel mond. Pl azt mondod hogy KO, akkor beteszem egy gepbe es ha van kepe akkor teszt oke-val vissza is kapod :D
Ha pontosan leirod mi a baja akkor sokat tudsz segitenia szervizes embernek is, talan akkor nala is ki jon a hiba :D

#226 Felhasználó inaktív   Pikkolo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.296
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 11. 10:05

Idézet: pike.killer - Dátum: 2005. ápr. 11., hétfő - 9:23

Nem lehet, h te fogalmazod meg rosszul a problemat. Mivel altalaban csak az szoktak, szoktuk megvizsgalni amit az ugyfel mond. Pl azt mondod hogy KO, akkor beteszem egy gepbe es ha van kepe akkor teszt oke-val vissza is kapod :D
Ha pontosan leirod mi a baja akkor sokat tudsz segitenia szervizes embernek is, talan akkor nala is ki jon a hiba :D

KO a kártya, de ha van képe az még nem jelenti, hogy jó. Lehet 5 perc múlva szanaszéjjelfagy.

#227 Felhasználó inaktív   pike.killer 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 638
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 11. 10:14

Idézet: Pikkolo - Dátum: 2005. ápr. 11., hétfő - 11:05

KO a kártya, de ha van képe az még nem jelenti, hogy jó. Lehet 5 perc múlva szanaszéjjelfagy.

Ez igaz. De szerinted csak 1 kartyat hoznak vissza osszesen? Nem, ha azt mondja jel esetben, hogy KO es ad kepet akkor jo. Amit mondott az nem igaz. Abbol a szempontol amit mondott meglett vizsgalva es jo volt. Ha esetleg mas baja van akkor az mondja. Szerined van ido arra, hogy mondjuk minden kartyat tobb oran keresztul jarassanak es hat ha kijon a hiba. Sajnos nincs max azt nezik meg amit az ugyfel mond.  Tenyleg eloforul, pl az hogy csak tobb ora hasznalat utan jon ki a hiba. De sajnos ezt tenyle nem lehet megjatszani minden egyes karival.  :(

#228 Felhasználó inaktív   Pikkolo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.296
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 11. 10:20

Idézet: pike.killer - Dátum: 2005. ápr. 11., hétfő - 10:14

Ez igaz. De szerinted csak 1 kartyat hoznak vissza osszesen? Nem, ha azt mondja jel esetben, hogy KO es ad kepet akkor jo. Amit mondott az nem igaz. Abbol a szempontol amit mondott meglett vizsgalva es jo volt. Ha esetleg mas baja van akkor az mondja. Szerined van ido arra, hogy mondjuk minden kartyat tobb oran keresztul jarassanak es hat ha kijon a hiba. Sajnos nincs max azt nezik meg amit az ugyfel mond.  Tenyleg eloforul, pl az hogy csak tobb ora hasznalat utan jon ki a hiba. De sajnos ezt tenyle nem lehet megjatszani minden egyes karival.  :(

Ez rendben van, de a sima mezei felhasználó nem tudja megmondani, hogy mi a hiba, annyit mond, hogy nem jó és kész. Aki gyakorlott az persze részletes hibaleirást tud adni.

#229 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2005. 04. 11. 10:29

Idézet: Pikkolo - Dátum: 2005. ápr. 11., hétfő - 10:20

Ez rendben van, de a sima mezei felhasználó nem tudja megmondani, hogy mi a hiba, annyit mond, hogy nem jó és kész. Aki gyakorlott az persze részletes hibaleirást tud adni.

Másrészt gyakorlottnak kinéző emberek részletes leírásaitól is falnak lehet menni néha. Nagy nevű cég nagy nevű rendszergazdája már hozott vissza gariba fél éves monitort azért, mert hiányoznak tüskék a DSub csatiból. Alig bírtam meggyőzni, hogy minden vacak tüskén spórolni kell, ha nem használják, akkor néha ki is hagyják...
Make love not Wor.

#230 Felhasználó inaktív   Pikkolo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.296
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 11. 10:32

Idézet: Jahno - Dátum: 2005. ápr. 11., hétfő - 10:29

Másrészt gyakorlottnak kinéző emberek részletes leírásaitól is falnak lehet menni néha. Nagy nevű cég nagy nevű rendszergazdája már hozott vissza gariba fél éves monitort azért, mert hiányoznak tüskék a DSub csatiból. Alig bírtam meggyőzni, hogy minden vacak tüskén spórolni kell, ha nem használják, akkor néha ki is hagyják...

Jó, hát ő biztos csak a linuxhoz és a winhez értett és azt sem tudta mi az a hw  :D

#231 Felhasználó inaktív   Richardka 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 490
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 11. 10:36

Idézet: pike.killer - Dátum: 2005. ápr. 11., hétfő - 10:23

Nem lehet, h te fogalmazod meg rosszul a problemat. Mivel altalaban csak az szoktak, szoktuk megvizsgalni amit az ugyfel mond. Pl azt mondod hogy KO, akkor beteszem egy gepbe es ha van kepe akkor teszt oke-val vissza is kapod :D
Ha pontosan leirod mi a baja akkor sokat tudsz segitenia szervizes embernek is, talan akkor nala is ki jon a hiba :D

az a baj hogy ez valakin keresztül megy igy én csak a valakinek tudom elmondani a problémát :)
Az meg egy picit megvezethető :)
A hiba egyébként 1-1,5 ora mulva jelentkezik.

Nem bántok senkit se a szervizest se mert tudom hogy ennyi ideje nincs hesselni a képernyőt.
Ugyhogy nem höbörgök, ne értsd félre. A kuncsaftnak már szereztem másik kártyeszt, mert itt már magamat járatom le. Csak bosszant hogy ebbe is fekszik a pénzem. Nem baj előbb utobb csak kicserélik.
Már van nettem :)

#232 Felhasználó inaktív   arnoldi 

  • Újonc
  • Pipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 23. 06:19

Alig több, mint egy éve vettem egy HP 735-ös digit.fényképezőgépet 85 000 Ft-ért
Az egy év jótállás lejárta után 1 hónappal valami érintkezési hibája lett, hol működik, hol meg nem.

El is mentünk a központi szervízbe, ahol közölték:
A javítás minden hibára átalánydíjas, kb bruttó 45 000 Ft. Ezért
a pénzért kapok még  újabb egy év garanciát is.

A gondjaim: -    Ezért a pénzért ugyanilyen kondíciójú, új, márkás gépet vehetnék ma már,
                        ha akarnék.
                        Én azonban a 85 000 Ft-os vételár mellett egy évvel később nem szeretnék újabb
                        45 000 Ft-ot adni egy ilyen cégnek.
                -    A Sulinet miatt a gépet több évig meg kell őriznem, azt hittem, legalább addig kitart.
                -    Egy másik szervízes szerint a rossz gépet egyszerűen bezúzzák, és tulajdonképpen
                        egy új gépet vetetnek meg velem  (ezért az egy év plussz jótállás)
                -    A vásárláskor nem közölték ezt a javítási konstrukciót, sőt semmilyen leírásban ez
                        nem volt olvasható.
                -    A fiam vásárolt egy Labtec webkamerát kb. 8 000 Ft-ért. csodálkova láttam, hogy
                        két év garanciát adtak hozzá, nem egyet, mint a Hewlett-Packard a 80.000 Ft-os 
                        géphez
                -    Azt tapasztaltam, hogy a pénzemért milyen kiszolgáltatott helyzetben vagyok.
                        Az egyik kicsi szervízben azt tanácsolták, nincs értelme reklamálni, mert nem történik
                        semmi, pereskedés pedig kilátástalan, mert a cégnek hatalmas ügyvédi háttere van.

#233 Felhasználó inaktív   pjotr007 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 861
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 23. 08:09

Keres valakit itt  vagy valamelyik másik elektros listán és beszéld meg vele, hogy egy ezresért forrassza meg a memóriakártya csatlakozót!

#234 Felhasználó inaktív   DGabor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.859
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 23. 08:10

HP mindig ezt csinálja. javítás? minek? kapsz másikat. pereskedés... ha van kedved elkülteni a masina árának a tízszeresét, hajrá.
Close the world. Open the nExt.

Megtudtam, hogy "Köcsög pösti" vagyok. Ujjé!

#235 Felhasználó inaktív   piu 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 397
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 23. 08:12

A HP már csak ilyen...be nem zúzzák a gépedet, hanem megjavítják, és tényleg azért ennyi az ára, mert +1 év gart adnak rá neked. Néha jól jöhet... Már volt itt valamelyik topikban hasoló eset, az is hps cucc volt (talán laptop). A megoldás: mivel már úgy sem garis, keress egy szervízt, ahol ha csupán tényleg kontakt hiba van benne, akkor pár ezer ft-ért megjavítják neked.
456E20747574697261206E656D20666F726469746F7474616D20766F6C6E61206C652E2E00

#236 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2005. 04. 23. 11:35

Idézet: arnoldi - Dátum: 2005. ápr. 23., szombat - 6:19

                   -    Egy másik szervízes szerint a rossz gépet egyszerűen bezúzzák, és tulajdonképpen

                   -    A vásárláskor nem közölték ezt a javítási konstrukciót, sőt semmilyen leírásban ez
                        nem volt olvasható.

                   -    A fiam vásárolt egy Labtec webkamerát kb. 8 000 Ft-ért. csodálkova láttam, hogy  
                        két év garanciát adtak hozzá, nem egyet, mint a Hewlett-Packard a 80.000 Ft-os 

Nem bezúzzák. Szétbontják, és "renew" néven forgalomba kerül újra. Újnak eladott cuccokba is talán kerül bele, de ezt nem hinném, halvány emlékeim vannak, hogy külföldön tuti nem adnak el semmit, még sokszor azt sem, amit a T. Vevő 1-2 hét után visszavitt. Itthoniról most alakul a véleményem :-)

Vásárlásnál sok mindent nem közölnek, vagy elvárod, hogy felolvassák a teljes fogyasztóvédelmi törvényt? Esetlegg jobb opció, hogy 10 rugóért bevizsgálják, aztán közlik, hogy mennyi lenne a javítás. Adják mellé a HP külön garilevelet, azon ott van minden, valamint servicében is kifüggesztve, és ha nyűggel felhívod a 382-1111-et, akkor készséggel segítenek. Szóval olvasható, valamint vannak garikiterjesztések is hozzá.

Én legalábbis hamar belerázódtam, nem kell izgulni, hogy mi mennyi lesz, előre tudod az árát, 200 rugós lézernér megéri 30-at fizet, aztán adnak rá 1 év garit. Multifunkciós gépem is 40-ért javíttattam, ami sok, de 90 lett volns egy új, ebbe volt tartalék tinta, aztán javítás után most 2 éve műxik. Sajna akkor is 40ezer ha egy kis pöcökkel van baj, meg akkor is, ha az egészet cserélik.

Az, hogy hány év gari meg hasonlók, ugyanezt a HP gépet meg tudod venni drágábban is két év garival, de úgyis azt fogod mondani, hogy nem éri meg. Evvan, egy 8ezres webkamerán állítom többet keresnek, mint egy 80ezres fényképezőn. Ez legyen más baja, minden cég máshogy műxik, más feltételekkel.

Pereskedni pláne nincs értelme, mit is peredkednél? Ennyi gari volt rá, utána megdöglött, ergo nem nyert. Tovább mit csavarsz? Ugyanígy lenne a másik cég 2 év garis 800ezer forintos noteszére is, ha 2év 1 hét után kihal. Mondjuk ekkora tételben méltányossági alapon megcsinálják úgyis, de én egy új autót buktam be, annyit esett szét ugyanazzal a hibával, amit hiába oldottak meg gariban, ha tudtam, hogy csak ideiglenes. Gari meg eccer lejár.

Én PC-kre meg egyebekre is simán 3-5év garanciákat adok, csak az ár és a kostrukció nem szokott tetszeni az usernek, mert csak olyat vagyok hajlandó eladni, ami kibírja. Ha mégsem bírja, akkor bebukom az árát és kész.
Make love not Wor.

#237 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2005. 04. 23. 11:37

Idézet: Füleske - Dátum: 2005. ápr. 2., szombat - 7:55

Ha egy Abit alaplapon a chipsethűtő csapágyas lett az garis probléma vagy sem ? A lap megy így is , csak így nagyon hangos a hűtő.

Baszni kell rá rendes bordát 1-2ezresért, hűtő nélkül. Azért borda már kicsit nehezebben romlik el, ezért ki nem venném elvinni szervizbe, meg értemenni... Főleg ha javítás után is újra zörögni fog.
Make love not Wor.

#238 Felhasználó inaktív   Flashy 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 44
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 27. 18:19

Idézet: arnoldi - Dátum: 2005. ápr. 23., szombat - 7:19

Alig több, mint egy éve vettem egy HP 735-ös digit.fényképezőgépet 85 000 Ft-ért
Az egy év jótállás lejárta után 1 hónappal valami érintkezési hibája lett, hol működik, hol meg nem.

én egy öreg C200as fényképezőt vittem be hozzájuk, működött, de nem találta a gép a kapcsolatot vele, gondoltam cserélnek benne valami kis izét ott a csatlakozónál, de engem is felhívtak hasonló összeggel, de mondta is hogy így nem javítható, cserélik az egész belsejét. persze nem kértem a javítást, inkább vettem egy USB-s CF-olvasót... viszont nem kértek pénzt a vizsgálatért. (talán nem is nézték meg...)

#239 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 04. 27. 19:30

Engem éppen most akarnak átverni, de még nincs vége. Ha nem találok magam megoldást, akkor jövő héten megyek fogyvédelemhez, aztán az ügyvédemhez.

A helyzet:

2002 júliusban vettem egy monitort. 1+2 év garanciával.  1+2 annyit tesz, hogy 1 év teljeskörű, plusz két év a képcső és a sorkimenő kizárásával.

A monitorom idén konvergenciahibás lett igen erősen. Most lett érkezésem, ezért be is vágtuk a kocsiba és elvittük a hivatalos garanciapapíron feltüntetett szervízbe.

És itt kezdődik a fekete leves. A szervíz azt mondja, hogy ők 1 évvel ezelőtt felbontották a szerződésüket a forgalmazóval, ezért már nem vállalják a garanciális szervizelését, vigyük a vásárlás helyére, vagy a forgalmazóhoz a monitort. Ok, mint kiderült az a forgalmazó, aki 2 éve behozta a monitort már megszűnt. A vásárlás helyén pedig annyit mondtak, hogy a garanciapapíron feltüntetett szervíznek kötelessége elvégezni a javítást, ha nem borítsuk rájuk az asztalt.  Ezt elmeséltük a szervíznek, de ők csak kötötték az ebet a karóhoz, és nem voltak hajlandóak átvenni a monitort, csak annyit mondtak, hogy 12e forintos egységáron vállalják a javítását + alkatrész költség, ha kell.  A fogyasztóvédelemmel és perrel való fenyegetés sem ért semmit. A pajszer meg a vasdorong bár kinn volt a kocsiba, de még nem vettem elő, mert akkor engem büntetnének meg, ha használnám.

Úgyhogy most itt állok, egy érvényes garipapírral, ami mégsem érvényes, meg egy rossz monitorral, amit aránytalanul nagy összegért lehetne csak megjavíttatni. Jelenleg azt szeretném megtudni, hogy ki volt a monitor forgalmazója konkrétan 2002-ben, és a megszűnése után lett a jogutód, ill. átvállalta e valaki a forgalmazást.

#240 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2005. 04. 27. 19:42

Idézet: Mumia - Dátum: 2005. ápr. 27., szerda - 19:30

forgalmazója konkrétan 2002-ben, és a megszűnése után lett a jogutód, ill. átvállalta e valaki a forgalmazást.

Az ilyen zűrös cégeknek általában nincs jogutódja, megszűnik a cég jogutód nélkül. Az igaz, hogy esetleg ugyanazon a telephelyen ugyanazok az emberek alapítanak egy ugyanazzal foglalkozó céget a megszűnés napján, de ez jogilag külön cég.

Ügyvéd érdekes lesz, valóban ott a garipapír, az szentírás, keresse a jogutódot a service. Amúgy csak nem LG monitor, vagy szabad típusokat/cégneveket is hallanunk?
Make love not Wor.

Téma megosztása:


  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó